Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>A=Чеботарьова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Чеботарьова О. В. 
Організаційно-педагогічні умови індивідуального навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Чеботарьова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розкрито особливості психофізичного розвитку дітей з дитячим церебральним паралічем (ДЦП) на початковому етапі навчання, що суттєво впливають на ефективність організації навчального процесу. Досліджено фізичний і психомоторний розвиток, психологічну зорієнтованість, формування навчально значущих функцій і пізнавальних можливостей у дітей з ДЦП. Вперше розроблено корекційну методику спеціальної організації індивідуального навчання молодших школярів з ДЦП, використання якої сприяє розвитку в учнів рухової сфери, сенсорних функцій, розширює й уточнює уявлення про навколишнє середовища, активізує пізнавальну діяльність та коригує мовленнєвий і емоційно-особистісний розвиток. Удосконалено освітньо-реабілітаційний процес навчання дітей з ДЦП на підставі доцільного структурування змісту індивідуальної програми з основних освітніх галузей, використання адекватних психофізичним можливостям учнів методів, прийомів, засобів і видів роботи для системного навчання. Розроблено своєрідну структуру уроку, виявлено та проаналізовано складові взаємодії у системі учень - учитель - батьки. Конкретизовано організаційно-педагогічні умови індивідуального навчання, які враховують збережені функціональні системи дитини, забезпечують психолого-педагогічну підтримку особистісного розвитку та початкової освіти учня з ДЦП за умов сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6 + Р733.627.709.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дехтяренко Ю. Ф. 
Регулювання земельних відносин у сучасному місті : монографія / Ю. Ф. Дехтяренко, О. І. Драпіковський, І. Б. Іванов, О. К. Чеботарьова; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2009. - 156 c. - (Б-ка міськ. голови). - Бібліогр.: с. 147-154. - укp.

Проаналізовано питання нормативно-правового регулювання земельних відносин в Україні. Визначено основні напрями державної земельної політики й принципи регулювання земельних відносин у містах. Увагу приділено роздержавленню земель, становленню земельного ринку, особливостям платного використання міських земель, розвитку інституту оцінки земель. Висвітлено проблеми підвищення рівня інформаційного забезпечення прийняття управлінських рішень органами місцевого самоврядування в галузі земельних відносин.

Проанализированы вопросы нормативно-правового регулирования земельных отношений в Украине. Определены основные направления государственной земельной политики и принципы регулирования земельных отношений в городах. Уделено внимание разгосударствлению земель, становлению земельного рынка, особенностям платного использования городских земель, развитию института оценки земель. Освещены проблемы повышения уровня информационного обеспечения принятия управленческих решений органами местного самоуправления в сфере земельных отношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)113 + У9(4УКР)441.0-51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чеботарьова О. К. 
Механізми державного управління земельними ресурсами великого промислового міста : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / О. К. Чеботарьова; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано правовий, організаційний, економічний та містобудівний механізми регулювання земельних відносин управління земельними ресурсами великого промислового міста. Розкрито сутність та зміст понять "територія", "територіальні ресурси", "земля", "земельні ресурси", "земельна ділянка", "землекористування", "об'єкт нерухомого майна". Базуючись на вітчизняних і зарубіжних дослідженнях, обгрунтовано концептуальні підходи до управління земельними ресурсами та розвитку земельних відносин на державному, регіональному рівнях і на рівні великого промислового міста. Розроблено цілісну модель управління земельними ресурсами на рівні великого промислового міста, яка грунтується на забезпеченні найбільш оптимального землекористування та раціонального управління земельними ресурсами, заохоченні вдосконалювання, подальшої розробки та широкого застосування сучасних методів управління та планування, що сприятиме всебічному взаємоузгодженому підходу до використання земельних ресурсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х859(4УКР)113 + Х819(4УКР-2Д)011.219-91 + У9(4УКР)441.0-51-21,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чеботарьова О. М. 
Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. М. Чеботарьова; Луган. нац. аграр. ун-т. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та практичні засади системи маркетингової діяльності підприємств АПК, проведено оцінку тенденцій розвитку маркетингової діяльності підприємств зернопродуктового підкомплексу. Розроблено й обгрунтовано концептуальні напрями маркетингової діяльності підприємств АПК на ринку зерна. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду визначено економічний зміст категорій "маркетинг" та "маркетингова діяльність". Обгрунтовано доцільність дослідження маркетингової діяльності з точки зору системного підходу до її організації. Розглянуто методи визначення та критерії оцінки маркетингової діяльності. Проведено оцінку сучасного стану, тенденцій розвитку внутрішнього та зовнішнього ринку зерна. Здійснено маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу й оцінено ефективність їх маркетингової діяльності. Охарактеризовано технологію формування системи регіонального маркетингу та моніторингу ринкового середовища. Вдосконалено методику формування маркетингової товарної стратегії підприємств АПК на регіональному рівні та запропоновано економічне моделювання як один із шляхів вдосконалення маркетингової діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чеботарьова О. В. 
Особливості навчального курсу "Технологія" в основній школі інтенсивної педагогічної корекції / О. В. Чеботарьова // Дефектологія. - 2007. - № 4. - С. 25-27. - укp.

На конкретних прикладах обгрунтовано особливості навчального курсу "Технологія", вивчення якого здійснюється через навчальний предмет "Трудове навчання", у школі інтенсивної педагогічної корекції. Зроблено висновок, що навчальний курс "Технологія", що грунтується на предметній і корекційно-розвивальній змістових складових, створює сприятливі умови для професійного самовизначення учнів, сприяє розвитку технічної творчості та конструкторських здібностей, морально-вольових якостей, культури праці та забезпечує корекційний розвиток дитини з затримкою психічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чеботарьова О. 
Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / О. Чеботарьова // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 3-8. - укp.

Вміщено пояснювальну записку, яка розкриває навчальні, корекційно-розвивальні та виховні завдання трудового навчання. Зміст трудового навчання подано у двох варіантах програми: для груп хлопців та дівчат. Акцентовано увагу на новій структурі змісту, подано у навчальній програмі. Запропоновано програму для V класу (для хлопців) на 68 годин, яка включає розділи: технологія обробки матеріалів, електротехнічні роботи, обробка продуктів харчування, технологія вирощування рослин, технологія догляду за тваринами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.266 р20-211

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чеботарьова О. 
Удосконалення змісту трудового виховання у спеціальних дошкільних закладах для дітей із розумовою відсталістю / О. Чеботарьова // Дефектологія. - 2011. - № 3. - С. 34-37. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито особливості організації трудового виховання дошкільників із розумовою відсталістю. Зазначено, що завданням спеціального дошкільного закладу для таких дітей є підготовка малят до самостійної життєдіяльності, подальшого шкільного навчання, що забезпечується визначеним обсягом знань і умінь у процесі навчально-виховних занять, формування моральних понять і навичок культурної поведінки, корекції інтелектуальних порушень. Наголошено, що трудове виховання та навчання є пріоритетними напрямами цілісного розвитку дитини з розумовою відсталістю у спеціальних закладах освіти. Охарактеризовано завдання, види та форми організованої трудової діяльності таких дітей. Розкрито шляхи реалізації освітньо-корекційних завдань через планомірне залучення дітей до різних видів трудової діяльності: самообслуговування, господарсько-побутової праці, праці в природі, ручної або художньої праці. Зазначені види організованої трудової діяльності реалізуються у таких організаційних формах: трудові доручення та колективна праця. Зроблено висновок, що змістовний компонент трудового виховання у спеціальному дошкільному закладі потребує оновлення з урахуванням реалізації гуманістичної, особистісно-орієнтованої парадигми спеціальної освіти.

Раскрыты особенности организации трудового воспитания дошкольников с умственной отсталостью. Указано, что задачей специального дошкольного учреждения для таких детей является подготовка малышей к самостоятельной жизнедеятельности, к дальнейшему школьному обучению, которое обеспечивается определенным объемом знаний и умений в процессе учебно-воспитательных занятий, формирование нравственных понятий и навыков культурного поведения, коррекция интеллектуальных нарушений. Отмечено, что трудовое воспитание и обучение являются приоритетными направлениями целостного развития ребенка с умственной отсталостью в специальных учебных заведениях. Охарактеризованы задачи, виды и формы организованной трудовой деятельности таких детей. Раскрыты пути реализации образовательно-коррекционных задач через планомерное привлечение детей к различным видам трудовой деятельности: самообслуживанию, хозяйственно-бытовому труду, труду в природе, ручному или художественному труду. Эти виды организованной трудовой деятельности реализуются в таких организационных формах: трудовые поручения и коллективный труд. Сделан вывод, что содержательный компонент трудового воспитания в специальном дошкольном учреждении требует обновления с учетом реализации гуманистической, личностно-ориентированной парадигмы специального образования.

The features of labor organization educating preschoolers with mental retardation. Indicated that the task of a special preschool for children with mental retardation is to prepare children for independent life, to further schooling, which provided a certain amount of knowledge and skills in educational activities, the formation of moral concepts and skills of cultural behavior, intelligent correction of violations. It is noted that labor education and training are priorities holistic child development with learning disabilities in special schools. Described the objectives, types and forms of organized labor activities of mentally retarded children. Discovered ways to implement the educational and rehabilitative goals through the systematic involvement of children in various types of employment: self-care, domestic work, work in nature, manual or artistic work. Pointed out that the above types of organized labor activities are implemented in such organizational forms: work assignments and teamwork.It was concluded that a substantial component of labor education in a special preschool needs to be updated taking into account the implementation of the humanistic, person-centered paradigm of special education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.351

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чеботарьова О. 
Дитина із церебральним паралічем: що мають знати батьки / О. Чеботарьова // Дефектологія. - 2011. - № 4. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості розвитку, навчання та виховання дітей, хворих на церебральний параліч. Розглянуто етіологію цього захворювання, охарактеризовано форми ДЦП. Визначено особливості її перебігу в ранньому та старшому дошкільному віці, окреслено завдання, труднощі, які виникають у батьків під час сенсорного виховання дітей. Висвітлено основні положення методики кондуктивної педагогіки. Подано методичні рекомендації щодо забезпечення корекційно-виховного процесу таких дітей удома, у спеціалізованих та загальноосвітніх навчальних закладах, які проводяться у формі ігор, драматизації казок тощо. Визначено основні напрями корекційно-реабілітаційної роботи в сім'ї з дітьми, хворими на ДЦП.

Отражены особенности развития, обучения и воспитания детей с церебральным параличом. Рассмотрена этиология данного заболевания, охарактеризованы формы ДЦП. Определены особенности ее протекания в раннем и старшем дошкольном возрасте, обозначены задачи, трудности, которые возникают у родителей при сенсорном воспитании детей. Освещены основные положения методики кондуктивной педагогики. Даны методические рекомендации по организации коррекционно-воспитательного процесса таких детей дома, в специализированных и общеобразовательных учебных заведениях, которые проводятся в форме игр, драматизации сказок и т.д. Определены основные направления коррекционно-реабилитационной работы в семье с детьми, больными ДЦП.

In the article the features of development, training and education of children with cerebral palsy; guidelines of correctional and educational process of children at home, in specialized and general education are exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шевцов А. Г. 
Дитина з порушеннями опорно-рухового апарату в загальноосвітньому просторі : метод. рек. фахівцям з орг. та впровадж. інклюз. форми навчання дітей з порушеннями функцій опор.-рух. апарату : метод. посіб. / А. Г. Шевцов, О. В. Романенко, Л. О. Ханзерук, О. В. Чеботарьова; ред.: А. Г. Шевцов; Всеукр. громад. орг. "Наук. т-во інвалідів "Ін-т соц. політики", Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Слово, 2014. - 195 c. - укp.

Приділено увагу розвитку спеціалізованої педагогічної допомоги дітям з порушеннями функцій опорно-рухового апарату. Обгрунтовано специфіку інклюзивного освітнього простору дошкільного навчального закладу. Охарактеризовано диференційований підхід та індивідуальні освітні потреби учнів із зазначеними порушеннями. Висвітлено організаційно-педагогічні умови індивідуального навчання учнів. Подано технології спеціального корекційно-реабілітаційного середовища за умов загальноосвітнього навчального закладу: Монтессорі-терапія, кондуктивна педагогіка А. Петьо, сенсорно-інтегративна терапія, ерготерапія тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Чеботарьова О. В. 
Духовно-моральні основи підготовки студентської молоді до сімейного життя : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Чеботарьова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше на теоретико-методологічному рівні подано у цілісному вигляді проблему сімейного виховання студентської молоді, яка базується на духовно-моральних основах. Розроблено й експериментально перевірено організаційно-методичну систему підготовки студентської молоді до сімейного життя. Розкрито змістовну сутність структурних компонентів духовно-моральних основ підготовки студентської молоді до сімейного життя. Набули подальшого розвитку ідеї формування у студентів ВНЗ ціннісного ставлення до сім'ї, розуміння важливості виконання основних функцій сім'ї, збереження свого здоров'я та здоров'я всіх членів родини як умови виконання репродуктивної функції та створення сприятливої атмосфери для розвитку сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Чеботарьова О. 
Особливості корекційно-реабілітаційної роботи з учнями із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 16-20. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено методичні рекомендації проведення корекційно-реабілітаційної роботи з учнями із порушенням опорно-рухового апарату за домашніх умов. Рекомендовано види роботи з нормалізації функцій дрібних м’язів рук, формування графомоторних навичок. Відзначено, що корекція передбачає: реалізацію ортопедичного режиму, проведення корекційних вправ у спеціально обладнаному спортивному куточку, підтримку рухової активності упродовж занять, залучення батьків до спільного проведення комплексу фізичних вправ. Зауважено, що одним із важливих корекційних завдань є розвиток сенсорної діяльності, яка цілеспрямовано формує вищі психічні функції – мислення, пам’ять тощо. Вказано, що окрім лікувально-відновлюваної корекції впродовж усього навчального процесу важливими завданнями є формування в учнів еталонних уявлень про форми, розміри, колір предметів, навичок слухового контролю, розширення знань про навколишній світ, розвиток пізнавальної діяльності, корекція мовленнєвого розвитку тощо.

Даы методические рекомендации по проведению коррекционно-реабилитационной работы с учащимися с нарушением опорно-двигательного аппарата в домашних условиях. Рекомендуется виды работы по нормализации функций мелких мышц рук , формированию графомоторных навыков. Отмечено, что коррекция предусматривает: реализацию ортопедического режима, проведение коррекционных упражнений в специально оборудованном спортивном уголке, поддержку двигательной активности в течение занятий, привлечение родителей к совместному проведению комплекса физических упражнений. Одной из важных коррекционных задач является развитие сенсорной деятельности, целенаправленного формирования высших психических функций - мышления, памяти и т.д. Указано, что кроме лечебно-восстановительной коррекции в течение всего учебного процесса важными задачами являются формирование у учащихся эталонных представлений о формах, размерах, цветах предметов, навыков слухового контроля, расширение знаний об окружающем мире, развитие познавательной деятельности, коррекция речевого развития и т.п.

Guidelines highlight of correctional and rehabilitation work with students with musculoskeletal - musculoskeletal system at home. Recommended types of work to normalize the functions of the small muscles of hands. Noted that the correction includes: implementation of orthopedic regime of corrective exercises in a specially equipped sports corner, support motor activity during the class, involving parents to co-promote complex exercise. Noticed that one of the important tasks is to develop corrective sensory activity, purposeful development of higher mental functions - thinking, memory, etc. Indicated that in addition to rehabilitative correction throughout the educational process important objectives are to offer students of standard concepts of shapes, sizes, colors, objects, concepts, skills, auditory monitoring, development of knowledge about the world , the development of cognitive activity, correction of speech development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чеботарьова О. В. 
Духовно-моральна підготовка молоді до сімейного життя у філософській думці / О. В. Чеботарьова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 33. - С. 560-565. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - рус. - англ.

Проаналізовано погляди античних філософів щодо проблеми сім’ї, ролі дружини і чоловіка. Запропоновано правила й рекомендації філософів щодо одруження й створення сім’ї. Акцентовано увагу на духовно-моральному аспекті підготовки молоді до сімейного життя та важливості формування у майбутнього подружжя моральних якостей, наявність яких сприятиме створенню щасливої сім’ї.

Проанализированы взгляды античных философов на проблемы семьи, роли мужа и жены. Предложены правила и рекомендации философов по решению проблем брака и создания семьи. Акцентировано внимание на духовно-моральном аспекте подготовки молодежи к семейной жизни и важности формирования у будущей семейной пары моральных качеств, наличие которых будет способствовать созданию счастливой семьи.

The views of ancient philosophers on the issue of family, the role of husband and wife. Proposed rules and recommendations philosophers on marriage and family. The attention is focused on the spiritual and moral aspect of preparing young people for family life and the importance of establishing an expectant couples moral qualities, the presence of which will contribute to create a happy family.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.359 + Ю703.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чеботарьова О. О. 
Трансформація закладів для освіти дорослих в Італії як відповідь на виклики сучасності / О. О. Чеботарьова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 1 (8). - С. 247-252. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Розглянуто освітні тенденції та перетворення в системі освіти дорослих Італії в період глобалізації, кризи та економічних змін. Розкрито процеси, що відбуваються в сфері освіти дорослих, спрямовані на подолання освітніх потреб.

Прослежены образовательные тенденции и преобразования в системе образования взрослых в Италии в период глобализации, кризиса и экономических преобразований. Раскрыты процессы, нацеленные на преодоление образовательных вызовов.

The article deals with the educational tendencies and transformations that take place in the Italian system of adult education at the period of globalization, crises and economical changes. The ongoing processes in the field of adult education aimed at the modern educational demands are being enclosed. Adult education in Italy now is facing new challenges and it is closely connected with changes in Italian economy and social migration processes all over the world. New personal approach to each adult student is a key task of a new concept. A new idea – not only to educate an adult student but as well to support it financially – is being discussed among Italian scientists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4ІТА)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мозолюк-Коновалова О. М. 
Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна : [монографія] / О. М. Мозолюк-Коновалова; ред.: О. В. Чеботарьова; Хмельниц. гуманітар.-пед. акад. - Хмельницький : Заколодний М.І., 2015. - 169 c. - Бібліогр.: с. 122-140 - укp.

Обгрунтовано та експериментально перевірено дієвість педагогічних умов формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна, які репрезентовано у трьох блоках: організаційному, дидактичному, корекційно-розвивальному. З'ясовано ефективність корекційної методики формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із таким синдромом. Розроблено та впроваджено в практику методичні рекомендації щодо формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна у дошкільних закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Петрухін С. Ю. 
Екологія військової діяльності в аспектах впливу на АПК України / С. Ю. Петрухін, Л. А. Пісня, О. В. Чеботарьова, М. М. Кірієнко // Інженерія природокористування. - 2015. - № 2. - С. 106-118. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Наведено результати дослідження сучасних умов кількісно-якісного оцінювання екологічної безпеки внаслідок повсякденної діяльності військ, як безпосередньо на військових об'єктах, так і навколо них, враховуючи тимчасове розташування під час передислокації та в ході проведення антитерористичної операції. Розроблено структуру системи забезпечення екологічної безпеки військового об'єкту. Визначено роль та місце в ній екологічного портрету територій військового об'єкту, що забезпечує користувачів необхідною і достатньою інформацією як у разі стабільного стану довкілля, так і у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій, критичного або після катастрофічного стану довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-523.2 + П008 + Б1(4УКР)в2:Ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Полянський О. С. 
Зменшення кількості травм робітників при експлуатації ланцюгових скребкових конвеєрів / О. С. Полянський, О. В. Дьяконов, А. В. Леусенко, М. В. Репетенко, О. В. Чеботарьова, І. О. Мікуліна // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 613-618. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано травматизм при експлуатації скребкових конвеєрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р124.424.58 + О931.13-08 н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського