Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Чепка О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Чепка О. В. 
Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "школа - дошкільний заклад" : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Чепка; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему наступності ігрових форм навчальної діяльності за умов навчально-виховного комплексу "школа - дошкільний заклад". Описано структуру наступності навчальної діяльності, зокрема, готовність старших дошкільників до навчальної діяльності та адаптацію першокласників до шкільних умов навчання. Визначено умови реалізації наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів з урахуванням специфіки діяльності освітнього комплексу. Обгрунтовано модель забезпечення наступності ігрових форм навчальної діяльності на основі взаємопереходу провідних видів діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Доведено, що реалізація наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів досягається на основі гармонійності взаємопереходу провідних видів діяльності дошкільників і школярів, узгодження форм, методів і засобів організації освітнього процесу дошкільних навчальних закладів та школи, єдиної цільової спрямованості співпраці вихователів, учителів та батьків дітей, а також високого рівня компетентності педагогів. Розроблено систему ігрових форм навчальної діяльності дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.389 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чепка О. В. 
Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" : монографія / О. В. Чепка; МОНМС України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 256 c. - Бібліогр.: 246 назв - укp.

Проаналізовано теоретичні засади наступності як педагогічної категорії. Обгрунтовано особливості забезпечення наступності в організації ігрових форм навчальної діяльності у навчально-виховному комплексі "Школа - дошкільний навчальний заклад". Розроблено моделі забезпечення наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників і молодших школярів за умов навчально-виховного комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч411.252.37 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чепка О. В. 
Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет" : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Чепка; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито поняття "професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів" і "навчальний комплекс", "педагогічний коледж - педагогічний університет". Обгрунтовано завдання, функції, принципи діяльності педагогічних навчальних комплексів. Проаналізовано стан, особливості, проблеми та можливості вдосконалення процесу професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет". Наведено організаційно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів за умов навчального комплексу "педагогічний коледж - педагогічний університет". Визначено її складники, зміст і соціально-педагогічне значення. Виявлено та структуровано компонентно-критеріальні складники професійної підготовки: когнітивний, технологічний і творчий, які виявляються на рівнях: низькому (репродуктивно-творчому), середньому (творчо-репродуктивному), високому (творчому). Розкрито наступність змісту професійної підготовки, що зумовлюється різними кваліфікаційними рівнями. Обгрунтовано принципи відбору змісту, форм, методів і засобів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів на різних рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чепка О. В. 
Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 97-105. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто проблему наступності в підготовці майбутніх учителів різними дослідниками. Зроблено висновок про те, що наступність має багато контекстів у різних науках. Зазначено, що це поняття займає одне з провідних місць серед загальнодидактичних принципів системи неперервної системи. За концептуальну основу освітніх комплексів "педколедж - педуніверитет" взято саме ідею наступності у підготовці майбутніх учителів.

Рассмотрена проблема последовательности в подготовке будущих учителей разными исследователями. Сделан вывод о том, что последовательность имеет много контекстов в разных науках. Определено, что в педагогике, это понятие занимает одно из ведущих мест среди общедидактических принципов системы непрерывного образования. Концептуальной основой образовательного комплекса "педколедж - педуниверситет" взята именно идея последовательности в подготовке будущих учителей.

The problem of consistency in the preparation of future teachers by different researchers. It is concluded that the sequence has many different contexts in the sciences. Determined that the pedagogy is the concept is one of the leading places among obschedidakticheskih principles of lifelong learning. The conceptual basis for educational complex "pedkoledzh - Pedagogical University" is derived the idea of consistency in the preparation of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чепка О. 
Наступність в організації ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників та молодших школярів / О. Чепка // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 264-266. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

The article deals with the problem of succession in organization of playing forms of educational activity of senior children of preschool age and primary school children. In the work the scientific literature on this problem is analyzed. The conclusions about the decision of it are formed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375 + Ч421.352.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського