Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Цимбрило С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Цимбрило С. М. 
Полікультурне виховання студентів в умовах освітньо-виховного середовища вищого технічного навчального закладу : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / С. М. Цимбрило; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему полікультурного виховання (ПКВ) студентів за умов освітньо-виховного середовища (ОВС) технічного ВНЗ, визначено особливості підготовки студентів у даному середовищі. Обгрунтовано інтегровані педагогічні принципи формування змісту ПКВ студентів технічних ВНЗ відповідно до виділених компонентів ПКВ (мотиваційний, знаннєвий, ціннісний, ситуативний, рефлексивний). Проаналізовано педагогічні умови ПКВ студентів у ОВС технічного ВНЗ. Розроблено освітньо-виховний навчальний метапредмет "Полікультурна компетентність інженера", який об'єднує всі культурознавчі дисципліни, що викладаються у технічному ВНЗ, у контексті їх єдності, вилучення і додавання окремих тем та цілих курсів, трансформування важливих тем з одного курсу в інший. Встановлено, що завдяки автономній структурі, метапредмет - інтегративне утворення, що забезпечує єдність усіх навчальних дисциплін, які до нього входять. Розроблено на основі аналізу методів виховання та навчання блоки методів ПКВ студентів технічних ВНЗ, відповідно до обраних компонентів ПКВ, та виділено позакомпонентний блок методів з універсальними методами для формування усіх компонентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381908 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цимбрило С. 
Моделювання процесу полікультурного виховання студентів вищих технічних навчальних закладів / С. Цимбрило // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 4. - С. 158-164. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Теоретично обгрунтовано підходи до побудови моделі полікультурного виховання (ПВ) студентів технічного ВНЗ. Описано загальнонаукові підходи, на яких базується модель ПВ. Необхідність ПВ у технічних ВНЗ актуалізовано твердженням, що зіткнення цивілізаційних, культурних, етнічних інтересів створюють конфліктну ситуацію, тому необхідно вчити молодь ціннісному плюралізму, культурному релятивізму, толерантності тощо. Визначено та схарактеризовано структурні компоненти моделі ПВ: мотиваційний (ідеал ПВ), знаннєвий (знання про людські взаємини та засвоєння навичок ПВ), ціннісний (формування соціально-настановчих і ціннісно орієнтованих схильностей до інтеркультурної комунікації), ситуативний (визначення характеристик ПВ студента), рефлексивний (самопізнання, самоаналіз своєї діяльності очима інших людей). Рекомендовано подальші розвідки щодо критеріїв, показників і рівнів сформованості ПВ.

Теоретически обоснованы подходы к построению модели поликультурного воспитания (ПВ) студентов технического ВУЗ. Описаны общенаучные подходы, на которых базируется модель ПВ. Необходимость ПВ в технических ВУЗ актуализирована утверждением, что столкновение цивилизационных, культурных, этнических интересов создают конфликтную ситуацию, поэтому необходимо формировать у молодежи ценностный плюрализм, культурный релятивизм, толерантность. Определены и охарактеризованы структурные компоненты модели ПВ: мотивационный (идеал ПВ), знаниевый (знание о человеческих взаимоотношениях и усвоение навыков ПВ), ценностный (формирование социально-установочных и ценностно ориентированных склонностей к интеркультурной коммуникации), ситуативный (определение характеристик ПВ студента), рефлексивный (самопознание, самоанализ своей деятельности глазами других людей). Рекомендованы дальнейшие разработки относительно критериев, показателей и уровней сформированности ПВ.

The article grounds theoretically general scientific and pedagogical approaches to modeling the process of policultural education of students of higher technical educational institutions; defines and describes structural components of a model of students' policultural education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цимбрило С. 
Сутність і функції професійної спрямованості навчання у формуванні змісту сучасної освіти / С. Цимбрило // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 9-14. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто професійну спрямованість змісту освіти як форму специфічного міжпредметного зв'язку та як засіб формування соціальної та психологічної спрямованості на професійну діяльність. Відмічено, що одним із засобів реалізації професійної спрямованості є профілювання як цілеспрямована реалізація міжпредметних зв'язків загальноосвітніх і спеціальних дисциплін. Відзначено такі рівні профілізації: теоретичний, практичний і світоглядний. Констатовано, що уся система знань повинна подаватися під певним кутом зору, характерним для даного профілю професій.

Рассмотрена профессиональная направленность содержания образования как форма специфической межпредматной связи и как средство формирования социальной и психологической направленности на профессиональную деятельность. Отмечено, что одним из средств реализации профессиональной направленности является профилирование как целенаправленная реализация межпредметных связей общеобразовательных и специальных дисциплин. Отмечены такие уровни профилизации: теоретический, практический и мировоззренческий. Констатировано, что вся система знаний должна подаваться под определенным углом зрения, характерным для данного профиля профессий.

The author grounds the essence of the professional orientation of teaching shows its essence, functions and place in the formation of the contents of modern professional education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.204 + Ч311.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цимбрило С. 
Полікультурне виховання студентів вищих технічних навчальних закладів / С. Цимбрило // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 2. - С. 165-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Аргументовано необхідність розробки нових наукових підходів до виховання студентської молоді в умовах полікультурного простору. Охарактеризовано основні компоненти полікультурної вихованості студентів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ): мотиваційний, знаннєвий, ціннісний, ситуативний та рефлексивний. Теоретично обгрунтовано концептуальні принципи та розроблена компонентна структура полікультурного виховання студентів в умовах освітньо-виховного середовища технічного навчального закладу. Побудовано відповідну модель полікультурного виховання студентів ВТНЗ на основі інтегративного, синергетичного та культурологічного підходів, у якій конкретизовано потенційні можливості комплексу гуманітарних дисциплін у освітньо-виховному середовищі ВТНЗ.

Аргументирована необходимость разработки новых научных подходов к воспитанию студенческой молодежи в условиях поликультурного пространства. Охарактеризованы основные компоненты поликультурной воспитанности студентов высших технических учебных заведений (ВТУЗ): мотивационный, знаниевый, ценностный, ситуативный и рефлексивный. Теоретически обоснованы концептуальные принципы и разработана компонентная структура поликультурного воспитания студентов в условиях образовательно-воспитательной среды технического учебного заведения. Построено подходящую модель поликультурного воспитания студентов ВТУЗ на основе интегративного, синергетического и культурологического подходов, в которой конкретизированы потенциальные возможности комплекса гуманитарных дисциплин в образовательно-воспитательной среде ВТУЗ.

The article grounds theoretically conceptual principles and the model of poly-cultural education of students in the conditions of educational environment of a technical educational institution on the basis of integrative| approach.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.13 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського