Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Царьова Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Торічний О. В. 
Педагогічні умови формування інформаційної культури у майбутніх офіцерів-прикордонників : монографія / О. В. Торічний, А. М. Білорус, Є. С. Царьова; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2013. - 175 c. - Бібліогр.: с. 139-151 - укp.

Розглянуто питання використання в навчальному процесі сучасних інформаційних технологій, які застосовуються органами та підрозділами охорони державного кордону, створення у військовому ВНЗ інформаційно-технологічного середовища. Висвітлено шляхи вдосконалення системи оцінювання сформованості інформаційної культури курсантів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-33 + Ц301:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Царьова Є. 
Особливості розроблення електронних посібників з професій швейного виробництва / Є. Царьова // Проф. педагогіка. - 2020. - № 2. - С. 123-128. - Бібліогр.: 126 назв. - укp.

Актуальність дослідження зумовлена: активним входженням дистанційного та державах світу у зв'язку з пандемічною ситуацією; низьким рівнем готовності педагогічної спільноти, здобувачів освіти до ефективної взаємодії в умовах змішаної або дистанційної моделі освіти; умовами освітнього середовища, що утворилосяу результаті впровадження технологій змішаного та дистанційного навчання; необхідністю пошуку нових підходів до розробки ефективного дидактико-методичного інструментарію для формування фахових компетенцій здобувачів професійної освіти; створенням оптимальних педагогічних умов підготовки робітничих кадрів для швейного виробництва з урахуванням стрімких темпів упровадження новітніх виробничих технологій. Мета роботи - обгрунтування актуальності розроблення електронних засобів навчання для професій швейної галузі та відбору і структурування змісту посібника "Технології виготовлення блузи" з урахуванням інноваційних виробничих технологій. Методи: теоретичні (аналіз, синтез та узагальнення науково-педагогічних праць із питань підручнико-творення, розробки електронних посібників); емпіричні (вивчення та аналіз педагогічного досвіду, робочих планів, програм підготовки майбутніх кваліфікованих робітників швейного виробництва та результатів їхньої діяльності). Розроблено й упроваджено в освітній процес підготовки робітничих кадрів із професій швейного виробництва електронне навчальне видання "Технології виготовлення блузи". Обгрунтовано актуальність розроблення електронних засобів навчання для професій швейної галузі; охарактеризовано зміст і структуру посібника "Технології виготовлення блузи"; показано доцільність його використання для підвищення мотивації та формування фахових компетенцій здобувачів професійної освіти, розвитку ІКТ-компетентностей викладачів професійної підготовки та майстрів виробничого навчання професій швейного виробництва; окреслено основні завдання цифровізації процесу підготовки кваліфікованих робітничих кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: М4р(4УКР)0-32

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Царьова Є. С. 
Розвиток професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. С. Царьова; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2021. - 22 c. - укp.

Конкретизовано суть і структуру професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг. Обґрунтовано та спроектовано модель, визначено критерії, показники та рівні розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти сфери послуг. Розроблено та впроваджено в заклади професійної освіти сфери послуг методику і відповідні методичні рекомендації щодо розвитку професійної компетентності майстрів виробничого навчання у міжкурсовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж6 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА450747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Царьова Є. 
Аналіз нормативно-правового забезпечення професійного розвитку майстрів виробничого навчання у системі методичної роботи / Є. Царьова // Професійна педагогіка. - 2021. - № 1. - С. 114-122. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Зазначено, що сучасні трансформації професійної (професійно-технічної) освіти (П(ПТ)О) та нові виклики сьогодення детермінують нові вимоги до майстра виробничого навчання (МВН) як основного транслятора вмінь і навичок для здобувачів професійної освіти, що зумовлює необхідність неперервного професійного розвитку МВН закладів П(ПТ)О; професійний розвиток МВН є основою забезпечення якісної підготовки кадрів у системі П(ПТ)О; грунтовна нормативно-правова база є основою успішного професійного розвитку МВН у закладах П(ПТ)О. Мета роботи - проаналізувати нормативно-правові документи в освітній сфері на наявність у них вимог щодо професійного розвитку МВН. Методи: теоретичні (теоретичний аналіз нормативно-правових документів (НПД) із проблеми професійного розвитку МВН у системі методичної роботи закладів П(ПТ)О); емпіричні (вивчення та аналіз нормативно-правового забезпечення професійного розвитку МВН у системі методичної роботи). Здійснено теоретичний аналіз освітніх НПД на наявність у них вимог щодо професійного розвитку МВН. Встановлено, що необхідність професійного розвитку МВН регламентується змістом концептуальних освітніх документів, в яких професійний розвиток співвідноситься з методичною роботою педагогічних працівників і включає навчально-методичну, науково-методичну, організаційно-методичну, інформаційно-методичну та інші види методичної роботи; професійний розвиток МВН має бути одним із стратегічних пріоритетів сучасного закладу П(ПТ)О і покликаний сприяти професійному розвитку та підвищенню кваліфікації педагогічних працівників із метою підвищення якості освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) + Х819(4УКР)012п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського