Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Шавальова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Шавальова В. І. 
Математичний аналіз. Вступ до аналізу. Диференціальне числення функції однієї змінної : Навч. посіб. / В. І. Шавальова, Д. В. Кюрчев; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ, 2004. - 195 c. - Бібліогр.: с. 190-191. - укp.

Показано роль наукових методів у пізнанні навколишнього світу. Розкрито суть основних понять математичного аналізу. Наведено відомості з історії розвитку математики. Розглянуто властивості функцій, неперервних на відрізку. Запропоновано класифікацію функцій, наведено правило Лопіталя, формулу Тейлора, а також основні теореми диференціального числення.

Показана роль научных методов в познании окружающей среды. Раскрыта сущность основных понятий математического анализа. Приведены сведения по истории развития математики. Рассмотрены свойства функций, непрерывных на отрезке. Предложена классификация функций, приведены правило Лопиталя, формула Тейлора, а также основные теоремы дифференциального счисления.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.1я73 + В161.211я73

Шифр НБУВ: ВА651531 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шавальова В. І. 
Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератури / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна // Гуманіт. науки. - 2006. - № 2. - С. 116-121. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито на конкретному матеріалі окремі напрямки та методичні аспекти формування в учнів звичайних і спеціалізованих класів уявлень щодо застосування математичних понять і методів під час вивчення мов і літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш5(0)р20-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шавальова В. І. 
Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання вищої математики засобом використання комп'ютерних технологій / В. І. Шавальова, О. В. Куделіна // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 30-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено основні напрями використання електронної таблиці MS Excel і програмного комплексу Gran у процесі вивчення змістовного модуля "Математична статистика" у світлі впровадження компетентнісного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шавальова В. І. 
Тестові завдання в курсі математичного аналізу в педагогічному вищому навчальному закладі / В. І. Шавальова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 15. - С. 35-45. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Рассмотрен один из методов диагностики знаний студентов - использование тестовых заданий. Приведены тестовые задания для проверки знаний студентов по курсу "Математический анализ" (разделы "Введение в анализ", "Дифференциальное исчисление функции одной переменной", "Интегральное исчисление функции одной переменной"), которые используются в преподавании математического анализа в Бердянском государственном педагогическом институте.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шавальова В. І. 
Формування готовності студентів до педагогічної діяльності при вивченні фундаментальних математичних дисциплін / В. І. Шавальова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2000. - Вип. 14. - С. 71-82. - укp.

Зазначено, що для професіонально педагогічної спрямованості процесу навчання математики в педагогічному ВНЗ є необхідною педагогічна орієнтація змісту математичних курсів і педагогічна орієнтація методів викладання. Розглянуто один із головних принципів професійно-педагогічної спрямованості навчання математичним дисциплінам - принцип бінарності - об'єднання в кожному математичному курсі наукової та методичної ліній. Для якісного формування готовності студентів до педагогічної діяльності запропоновано використовувати персональний комп'ютер під час вивчення фундаментальних математичних дисциплін майбутніми учителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського