Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Черникова Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Черникова Е. Г. 
Факторы социально-профессиональной адаптации молодых учителей / Е. Г. Черникова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 247-252. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Представлены результаты социологического исследования, проведенного среди молодых учителей в общеобразовательных школах г. Челябинска. Определены внешние и внутренние факторы процесса социально-профессиональной адаптации: мотивация, профессиональные ценности, образовательная среда, уровень психолого-педагогической и коммуникативной подготовки учителя. Выявлены противоречия между потребностью общества в подготовке учителей, способных к педагогическому творчеству, и низким уровнем сформированности этих качеств у молодых учителей, между содержанием и уровнем подготовки к реализации педагогической деятельности и содержанием и многообразием требований к ее выполнению, между теоретической подготовкой и неумением использовать теоретические знания на практике, между самооценкой степени готовности к осуществлению педагогической деятельности и реальными результатами профессиональной деятельности.

Наведено результати дослідження, проведеного серед молодих вчителів загальноосвітніх шкіл м. Челябінська. Досліджено зовнішні та внутрішні чинники процесу соціально-професійної адаптації: мотивація, професійні цінності, освітнє середовище, рівень психолого-педагогічної та комунікативної підготовки вчителя. Виявлено протиріччя між потребою суспільства у підготовці вчителів, здатних до педагогічної творчості, і низьким рівнем сформованості цих якостей у молодих вчителів, між змістом і рівнем підготовки до реалізації педагогічної діяльності і змістом і чисельністю вимог до її виконання, між теоретичною підготовкою і невмінням використовувати теоретичні знання на практиці, між самооцінкою ступеня готовності до здійснення педагогічної діяльності і реальними результатами професійної діяльності.

The article demonstrates results of sociological research on young teacher's social and professional adaptation; determines some main factors of adaptation such as motivation, professional value, educational environment, psychological, pedagogical andcommunicative training and professional difficulties of teacher. The author points out contradictions of social and professional adaptation of young teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.467

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського