Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Шестопалова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Шестопалова І. О. 
Індивідуалізація викладання іноземних мов у Великобританії / І. О. Шестопалова // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 68-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено проблему створення диференційованих програм, розроблених у Великобританії. Показано, що ці програми базуються на загальній теорії ЛС навчання (Learner-Centred Education) і набули широкого розповсюдження в Англії за останнє десятиліття. Наведено принцип всебічної індивідуалізації навчального процесу у викладанні іноземних мов. Розглянуто основну концепцію моделі програми, проаналізовано її позитивні сторони та проблемні моменти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шестопалова І. О. 
Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії : Моногр. / І. О. Шестопалова. - К. : Наук. світ, 2004. - 184 c. - Бібліогр.: с. 113-128. - укp.

Висвітлено проблеми індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, виконано науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень науковців країни з організації гнучкої системи навчання. Розглянуто основні методи та засоби реалізації індивідуального навчального процесу під час навчання студентів іноземних мов, визначено рівні та типи індивідуалізації. Запропоновано класифікацію навчальних стилів студентів і шляхи їх практичного виявлення та урахування.

Освещены проблемы индивидуализации обучения иностранным языкам в высшей школе Великобритании, выполнен научный анализ теоретических и практических достижений ученых страны по организации гибкой системы обучения. Рассмотрены основные методы и средства реализации индивидуального учебного процесса при обучении студентов иностранным языкам, определены уровни и типы индивидуализации. Предложены классификация образовательных стилей студентов и пути их практического выявления и учета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661494 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шестопалова І. О. 
Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. О. Шестопалова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні та практичні засади індивідуалізації навчання іноземних мов у Великій Британії, яка відбувається на основі психолінгвістичного підходу. Проведено науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень учених цієї країни з організації гнучкої системи навчання. Розкрито основні методи та засоби реалізації індивідуалізації навчального процесу в процесі вивчення іноземних мов. Виявлено типи та рівні індивідуалізації, наведено класифікацію навчальних стилів студентів, способи їх діагностики й обліку. Проаналізовано гнучкі навчальні програми та програми з навчання студентів навчальних стратегій, шляхи підготовки студентів до автономії у вивченні мови та неперервної освіти. Визначено позитивний досвід індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, який може бути творчо використаний у практиці ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шестопалова І. О. 
Нові підходи до оцінювання у процесі навчання студентів іноземних мов у сучасній педагогічній науці Великої Британії / І. О. Шестопалова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 2. - С. 245-252. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто нові підходи до оцінювання студентів у процесі навчання іноземних мов, які розробляються останнім часом у педагогічній науці Великої Британії на базі новітніх психолінгвістичних досліджень в світлі теорії гнучкого навчання іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ш12-913 г(4ВЕЛ)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шестопалова І. О. 
Сучасні підходи до організації навчально-виховного процесу у вищій школі Великої Британії / І. О. Шестопалова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 203-210. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні підходи до організації навчально-виховного процесу у сучасній вищій школі, які розробляються останнім часом в педагогічній науці Великої Британії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч481.213

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шестопалова І. О. 
Психолого-педагогічні основи забезпечення гнучкості системи навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / І. О. Шестопалова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 205-213. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - англ.

Розглянуто когнітивні основи індивідуалізації навчального процесу засобами організації гнучкої системи навчання іноземних мов у сучасній вищій школі, які розробляються останнім часом в педагогічній науці Великої Британії. Викладено схему складових теорії гнучкого навчання: гнучка форма навчання, гнучка методика навчання, гнучка программа, гнучкі навчальні матеріали, гнучкий підхід до оцінювання. З'ясовано, що сучасна зарубіжна педагогічна наука, спираючись на результати досліджень в галузі когнітивної психології та психолінгвістики визнає, що індивідуалізація повинна стати основою, на якій будується навчальний процес. Зауважено, що засадами індивідуалізації навчання іноземних мов у сучасній педагогічній науці Великої Британії є концепція навчальних стилів і концепція гнучкого навчання, яка охоплює усі сторони навчального процесу.

Рассмотрены когнитивные основы индивидуализации учебного процесса средствами организации гибкой системы обучения иностранным языкам в современной высшей школе, которые разрабатываются в последнее время в педагогической науке Великобритании. Изложено схему составляющих теории гибкого обучения: гибкая форма обучения, гибкая методика обучения, гибкая программа, гибкие учебные материалы, гибкий подход к оценке. Выяснено, что современная зарубежная педагогическая наука, опираясь на результаты исследований в области когнитивной психологии и психолингвистики признает, что индивидуализация должна стать основой, на которой строится учебный процесс. Отмечено, что принципами индивидуализации обучения иностранным языкам в современной педагогической науке Великобритании является концепция учебных стилей и концепция гибкого обучения, которая охватывает все стороны учебного процесса.

The author examines the cognitive foundations of individualization by means of a flexible organization of language learning process in high education, that are being developed in modern teaching science of Great Britain.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського