Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Черній М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Трач Ю. Б. 
Кінетика епоксидування октену-1 гідропероксидом третбутилу у присутності MoB / Ю. Б. Трач, М. О. Черній // Укр. хим. журн. - 2003. - 69, № 11-12. - С. 112-116. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено кінетичні закономірності процесу епоксидування октену-1 гідропероксидом третбутилу за присутності бориду молібдену MoB. Вивчено вплив концентрацій вихідних речовин, продуктів реакції та води на процес. Запропоновано кінетичну схему процесу та розраховано його кінетичні параметри.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г542.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Трач Ю. Б. 
Закономірності розкладу гідропероксиду третбутилу в присутності бориду молібдену / Ю. Б. Трач, М. О. Черній // Укр. хим. журн. - 2005. - 71, № 3-4. - С. 95-99. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено закономірності розкладу гідропероксиду третбутилу за присутності бориду молібдену МоВ. Вивчено вплив початкових концентрацій гідропероксиду, каталізатора, води, 1,2-епоксиоктану, третбутанолу і його ізомерів на перебіг реакції. Запропоновано кінетичну схему та розраховано кінетичні параметри процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г246.155

Шифр НБУВ: Ж21854 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Комаренська З. М. 
Вплив активування молібденборидного каталізатора на селективність реакції октену-1 з IBтретD-бутилгідропероксидом / З. М. Комаренська, М. В. Никипанчук, М. О. Черній, О. В. Чайківський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 609. - С. 63-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г544.323.3

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Озеран В. О. 
Бухгалтерський облік на ринках споживчої кооперації : навч. посіб. / В. О. Озеран, О. О. Куцик, А. М. Волошин, Н. В. Трушина, Ф. Ф. Макарук, В. І. Куцик, О. О. Куцик, А. В. Озеран, Н. М. Озеран, М. Я. Черній; Львів. комерц. акад. - Л., 2010. - 312 c. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.

Розкрито організаційні засади діяльності ринків системи споживчої кооперації України, порядок визначення цін і тарифів на їх платні послуги, методику визначення та відображення в обліку ринкового збору. Висвітлено питання документального оформлення (ДО) та бухгалтерського обліку грошових коштів у касі, на рахунках, у банках, операцій з грошовими документами та розрахунків з покупцями, дебіторами і кредиторами за поточними зобов'язаннями. Описано порядок ДО, синтетичного й аналітичного обліку операцій торгово-закупівельної та виробничої діяльності ринків і ресторанних закладів, обліку транспортно-заготівельних витрат і торговельної націнки, звітності матеріально відповідальних осіб, організаційних засад проведення інвентаризації товарів, продуктів і тари та відображення їх результатів в обліку. Розглянуто класифікацію та зміст витрат операційної діяльності ринків (ОДР) і методику їх обліку за видами діяльності, розкрито методику обліку доходів і фінансових результатів ОДР.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)242.18я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Черній М. О. 
Закономірності каталітичного розкладу гідропероксиду третбутилу у присутності бориду ванадію / М. О. Черній, М. В. Никипанчук, Ю. Б. Трач, З. М. Комаренська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 667. - С. 50-53. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г224.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Черній М. М. 
Використання соціального сервісу блогу у педагогічній діяльності / М. М. Черній // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 153-161. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні тенденції розвитку блогосфери в Україні та виокремлено переваги застосування блогів учасниками навчального процесу для збільшення ефективності навчання, пізнання та пришвидшення темпів професійного росту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Черній М. М. 
Особливості використання соціальних мереж у процесі навчання в цілях активізації навчальних і комунікативних навичок студентів й учнів [Електронний ресурс] / М. М. Черній. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 20 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/694/522

Актуальність статті визначається необхідністю дослідження впливу розвитку соціальних мереж на процес навчання школярів і студентів, який характеризується взаємопроникненням навчально-методичних і комунікативних аспектів усіх учасників навчального процесу. Зазначено, що протягом останніх років обсяг навчальних матеріалів і вимоги до якості його засвоєння зростають, тому з'являється необхідність кращої організації навчального процесу, зростання мотивації школярів і студентів до навчання. Соціальні мережі можуть стати вагомим мотиватором у навчальному процесі. Обгрунтовано доцільність використання соціальних мереж у процесі навчання студентів, зокрема в професійній підготовці майбутніх учителів. Висвітлено питання оптимального використання соціальної мережі як засобу організації інформаційного і комунікативного простору, формального і неформального спілкування з метою навчання. Виокремлено переваги застосування соціальних мереж у педагогічній діяльності й наведено результати дослідження рівня проникнення соціальної мережі „ВКонтакті” у соціальні групи населення України.

Актуальность статьи заключается в исследовании влияния развития социальных сетей на процесс обучения школьников и студентов, который характеризуется взаимопроникновением учебно-методических и коммуникативных аспектов жизни школьников и студентов. Отмечено, что в течении последних лет объем учебных материалов и требования к качеству его усвоения возрастают, поэтому появляется необходимость лучшей организации учебного процесса, роста мотивации школьников и студентов к обучению. Социальные сети могут стать весомым мотиватором в учебном процессе. Обоснована целесообразность использования социальных сетей в процессе обучения студентов и профессиональной подготовки будущих учителей. Освещены вопросы оптимального использования социальной сети как средства организации информационного и коммуникативного пространства, формального и неформального общения в целях обучения. Выделены преимущества применения социальных сетей в педагогической деятельности и приведены результаты исследования уровня проникновения социальной сети "ВКонтакте" в социальные группы населения Украины.

Relevance of the article is to study the impact of social networks on the learning of pupils and students, which is characterized by the interpenetration of teaching and communication aspects of the life of pupils and students. In recent years the volume of training materials and its quality requirements are increasing. Therefore there is a need for better organization of educational process, increase of the motivation of pupils and students to learn. Social networking can be a powerful motivator in the learning process. The article aims to prove the feasibility of social networks using in teaching of students and future teachers training. The article deals with the optimal use of social networking as means of information and communication space, formal and informal communication for learning. The article specifically mentions the advantages of social networking in educational activities and the results of the level of penetration of social networks "VKontakte" in the social groups in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Черній М. М. 
Формування комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов засобами соціальних сервісів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Черній; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування та розвитку комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов, а також можливості соціальних сервісів для розвитку комунікативних навичок. Конкретизовано сутність і структуру понять, визначено критерії та рівневу характеристику сформованості комунікативної культури. Розроблено й апробовано методику діагностики рівнів сформованості комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов, науково-методичні матеріали у вигляді дайджеста з переліком електронних веб-ресурсів, що можуть бути корисні для підготовки лекційних, практичних і роздаткових матеріалів вчителем іноземних мов. Підготовлено та проведено інтегровану лекцію "Social services for English Teacher Practice".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.373

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Черній М. О. 
Рідиннофазне окиснення октену-1 гідропероксидом третбутилу в присутності MoB : автореф. дис. ... канд. хім. наук : 02.00.04 / М. О. Черній; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2012. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г241.211-273.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392118 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Черній М. М. 
Організація спілкування майбутніх учителів іноземних мов за допомогою соціальних сервісів [Електронний ресурс] / М. М. Черній // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 5. - С. 99-115. - Бібліогр.: 2 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/878/685

Зазначено, що нині особливо актуальною є проблема спілкування та розвитку комунікативних навичок майбутнього вчителя, оскільки комунікативна культура є основною структурною складовою його професіоналізму. Школи і класи, як звичайні, так і віртуальні, повинні мати вчителів, озброєних технологічними ресурсами й уміннями, і які вміють ефективно навчати предмету з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Усе зводиться до того, що сучасний учитель повинен бути обізнаний з новітніми технологіями, які можуть йому допомогти організувати навчання та спілкування. Тому особливо важливу роль слід приділяти підготовці майбутніх учителів і вектору застосування соціальних сервісів в організації спілкування в процесі навчання.

Отмечено, что сегодня особенно актуальной становится проблема общения и развития коммуникативных навыков будущего учителя, поскольку коммуникативная культура является основной структурной составляющей его профессионализма. Школы и классы, как обычные, так и виртуальные, должны иметь учителей, вооруженных технологическими ресурсами и умениями, и умеющих эффективно обучать предмету с использованием информационно-коммуникационных технологий. Все сводится к тому, что современный учитель должен быть в курсе новейших технологий, которые могут ему помочь организовать обучение и общение. Поэтому особая роль должна уделяться подготовке будущих учителей и вектору применения социальных сервисов в организации общения в процессе обучения.

Today especially urgent problem is communication and the development of communication skills of future teachers as well as communicative culture is the main structural component of his professionalism. Schools and classes, both conventional and virtual, must have teachers, armed with technology resources and skills, and able to effectively teach the subject using information and communication technologies. It all comes down to the fact that the modern teacher has to be aware of the latest technologies that can help him to organize trainings and communication. Therefore, a special role is given to the training of future teachers and vector of application of social services in the organization of communication in the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського