Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чучук С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Чучук С. М. 
Стильові особливості інформаційного поля міст Івано-Франківської області в контексті розвитку культури середини XX - початку XXI століття : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / С. М. Чучук; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Івано-Франківськ, 2021. - 20 c. - укp.

Уперше комплексно досліджено візуальні комунікації Івано-Франківщини в контексті комерційної, соціальної та навігаційної знакових систем. Простежено процес становлення і трансформації інформаційного поля міст Івано-Франківської області із середини ХХ ст. і до нині. Проаналізовано стильові, сюжетно-образні, технічно-конструктивні особливості засобів візуальної інформації, виявлено характерні ознаки та закономірності їх організації. Розглянуто специфіку і принципи функціонування систем візуальних комунікацій у містах Сюйчжоу (Китай) та Ополє (Польща). Визначено ключові проблемні аспекти інформаційного поля Івано-Франківщини та, на основі досвіду міст Китаю і Польщі, сформульовано ефективні механізми їх вирішення. Укладено словник термінів. Уведено до наукового обігу новий фактологічний матеріал, одержаний у результаті експедиційно-польових розвідок, проведених у містах Івано-Франківськ, Сюйчжоу, Ополє.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.171.2 + Ч113(4УКР-4ІВА-2І)6/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чучук С. М. 
Соціокультурна основа комерційної знакової системи сучасних міст Китаю (на матеріалах М. Сюйчжоу) / С. М. Чучук // Укр. культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Напрям: Мистецтвознавство : наук. зб. - 2020. - Вип. 34. - С. 239-244. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено історичні, соціокультурні передумови формування стильових, художніх особливостей організації комерційної знакової системи міст Китаю на матеріалах м. Сюйчжоу. Аналізується специфіка китайської цивілізації, класичні філософські, ідеологічні, моральноетичні уявлення, традиційні підходи до мистецтва та їх значення в розвитку зовнішньої реклами сьогодення. Розглядаються різні етапи функціонування комерційної знакової системи, її зв'язок з історичними, політичними соціальними подіями. Прослідковується вплив стильових модифікацій зовнішньорекламних носіїв на трансформацію міського простору Сюйчжоу. Наголошується на значенні діалогу культур в умовах світових глобалізаційних процесів та, пов'язаних із цим, проблемах організації предметного середовища. Розкривається роль канону і традиції в сучасних механізмах організації рекламного простору як засобу збереження національної автентичності. Стаття розглядає способи імплементації сучасних світових художніх тенденцій в систему візуальних комунікацій, при одночасному збереженні унікальних етнічних рис місцевості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45(5КИТ) + С5*671.3(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського