Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Цаль Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Цаль Т. В. 
Використання методів педагогічного стимулювання на початковому етапі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі та новітні технології / Т. В. Цаль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 36-41. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Встановлено, що з метою підвищення результативності навчального процесу та прискорення подолання труднощів початкового адаптаційного періоду виникає необхідність впроваджувати методи педагогічного стимулювання на заняттях з іноземної мови на першому курсі ВНЗ. Виділено та охарактеризовано методичні підходи до організації навчання першокурсників іноземної мови. Розглянуто основні принципи реалізації комп'ютеризованого навчання на уроках англійської мови: індивідуалізація, диференціація, інтенсифікація. Висвітлено етапи впровадження інноваційних технологій, зокрема, використання комп'ютерних навчальних програм на заняттях. Підсумовано, що для викладача важливо постійно вдосконалювати власні знання про методи навчання іноземних мов, застосовувати у власній викладацькій практиці новітні освітні концепції.

Установлено, что с целью повышения результативности учебного процесса и ускоренного преодоления сложностей начального адаптационного периода возникает необходимость внедрять методы педагогического стимулирования на занятиях иностранного языка на первом курсе ВУЗ. Выделены методические подходы к организации обучения первокурсников иностранному языку и дана их характеристика. Рассмотрены основные принципы реализации компьютерного обучения на занятиях иностранного языка: индивидуализация, дифференциация, интенсификация. Подытожено, что для преподавателя важно постоянно совершенствовать собственные знания о методах обучения иностранным языкам, использовать в собственной преподавательской практике новейшие образовательные технологии.

The article concerns the method approaches to organization of teaching first-year students a foreign language and the necessity of pedagogical stimulation introduction at the foreign language lectures.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цаль Т. В. 
Проблема використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / Т. В. Цаль // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 32-36. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему використання комп'ютерних та мультимедійних технологій на заняттях з англійської мови. З'ясовано, що перспективним напрямком розвитку комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання у ВНЗ є інформаційні системи на основі штучного інтелекту (програми навчання іноземних мов, автоматичного доведення теорем, навчання розв'язування задач з фізики, побудови та репрезентації моделей, навчання на прикладах, виведення закономірностей, навчальні експертні інформаційні системи тощо). Визначено та проаналізовано суттєві переваги застосування електронної книги.

Освещена актуальная проблема использования компьютерных и мультимедийных технологий на занятиях по английскому языку. Выяснено, что перспективным направлением развития компьютерно ориентированных средств обучения в ВУЗ являются информационные системы основанные на искусственном интеллекте (программы обучения иностранным языкам, автоматического доказательства теорем, обучения решения задач по физике, построение и репрезентация моделей, обучение на примерах, выведение закономерностей, учебные экспертные информационные системы и т.д.). Определены и проанализированы существенные преимущества применения электронной книги.

The actual problem of computer and multimedia technologies application at the English language lectures is covered by the article. The examined questions indicate the aims, methods and way of their introduction into the teaching practice. Organizational forms of teaching are examined in the article. There are suggested recommendations that allow increasing the teaching process effectiveness with informational-communicative technologies application.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського