Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Шендерівська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Григорова З. В. 
Статистика підприємств видавничо-поліграфічної галузі : підруч. для студ. ВНЗ / З. В. Григорова, А. М. Штангрет, С. С. Гасанов, Я. В. Котляревський, Л. П. Шендерівська, А. В. Кваско; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 274 c. - Бібліогр.: с. 271-272. - укp.

Висвітлено теорію статистики та статистику підприємств видавничо-поліграфічної галузі. Розглянуто принципи організації статистичних спостережень, методики обчислення економіко-статистичних показників, методи їх аналізу. Розкрито методи збирання, обробки й аналізу статистичних даних про діяльність підприємств видавничо-поліграфічної галузі для цілей управління.

Исследовано теорию статистики и статистику предприятий издательско-полиграфической отрасли. Рассмотрены принципы организации статистических наблюдений, методики вычисления, экономико-статистические показатели, методы их анализа. Раскрыты методы сбора, обрабатывания и анализа статистических данных о деятельности предприятий издательско-полиграфической отрасли для целей управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: С61 я73-1 + С62:У9(4УКР)307.051 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шендерівська Л. П. 
Аспекти конкурентоспроможності продукції поліграфічних підприємств за умов економічної кризи / Л. П. Шендерівська, О. С. Слинявук // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - № 1. - С. 202-208. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Сформульовано основні прояви економічної кризи. Визначено особливості розвитку різних сегментів ринку поліграфічної продукції, для них встановлена пріоритетність факторів конкурентоспроможності. Враховано сучасну законодавчу базу, яка також формує конкурентоспроможність вітчизняної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шендерівська Л. П. 
Менеджмент на гуртовому книготорговельному підприємстві / Л. П. Шендерівська, О. К. Марковська // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 1. - С. 190-195. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано зміст і реалізацію управлінських функцій на гуртових книготорговельних підприємствах (ГКТП). Надано основні шляхи вдосконалення управління ГКТП у контексті інтеграції з бізнес-партнерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-212.1 + У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шендерівська Л. П. 
Використання виробничої потужності на поліграфічних підприємствах / Л. П. Шендерівська, О. Ю. Аладьєва // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 2. - С. 130-137. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Виявлено основні аспекти виробничої потужності та її значення для розвитку підприємства. На базі групи поліграфічних підприємств проаналізовано виробничу потужність, встановлено ступінь її використання за допомогою ряду показників і знаходження основних шляхів покращання.


Індекс рубрикатора НБУВ: М8-6 + У9(4УКР)307.051.1-571.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шендерівська Л. П. 
Ризики інвестиційної діяльності / Л. П. Шендерівська, О. В. Копайгора // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 4. - С. 126-130. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено основні причини несприятливого середовища для здійснення інвестицій. Запропоновано як чинник невизначеності враховувати громадську політику. Проаналізовано напрями державної політики, які підвищують ризики інвестиційної діяльності у видавничо-поліграфічній галузі. Обгрунтовано фактори вибору основного технологічного обладнання, спрямовані на мінімізацію ризиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шендерівська Л. П. 
Вплив податкового законодавства на розвиток видавничо-поліграфічної галузі / Л. П. Шендерівська // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 39. - С. 126-129. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Виявлено основні відмінності чинного податкового законодавства і нового Податкового кодексу України. Обгрунтовано вплив податкових норм на розвиток видавничо-поліграфічної галузі. Узагальнено економічно доцільні моделі учасників співпраці в новому податковому полі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шендерівська Л. П. 
Диверсифікація каналів збуту поліграфічних матеріалів як ринковий механізм / Л. П. Шендерівська // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 2. - С. 61-66. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність перетворення потенційного каналу збуту поліграфічних матеріалів у фактичний. Сформульовано переваги та недоліки нового каналу збуту з точки зору потенційних учасників процесу купівлі-продажу або обміну поліграфічних матеріалів. Визначено можливі варіанти організації, передбачено напрями розвитку сценаріїв.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шендерівська Л. П. 
Макрорівневі чинники, які впливають на державні закупівлі у видавничо-поліграфічній галузі / Л. П. Шендерівська // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 3. - С. 139-143. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На основі вивчення досвіду участі у конкурсах на державні закупівлі у видавничо-поліграфічній галузі виявлено основні проблеми, що виникають на макрорівні, розроблено програму заходів для мінімізації їх впливу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)410-381 + У9(4УКР)307.051

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Григорова З. В. 
Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні / З. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2010. - № 1. - С. 125-134. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан книжкової культури та книжкового бізнесу. Запропоновано показники для планування стратегій розвитку: сукупний попит на книжкову продукцію, стан макро- та мікросередовища (Swot-аналіз), рекомендації доцільності та специфіки їх застосування на підприємствах і в організаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР) + У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шендерівська Л. П. 
Обгрунтування мотиваційного механізму участі поліграфічних підприємств у конкурсах на державні закупівлі / Л. П. Шендерівська; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2010. - № 2. - С. 118-126. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено структуру конкурсів на державні закупівлі поліграфічної продукції. Обгрунтовано передумови, які є підставою для ініціювання змін нормативно-правової бази з урегулювання державних закупівель. Сформульовано принципи, дотримання яких учасниками торгів на державні закупівлі сприятиме підвищенню шансів на акцепт їх конкурсної пропозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1 + У9(4УКР)410-381 + Х839(4УКР)211.121.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шендерівська Л. П. 
Інтеграційні процеси у видавничо-поліграфічній галузі як інструмент раціонального забезпечення матеріальними ресурсами / Л. П. Шендерівська; Укр. акад. друкарства // Наук. зап.. - 2011. - № 2. - С. 152-157. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Виявлено сучасні тенденції на ринку поліграфічних матеріалів, переважно паперу, обгрунтовано напрями комунікаційної політики у царині трейдер - поліграфічне підприємство - замовник друкованої продукції. Запропоновано виробничу модель солідарної співпраці суб'єктів видавничо-поліграфічної галузі в аспекті постачання матеріальних ресурсів, в основному паперу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-592 + М8-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мохонько Г. А. 
Тенденції розвитку книжкової торгівлі в Україні / Г. А. Мохонько, Л. П. Шендерівська // Наук. зап./Укр. акад. друкарства. - 2013. - № 1. - С. 9-15. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Визначено тенденції розвитку книжкової торгівлі, виявлено проблеми, що уповільнюють розвиток книготорговельних підприємств. Обгрунтовано засади розвитку закладів книготорговельного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Григорова З. В. 
До питання визначення пропорційності розміщення книготорговельної мережі в Україні / З. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Поліграфія і вид. справа. - 2010. - № 2. - С. 3-11. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

За даними моніторингу кафедри організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження видавничо-поліграфічного інституту НТУУ "КПІ" 2005 - 2008 рр. проаналізовано стан роздрібної книготорговельної мережі: кількість та якість підприємств. Надано показники та методику розрахунків пропорційної мережі роздрібної книжкової торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шендерівська Л. П. 
Управління розвитком поліграфічних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. П. Шендерівська; ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіон. акад. упр. персоналом". - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні підходи щодо управління розвитком поліграфічних підприємств, обгрунтовано необхідність оцінювання стану розвитку на основі системи показників ефективності за напрямами діяльності підприємств, доповнено показники оцінювання розвитку, визначено особливості діяльності підприємств поліграфічної галузі. Проаналізовано стан управління розвитком поліграфічних підприємств малого і середнього масштабу бізнесу з урахуванням сучасних економічних умов. Визначено тенденції зміни ефективності діяльності підприємств, подано оцінку факторів макро- та мікрорівнів управління, які впливають на розвиток поліграфічних підприємств. Обгрунтовано необхідність удосконалення співпраці між об'єктами видавничо-поліграфічного комплексу - видавництвами, поліграфічними і книготорговельними підприємствами. Охарактеризовано основні напрями управління розвитком підприємств поліграфічної промисловості, що передбачають диверсифікацію діяльності, створення корпорацій на основі добровільного об'єднання зі збереженням юридичної самостійності підприємств, інвестиційний розвиток з метою підвищення ефективності діяльності. Запропоновано модель управління розвитком поліграфічних підприємств з метою адаптації до змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-96-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА417564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гуткевич С. О. 
Політика ефективного розвитку підприємств: управлінський аспект : монографія / С. О. Гуткевич, Л. П. Шендерівська. - Київ : НТУУ "КПІ", 2016. - 211 c. - Бібліогр.: с. 162-174 - укp.

Подано теоретичні та практичні положення управління розвитком підприємств. З урахуванням особливостей діяльності підприємств, прогресивного міжнародного досвіду, на основі концепції розвитку запропоновано модель управління розвитком підприємств. Проведено оцінювання розвитку підприємств поліграфічної галузі. Розглянуто перспективи ефективного розвитку поліграфічних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-96-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС61261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шендерівська Л. П. 
Розвиток медіа в контексті корпоратизації / Л. П. Шендерівська, М. А. Лисенко, Н. О. Малиш // Технологія і техніка друкарства. - 2018. - № 3. - С. 46-55. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Виявлено структурні зрушення у медіаіндустрії, що зумовлено передусім активізацією розвитку діяльності у сфері телевізійного мовлення. Визначено тенденцію посилення інтеграційних процесів у медіаіндустрії, створення об'єднань підприємств переважно таких сфер діяльності, як інформаційні агентства, видавці періодичних видань, підприємства телевізійного й радіомовлення, продакшн студії. Обгрунтовано основні фактори конкурентоздатності медіакорпорацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Князевич А. О. 
Вплив загроз на рівень економічної безпеки металургійних підприємств / А. О. Князевич, Л. П. Шендерівська // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 23-31. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Економічна безпека суб'єкта господарювання потребує створення ефективної системи управління, в якій інтегровано зв'язки між усіма складниками потенціалу підприємства, а також із зовнішнім середовищем для комплексного вирішення завдання розвитку підприємства. Обгрунтовано необхідність реалізації проактивної стратегії з метою попередження загроз економічній безпеці шляхом виявлення і використання можливостей розвитку суб'єктів господарювання. Основними шляхами підвищення ефективності механізму протидії зовнішнім загрозам економічній безпеці визначено реалізацію комплексу напрямів протидії загрозам економічній безпеці, удосконалення процесу прийняття управлінських рішень, поліпшення комунікаційної діяльності. Вироблення управлінських рішень, як таких, що впливають на рівень економічної безпеки підприємств, потребує застосування комплексного підходу, що базується на диференціації рішень, обов'язковості виконання усіх етапів процесу, колегіальності як передумови об'єктивності управлінських рішень. Необхідно посилити інформаційне забезпечення управлінської діяльності, застосовувати прогресивні технології на різних етапах вироблення управлінських рішень. Для протидії зовнішнім загрозам економічній безпеці доцільно здійснити експансію на міжнародних ринках, диверсифікувати виробництво, активізувати інноваційну діяльність. Для проведення ефективної міжнародної експансії потрібно обирати країни, які мають потенціал збільшення попиту на металургійну продукцію, та забезпечать металургійним підприємствам вищу норму прибутку. Реалізація стратегії горизонтальної диверсифікації шляхом розширення сортаменту продукції дозволить підприємствам підвищити рівень використання виробничого, логістичного, маркетингового потенціалів. З метою збільшення доданої вартості, отримання додаткових джерел доходів металургійним підприємствам доцільно розвивати сервісне обслуговування своїх замовників. Необхідність інноваційного розвитку підприємств пов'язана з високотехнологічним типом виробництва їхніх замовників, що в свою чергу, сприятиме отриманню пост ачальниками більшої маржі. Дія механізму протидії зовнішнім загрозам економічній безпеці передбачає застосування диференційованого підходу щодо ресурсного забезпечення реальних і потенційних загроз, забезпечення ефективності витрат на протидію зовнішнім і внутрішнім загрозам економічній безпеці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.51-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського