Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Черномаз П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Черномаз П. А. 
Международный маркетинг: теория, методология, практика : Учеб. пособие для студ. / П. А. Черномаз; ред.: А. П. Голиков; Харьк. ун-т упр. - Х., 2000. - 144 c. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Рассмотрены теоретические и методологические основы международного маркетинга, раскрыты теория и возможности практического применения знаний в этой области. Проанализирована международная маркетинговая среда и влияние на нее экономических, социокультурных и политико-правовых факторов, в частности, исследована роль товарной, ценовой и сбытовой политики в международном маркетинге. Уделено внимание вопросам организации, планирования и контроля международного маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У584.3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голиков А. П. 
Международные экономические термины : словарь-справочник / А. П. Голиков, П. А. Черномаз; Харьк. нац. ун-т им. В.Н.Каразина. - К. : Центр учеб. лит., 2008. - 376 c. - Библиогр.: с. 374 - рус.

Раскрыта сущность основных терминов и понятий, употребляемых в сфере международных экномических отношений научными работниками, а также практиками, работающими в области внешней экономической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У58 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Черномаз П. О. 
Маркетингова географія: теоретико-методологічні основи : Автореф. дис... канд. географ. наук : 11.00.02 / П. О. Черномаз; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Розроблено науково-методичні засади маркетингово-географічних досліджень. У вітчизняний науковий обіг уведено термін "маркетингова географія" та розкрито його сутність. Теоретично доведено необхідність розвитку маркетингової географії в Україні внаслідок упровадження ринкового регулювання економіки та процесу гуманізації географії. Окреслено місце маркетингової географії у структурі суспільної географії. Визначено, що об'єктом досліджень даної географії є виробничо-споживчий комплекс, а предметом досліджень - його територіальна організація. Проаналізовано зміст основних напрямків маркетингово-географічних досліджень, зокрема, територіальної диференціації збуту, географічної сегментації ринків та регіонального маркетингу. На прикладі України за допомогою гравітаційного моделювання показано можливості географічного аналізу у вивченні територіальної диференціації збуту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У04,0 + У049(4УКР)684.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Черномаз П. А. 
Международный маркетинг : учеб. пособие / П. А. Черномаз; Харьк. нац. ун-т им. В.Н. Каразина. - Х., 2008. - 232 c. - Библиогр.: с. 224 - 228 - рус.

Раскрыты теория и возможности практического применения знаний по международному маркетингу. Рассмотрена международная маркетинговая среда и влияние на нее экономических, социокультурных и политико-правовых факторов, особенности применения элементов комплекса маркетинга в международном аспекте.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 я73 + У9(4УКР)8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728930 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Черномаз П. О. 
Міжнародний маркетинг : навч. посіб. / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 270 c. - (Альма-матер). - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи міжнародного маркетингу (ММ), тенденції його розвитку. Проаналізовано міжнародне маркетингове середовище та міжнародну конкуренцію, наведено класифікацію країн за рівнем економічного розвитку, описано теорію конкурентних переваг національних економік, визначено основні показники економічного становища в Україні, етапи та способи виходу на зарубіжні ринки й еволюцію стратегій ММ, чинники впливу на міжнародну товарну політику, методику ціноутворення в ММ. Розкрито сутність збутової та комунікаційної політики в ММ, розглянуто рекламу як важливий елемент комплексу маркетингових комунікацій. Викладено творчий підхід до управління ММ, описано методи генерування ідей у ММ.

Освещены теоретико-методологические основы международного маркетинга (ММ), тенденции его развития. Проанализированы международная маркетинговая среда и международная конкуренция, приведена классификация стран по уровню экономического развития, описана теория конкурентных преимуществ национальных экономик, определены основные показатели экономического положения в Украине, этапы и способы выхода на зарубежные рынки и эволюция стратегий ММ, факторы влияния на международную товарную политику, методика ценообразования в ММ. Раскрыты сущность сбытовой и коммуникационной политики в ММ, рассмотрена реклама как важный элемент комплекса маркетинговых коммуникаций. Изложен творческий подход к управлению ММ, описаны методы генерирования идей в ММ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111я73

Шифр НБУВ: ВА723985 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Голіков А. П. 
Регіональна економіка : навч. посіб. / А. П. Голіков, О. Г. Дейнека, Л. О. Позднякова, П. О. Черномаз; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2010. - 316 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади регіональної економіки, стратегію та концептуальні положення її розвитку. Розглянуто питання конкурентоспроможності регіонів, транскордонного співробітництва. Висвітлено сучасний стан і перспективи соціально-економічного розвитку регіонів України. Викладено сучасні науково-практичні підходи до системи природокористування та проаналізовано роль екології в забезпеченні сталого розвитку економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)6я73 + У049(4УКР)112я73 + У9(4УКР)212.51я73 + У010.281я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Глобалізація та регіоналізація як вектори розвитку міжнародних економічних відносин : колект. монографія / А. П. Голіков, В. В. Гончаренко, Н. І. Гончаренко, Г. В. Довгаль, О. А. Довгаль, Н. А. Казакова, В. І. Клименко, К. О. Макарчук, І. С. Марченко, І. Ю. Матюшенко, Н. В. Непрядкіна, Ю. М. Панкова, В. А. Пересадько, А. А. Пожар, А. М. Позднякова, В. В. Рєзніков, І. А. Святуха, Г. В. Сердюк, В. І. Сідоров, А. Ю. Таран, В. О. Фірсанова, Є. В. Фоміна, О. В. Ханова, С. А. Циганов, Н. В. Циганова, О. І. Чавалах, П. О. Черномаз, В. М. Шамраєва, Г. Г. Шкабарін, Я. В. Шляхова, М. В. Шуба, О. А. Шуба, С. О. Якубовський; ред.: Г. В. Довгаль, Н. А. Казакова; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2018. - 468 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти процесів глобалізації та регіоналізації як вектори розвитку міжнародних економічних відносин, які впливають і в найближчі десятиліття впливатимуть на світову економіку. Проаналізовано сучасний стан і перспективи участі України в міжнародних економічних відносинах. Висвітлено теоретичні положення просторової економіки. Увагу приділено просторовій економіці в сучасних світогосподарських процесах, суперечностям і протиріччям сучасних глобалізаційних процесів, класифікації протиріч глобалізації. Розглянуто логіку розвитку глобалізації та регіоналізації як системоутворюючих факторів трансформаційних змін у світовому економічному просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580 + У9(4УКР)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Глобальні проблеми сучасності : підручник / В. С. Бакіров, А. П. Голіков, О. В. Азаренкова, А. С. Зайцева (Глазкова), А. Б. Ачасов, А. О. Ачасова, Н. І. Гончаренко, Л. І. Григорова-Беренда, Г. В. Довгаль, О. А. Довгаль, Н. Г. Дуна, Н. А. Казакова, С. А. Касьян, Т. Є. Комісова, Р. С. Коваленко, О. М. Крайнюков, І. А. Кривицька, Н. В. Максименко, І. Ю. Матюшенко, А. Н. Некос, Л. В. Новікова, В. А. Пересадько, Л. Б. Поліщук, І. А. Святуха, В. І. Сідоров, О. В. Ханова, П. О. Черномаз, О. А. Чичина, В. М. Шамраєва, Є. Е. Широкорад, М. В. Шуба, О. А. Шуба, Б. О. Шуліка, О. Є. Юрченко, С. О. Юрченко; ред.: В. С. Бакіров, А. П. Голіков, О. А. Довгаль, В. А. Пересадько, В. І. Сідоров; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н Каразіна, 2020. - 631 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розкрито чинники та причини виникнення глобальних проблем сучасності, проаналізовано їх сутність. Досліджено можливі шляхи подолання проблем. Розглянуто роль міжнародних урядових і неурядових організацій, міжнародних угод та існуючих концепцій - сталого соціально-економічного розвитку, нового міжнародного економічного порядку тощо. Охарактеризовано найважливіші питання теорії та практики сучасного світового суспільства. Проаналізують основні глобальні проблеми сучасного світового розвитку, його рушійні сили, розглянуто варіанти розвитку ситуації з урахуванням того, як ці питання трактуються в новітніх дослідженнях фахівців. Увагу приділено тому, яким чином функціонує світова система, які глобальні проблеми розвиваються і будуть впливати вирішальним чином на її стан, становище і політику окремих суб'єктів. Досліджено зміст глобальних проблем сучасності, оцінено їх вплив на світогосподарські процеси, життя та розвиток людського суспільства, визначення шляхів їх подолання. Запропоновано розглянути неоднозначні, дискусійні та різноманітні трактування глобальних проблем сучасності, що сприятиме розвитку самостійних аналітичних навичок щодо їх осмислення крізь призму інтересів національної держави. Увагу приділено вмінню структурувати проблему й виділяти основні чинники при аналізі конфліктних явищ в різних галузях сучасного життя. Розглянуто шляхи вирішення відповідних проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: А7 я73-1 + У50,1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА858138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Імперативи розвитку міжнародних економічних відносин в умовах глобальних викликів : колект. монографія / А. О. Гаврилова, В. В. Гончаренко, Н. І. Гончаренко, А. Б. Гунда, Н. І. Данько, В. А. Делас, І. О. Дерід, В. М. Дмітрієв, Г. В. Довгаль, О. А. Довгаль, О. Б. Жихор, О. Г. Задорожна, Г. В. Задорожний, А. С. Зайцева, М. О. Іщенко, Н. А. Казакова, С. А. Касьян, Р. С. Коваленко, О. Є. Майборода, І. Ю. Матюшенко, В. П. Мельничук, Н. С. Мєдвєдкова, Є. А. Носова, А. О. Пантелеймоненко, О. В. Підчоса, Н. А. Плєшакова, Н. В. Погрібна, Г. В. Ревякін, О. І. Решетняк, В. В. Рєзніков, Г. В. Сердюк, Є. В. Фоміна, О. В. Ханова, С. А. Циганов, Н. В. Циганова, П. О. Черномаз, А. В. Шаповал, П. В. Шаповал, А. С. Шолом, М. В. Шуба, О. А. Шуба, О. Є. Юрченко, С. О. Юрченко, С. О. Якубовський, О. Б. Яфінович; ред.: О. А. Довгаль; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н Каразіна, 2022. - 527, [1] c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Висвітлено авторське бачення розвитку міжнародних економічних відносин в умовах глобальних викликів, які все більше вирішальним чином впливають не тільки на форми та методи, а й на формування стратегії і тактики дії суб'єктів міжнародних економічних відносин через призму їх інтересів. Основну увагу зосереджено на аналізі міжнародного досвіду та потенціалу формування стратегії розвитку України в умовах протистояння глобальним викликам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1 + У580 + У9(4УКР)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА869671 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського