Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Цицюра К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Цицюра К. 
Соціокультурна компетентність майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки / К. Цицюра // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 62-68. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано визначення поняття "навички" та визначено види навичок, які формуються у студентів економічних ВНЗ у процесі вивчення англійської мови. Наслідком формування навичок є компетентність майбутніх спеціалістів. Поняття "компетенція" та "компетентність", сформульовані вітчизняними й зарубіжними вченими, мають певну спільну основу, а водночас, і суттєві відмінності, які розглянуто та проаналізовано. Зроблено спробу формулювання авторського визначення соціокультурної компетентності майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки відповідно до загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гао Ванчуен 
Досвід Китайської Народної Республіки у визначенні результатів професійної підготовки бакалаврів з бізнес-економіки / Гао Ванчуен, К. Цицюра // Наук. вісн. Ін-ту проф.-техн. освіти НАПН України. Проф. педагогіка. - 2019. - № 2. - С. 154-160. - Бібліогр.: 158 назв. - укp.

Сьогодні на шляху до повноцінних ринкових відносин Україна переживає часи глобальних економічних перетворень. У зв'язку з цим, країні необхідні спеціалісти з економіки для висококваліфікованої роботи як у вітчизняній, так і в міжнародній економіці. Але успіх у професійній кар'єрі можливий тільки за умов конкурентоспроможності випускників на ринку праці. Саме тому наразі одним із першочергових завдань системи професійної освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців, які мають високий рівень професійної компетентності. Аналіз літератури з соціології, педагогіки, культурології та економіки свідчить про те, що науковців завжди цікавило питання формування професійної компетентності майбутніх спеціалістів з економіки, але останнім часом воно стало найбільш актуальним через те, що українська освіта знаходиться у стані модернізації. Мета роботи - виокремити та охарактеризувати особливості визначення результатів підготовки майбутніх економістів на прикладі державного університету в Китайській Народній Республіці (КНР). Методи, що використовувалися під час дослідження: теоретичні: аналіз (для дослідження освітньо-професійної програми Китайського університету та визначення результатів з підготовки майбутніх бакалаврів зі спеціальності "Бізнес-економіка" у вищих навчальних закладах Китаю), порівняння (для виявлення позитивних рис формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів із бізнес-економіки Китаю), узагальнення (для формулювання висновків і рекомендацій щодо використання результатів професійної підготовки бакалаврів з "Бізнес-економіки" для використання у вітчизняній освіті); емпіричні: обсерваційні (пряме спостереження навчального процесу в університеті в КНР) - для встановлення особливостей визначення та дослідження результатів професійної підготовки бакалаврів за спеціальністю "Бізнес-економіка" в китайському університеті. Виокремлено та охарактеризовано особливості визначення результатів підготовки майбутніх бакалаврів зі спеціальності "Бізнес-економіка" у вищих навчальних закладах на прикладі університету в КНР; розглянуто структуру професійної компетентності майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки згідно з освітньо-професійною програмою китайського університету; визначено позитивні риси формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки Китаю та можливості їх використання у вищій економічній освіті в Україні. Зроблено висновки, що результати професійної підготовки майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки як в Україні та Європі, так і в Китаї, визначаються на основі компетентнісного підходу; аналіз освітньо-професійних програм університетів Китаю надав змогу виокремити у складі професійної компетентності загальні (інтегральні) компетентності, особистісні (суб'єктні) та фахові (предметно-спеціальні) компетентності; використання позитивного досвіду професійної підготовки майбутніх бакалаврів з бізнес-економіки Китаю може покращити сучасну економічну освіту в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(5КИТ) + У.р3(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74078 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського