Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Чернишов Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Чернишов Д. О. 
Педагогічні умови формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею засобами інформатики : Наук.-метод. посіб.:Для викладачів інф-ки ліцеїв (груп) техн. профілю, проф.-техн. навч. закл., технікумів / Д. О. Чернишов; ред.: В. М. Алфімов; Асоц. працівників гімназій і ліцеїв України. - Донецьк, 2003. - 210 c. - Бібліогр.: с. 148-162. - укp.

Розкрито педагогічні умови, сутність та специфіку формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею, а також роль інформатики у цьому процесі. Особливу увагу приділено створенню раціональної послідовності тренувальних задач з використанням комп'ютера з метою підвищення ефективності процесу формування інженерного стилю мислення майбутніх інженерів на етапі їх допрофесійної підготовки.

Раскрыты педагогические условия, суть и специфика формирования инженерного стиля мышления учеников технического лицея, а также роль информатики в данном процессе. Особое внимание уделено созданию рациональной последовательности тренировочных задач с использованием компьютера с целью повышения эффективности процесса формирования инженерного стиля мышления будущих инженеров на этапе их допрофессиональной подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чернишов Д. О. 
Педагогічні умови формування інженерного стилю мислення учнів технічного ліцею засобами інформатики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Д. О. Чернишов; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2002. - 20 c. - укp.

Визначено роль інформатики у формуванні інженерного стилю мислення старшокласників. Розкрито суть і специфіку організації інтегрованого процесу цілеспрямованого формування та самоформування інженерного стилю мислення на підставі співробітництва з ними викладача інформатики; забезпечення спрямованості змісту курсу на досягнення цілей загальноосвітньої та допрофесійної інженерної підготовки; включення учнів до системи розв'язання розташованих у раціональній послідовності тренувальних інженерно-технічних задач з використанням комп'ютера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ж.р(4Укр)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чернишов Д. П. 
Структурно-функціональна організація клітин епідерми однорічних пагонів жовтої акації ICaragana arborescensD Lam. : Автореф. дис... канд. біол. наук : 03.00.11 / Д. П. Чернишов; НАН України. Ін-т ботаніки ім. М.Г.Холодного. - К., 2005. - 21 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*669.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чернишов Д. О. 
Педагог-вихователь як суб'єкт технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу : навч. посіб. / Д. О. Чернишов. - Донецьк : Каштан, 2011. - 165 c. - Бібліогр.: с. 145-151 - укp.

Проблему професійної діяльності педагога-вихователя розглянуто в соціально-педагогічному контексті виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Подано характеристику особистості педагога-вихователя з урахуванням призначення та структури технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру. Розкрито систему підготовки педагога-вихователя до науково-педагогічного супроводу технології виховної діяльності школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чернишов Д. О. 
Модель регіонально-спрямованой технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу : навч. посіб. / Д. О. Чернишов. - Донецьк : Каштан, 2012. - 251 c. - Бібліогр.: с. 141-146 - укp.

Обгрунтовано призначення та структуру моделі виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу регіонального простору. Розкрито механізм реалізації моделі та його соціально-педагогічну підтримку. Охарактеризовано специфіку науково-методичного супроводу технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чернишов Д. О. 
Проблема професійної діяльності педагога-вихователя в історії педагогіки / Д. О. Чернишов // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 1. - С. 58-67. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему професійної діяльності педагога-вихователя як суб'єкта технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.427

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чернишов Д. 
Підготовка керівників до проектування виховної діяльності у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі / Д. Чернишов // Рідна шк.. - 2011. - № 4/5. - С. 59-64. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено структуру, зміст і принципи виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу (ЗНЗ). Розкрито питання проектування виховної роботи у школі та шляхи підготовки керівних кадрів до розроблення і впровадження ефективних виховних моделей у діяльності ЗНЗ. Вміщено малюнок моделі підготовки керівників до проектування виховної діяльності у сучасному ЗНЗ. Наведено зміст програми підготовки керівників до проектувальної виховної роботи в межах курсової підготовки в інституті післядипломної педагогічної освіти. Констатовано, що проекти можуть бути різноманітні за напрямами виховної діяльності, характером змін, масштабами, термінами реалізації, ступенями складності тощо, але всі вони мають виражати ініціативу керівника педагогічного колективу та бути індикатором спрямованості до якісних змін у майбутньому.

Определена структура, содержание и принципы воспитательной деятельности современного общеобразовательного учебного заведения (ОУЗ). Раскрыты вопросы проектирования воспитательной работы в школе и пути подготовки руководящих кадров к разработке и внедрению эффективных воспитательных моделей в деятельности ОУЗ. Помещен рисунок модели подготовки руководителей к проектированию воспитательной деятельности в современном ОУЗ. Приведено содержание программы подготовки руководителей к проектировочной воспитательной работе в рамках курсовой подготовки в институте последипломного педагогического образования. Констатировано, что проекты могут быть разнообразны по направлениям воспитательной деятельности, характером изменений, масштабам, срокам реализации, степенями сложности и т.д., но все они должны выражать инициативу руководителя педагогического коллектива и быть индикатором направленности к качественным изменениям в будущем.

The structure, contents and principles of the educational activities of modern general education school (SSS). Discovered design issues of educational work in school and how leadership training to develop and implement effective educational models in the activities of CHO. A photograph of a model for managers to design an educational activity in the modern CHO. Is the contents of training programs for managers, Engineering Design of educational work in the course of training in Teacher Training Institute, which consists of four stages, substantive content, the main components of the program. Stated that the projects can be varied in the directions of educational activity, the nature of change, scale, time of implementation, complexity, etc., but they all have to express the initiative of the teaching staff and be an indicator of orientation to qualitative changes in the future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.410.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Чернишов Д. О. 
Соціально-педагогічна підтримка технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіонального виміру / Д. О. Чернишов // Постметодика. - 2011. - № 5. - С. 33-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто одну з основних проблем педагогічної підтримки поряд із навчанням і вихованням. Висвітлено питання загальної логіки та процесу соціально-педагогічної підтримки виховної діяльності за умов регіонального виміру. Розкрито особливості взаємодії педагога-вихователя та школяра у здійсненні підтримки на постулатах гуманістичної психології. Викладено цільові орієнтації педагога-вихователя з позиції педагогічної підтримки. Охарактеризовано мету соціально-педагогічної підтримки - сприяння формуванню морально-ціннісного становлення школярів до соціалізації. Визначено ситуацію розвитку особистості як центральну характеристику ситуаційно-подійного механізму технології виховної діяльності. Визначено етапи соціально-педагогічної підтримки: діагностичний, пошуковий, проектувальний, договірний, діяльнісний та рефлексивний. Зроблено висновок, що в основі соціально-педагогічної підтримки технології виховної діяльності сучасного навчального загальноосвітнього закладу лежать особистісно-орієнтовані екзистенціальний та системний підходи.

Рассмотрена одна из основных проблем педагогической поддержки наряду с обучением и воспитанием. Освещены вопросы общей логики и процесса социально-педагогической поддержки воспитательной деятельности именно в условиях регионального измерения. Раскрыты особенности взаимодействия педагога-воспитателя и школьника в осуществлении поддержки на постулатах гуманистической психологии. Изложены целевые ориентации педагога-воспитателя с позиции педагогической поддержки. Охарактеризована цель социально-педагогической поддержки - содействие формированию морально-ценностного становления школьников к социализации. Определена ситуация развития личности как центральная характеристика ситуационно-событийного механизма технологии воспитательной деятельности. Отмечены этапы социально-педагогической поддержки: диагностический, поисковый, проектировочный, договорной, деятельностный и рефлексивный. Сделан вывод, что в основе социально-педагогической поддержки технологии воспитательной деятельности современного учебного общеобразовательного учреждения лежат личностно-ориентированные экзистенциальный и системный подходы.

is considered one of the main problems of educational support along with training and education. The questions of general logic and the process of social and educational support educational activity in the conditions of the regional dimension. The features of the interaction of the teacher-tutor and student support in the implementation of the postulates of humanistic psychology. Stated target orientation of the teacher-educator positions with educational support. Described the purpose of socio-pedagogical support - promote a moral and value formation of students for socialization. Defined the situation of the individual as a central feature of situationally-event mechanism technology educational activity. Marked the stages of social and educationalsupport: diagnostic, search, design, contract, activity and reflective. It is concluded that the basis of social and educational technology support educational activities of the modern educational comprehensive school are patient-centered existential andsystem approaches.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чернишов Д. 
Зміст виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу в умовах регіону / Д. Чернишов // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 163-171. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Визначено зміст виховного процесу як обсяг і характер знань, умінь, навичок, якостей і властивостей особистості, які необхідні індивіду для виконання загальних соціальних функцій, детермінованих певною системою цінностей суспільства. Досліджено зміст виховної роботи задля задоволення різнобічних потреб регіону й особистості. Вказано на необхідність педагогам використовувати потенціал профорієнтації школярів відповідно до особливостей регіонального середовища. З’ясовано соціально-педагогічні передумови наближення краєзнавства за умов регіонального виміру в межах ЗНЗ. Відзначено, що формування професійного самовизначення школярів у системі краєзнавчо-профорієнтаційної роботи відбувається на трьох ступенях (початкова, основна і старша школи). Зауважено, що ця робота включає чотири етапи: формування у молодших школярів поважного ставлення до праці, розуміння її ролі у житті людини і суспільства; розвиток в учнів основної школи уяви про власні інтереси та можливості, накопичення початкового досвіду в різних сферах соціально-професійної практики.

Определено содержание воспитательного процесса как объем и характер знаний, умений, навыков, качеств и свойств личности, необходимых индивиду для выполнения общих социальных функций, детерминированных определенной системой ценностей общества. Исследовано содержание воспитательной работы для удовлетворения разносторонних потребностей региона и личности. Указано на необходимость педагогам использовать потенциал профориентации школьников в соответствии с особенностями региональной среды. Выяснены социально-педагогические предпосылки приближения краеведения в условиях регионального измерения в рамках общеобразовательных учебных заведений. Отмечено, что формирование профессионального самоопределения школьников в системе краеведческо-профориентационной работы происходит на трех ступенях (начальной, основной и старшей школы). Замечено, что эта работа включает четыре этапа: формирование у младших школьников уважительного отношения к труду, понимание его роли в жизни человека и общества, развитие у учащихся основной школы представления о собственных интересах и возможностях, накопление первоначального опыта в различных сферах социально-профессиональной практики.

The content of the educational process as the volume and nature of the knowledge, skills, qualities and personality traits that are essential to the individual to perform general social functions, deterministic system-defined values of society. The content of educational work to meet the diverse needs of the region and the individual. The need to exploit the potential of career guidance teachers to students in accordance with the characteristics of the regional environment. Clarified social and educational background approximation of local history in the regional dimension in the secondary schools. Noted that the formation of a professional school in a system of self-determination of local lore, career guidance is on three levels (primary, primary and high school). It is noted that this work involves four steps: the formation of the younger pupils respect for work, an understanding of its role in human life and society, the development of a basic school students represent their own interests and capabilities of the original accumulation of experience in various areas of social and professional practice. .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кордюм Є. Л. 
Унікальні рибонуклеопротеїнові цитоплазматичні тільця в епідермальних клітинах жовтої акації (ICaragana arborescensD L.) / Є. Л. Кордюм, Д. П. Чернишов // Доп. НАН України. - 2005. - № 6. - С. 156-159. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*669.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Чернишов Д. О. 
Теорія і технологія виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу (регіональний вимір) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Д. О. Чернишов; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 40 c. - укp.

Вивчено стан проблеми розвитку виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру. Конкретизовано сутність поняття "виховна діяльність сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру". Охарактеризовано специфіку та обгрунтовано систему теоретико-методичних засад (закономірностей та принципів) технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Розглянуто мету та зміст виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Спроектовано модель технології його виховної діяльності за умов регіонального виміру. Розроблено систему врахування регіонального характеру виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Висвітлено посилення регіональної спрямованості соціальної та професійної орієнтації школярів. Проаналізовано підготовку педагогів-вихователів до науково-методичного супроводу технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу. Показано моніторинг ефективності технології виховної діяльності сучасного загальноосвітнього навчального закладу за умов регіонального виміру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чернишов Д. О. 
Посилення регіональної спрямованості соціальної та професійної орієнтації школярів / Д. О. Чернишов // Постметодика. - 2012. - № 3. - С. 46-50. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено шляхи посилення соціальної та професійної орієнтації школярів у рамках технології виховної діяльності сучасних загальноосвітніх навчальних закладів за умов регіонального виміру: упровадження навчально-виховного курсу „Донеччинознавство” для учнів І - ХІ класів і реалізації регіональної програми „Професійна орієнтація школярів на робітничі та інженерні професії”. Відмічено, що курс „Донеччинознавство” має краєзнавчу, природознавчу та суспільствознавчу складові, а також містить культурологічні знання.

Исследованы пути усиления социальной и профессиональной ориентации школьников в рамках технологии воспитательной деятельности современных учебных заведений в условиях регионального измерения: внедрение учебно-воспитательного курса "Донеччиноведение" для учащихся I - ХI классов и реализации региональной программы "Профессиональная ориентация школьников на рабочие и инженерные профессии". Отмечено, что курс „Донеччиноведение” имеет краеведческую, природоведческу и общественноведческую составляющие, а также содержит культурологические знания.

Explored ways of improving the social and professional orientation of schoolchildren in the technology of modern educational institutions in terms of the regional dimension: the introduction of the educational course "Donechchinovedenie" for students of classes I - XI and the regional program "Career guidance for students working and engineering profession."


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Науково-практичний коментар до Закону України "Про пробацію" / К. А. Автухов, Є. Ю. Бараш, Ю. Ю. Бойко-Бузиль, В. А. Васюк, І. М. Залялова, І. В. Карандюк, В. А. Кирилюк, А. А. Кріпак, Ю. Р. Мірошниченко, І. М. Микитась, А. О. Монаєнко, А. А. Музика, О. В. Сокальська, О. О. Суботенко, Д. В. Чернишов, І. С. Яковець, О. Б. Янчук; ред.: О. Л. Копиленко, Є. Ю. Бараш; Ін-т кримін.-викон. служби, Ін-т законодавства Верхов. Ради України, ДУ "Центр пробації", Всеукр. об-ня ГО "Пенітенціар. асоц. України". - Київ : Кандиба Т. П., 2019. - 114 c. - укp.

Вміщено постатейний коментар до Закону України "Про пробацію" від 5 лютого 2015 року, підготовлений на основі досягнень юридичної науки та практики функціонування органу пробації. Розкрито загальні положення, підстави та зміст пробації. Охарактеризовано суб'єкти пробації та їх організація. Розглянуто нагляд і контроль за діяльністю органу пробації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)-324.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крим - це Україна. Документальні свідчення в архівах України : зб. ст. і матеріалів круглого столу, 15 лют. 2019 р. / ред.: О. В. Бажан, Т. І. Баранова, С. П. Лясковська, М. Г. Палієнко, Д. В. Чернишов; Державна архівна служба України, Центральний державний архів громадських об'єднань України, "Крим - це Україна. Документальні свідчення в архівах України", круглий стіл. - Київ : Адеф-Україна, 2019. - 191 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Подано статті та документальні добірки учасників круглого столу на тему "Крим - це Україна. Документальні свідчення в архівах України", організованого Центральним державним архівом громадських об'єднань України за підтримки Міністерства юстиції України та Державної архівної служби України. Обговорено питання щодо наявності історичних джерел в архівних установах України про українську складову політичного, економічного, соціального, культурного розвитку Криму, його місця в загальноукраїнських процесах; здійснено обмін досвідом у сфері формування, забезпечення збереженості та використання документів Національного архівного фонду з історії Криму. Визначено основні напрями подальшої роботи з популяризації та сприяння дослідженням документальної спадщини, пов'язаної з історією Криму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-6КРИ) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чернишов Д. В. 
Адміністративно-правові засади пробації в Україні : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Д. В. Чернишов; Науково-дослідний інститут публічного права. - Київ, 2019. - 18 c. - укp.

Дослідження присвячене розкриттю наукового виклику щодо вивчення особливостей адміністративно-правових засад пробації в Україні. З’ясовано юридичну природу адміністративно-правового регулювання пробації в Україні. Розкрито адміністративно-правовий статус суб’єктів щодо яких здійснюється пробація в Україні. Виявлено і описано принципи пробації в Україні, які мають базуватися на європейських цінностях та бути прописані в діючому законодавстві. З’ясовано адміністративно-правовий статус органів пробації в Україні. Розкрито форми і методи адміністративної діяльності публічної адміністрації у сфері пробації в Україні. Описано адміністративні процедури організації пробації в Україні. Виявлено і узагальнено європейський досвід адміністративно-правових засад пробації. Визначено напрями реформування адміністративно-правових засад пробації в Україні шляхом формування пропозицій конкретних змін та доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема щодо встановлення адміністративної відповідальності для роботодавців за відмову прийому на роботу суб’єктів пробації чи колишніх ув’язнених та стосовно впровадження нового інституту шок-випробування для суб’єктів пробації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)071.1:Х88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439418 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського