2. |
Шестопалова І. О. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії : Моногр. / І. О. Шестопалова. - К. : Наук. світ, 2004. - 184 c. - Бібліогр.: с. 113-128. - укp.Висвітлено проблеми індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, виконано науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень науковців країни з організації гнучкої системи навчання. Розглянуто основні методи та засоби реалізації індивідуального навчального процесу під час навчання студентів іноземних мов, визначено рівні та типи індивідуалізації. Запропоновано класифікацію навчальних стилів студентів і шляхи їх практичного виявлення та урахування. Освещены проблемы индивидуализации обучения иностранным языкам в высшей школе Великобритании, выполнен научный анализ теоретических и практических достижений ученых страны по организации гибкой системы обучения. Рассмотрены основные методы и средства реализации индивидуального учебного процесса при обучении студентов иностранным языкам, определены уровни и типы индивидуализации. Предложены классификация образовательных стилей студентов и пути их практического выявления и учета. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА661494 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Шестопалова І. О. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. О. Шестопалова; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.Проаналізовано теоретичні та практичні засади індивідуалізації навчання іноземних мов у Великій Британії, яка відбувається на основі психолінгвістичного підходу. Проведено науковий аналіз теоретичних і практичних досягнень учених цієї країни з організації гнучкої системи навчання. Розкрито основні методи та засоби реалізації індивідуалізації навчального процесу в процесі вивчення іноземних мов. Виявлено типи та рівні індивідуалізації, наведено класифікацію навчальних стилів студентів, способи їх діагностики й обліку. Проаналізовано гнучкі навчальні програми та програми з навчання студентів навчальних стратегій, шляхи підготовки студентів до автономії у вивченні мови та неперервної освіти. Визначено позитивний досвід індивідуалізації навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії, який може бути творчо використаний у практиці ВНЗ України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА377032 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
6. |
Шестопалова І. О. Психолого-педагогічні основи забезпечення гнучкості системи навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / І. О. Шестопалова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 205-213. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - англ.Розглянуто когнітивні основи індивідуалізації навчального процесу засобами організації гнучкої системи навчання іноземних мов у сучасній вищій школі, які розробляються останнім часом в педагогічній науці Великої Британії. Викладено схему складових теорії гнучкого навчання: гнучка форма навчання, гнучка методика навчання, гнучка программа, гнучкі навчальні матеріали, гнучкий підхід до оцінювання. З'ясовано, що сучасна зарубіжна педагогічна наука, спираючись на результати досліджень в галузі когнітивної психології та психолінгвістики визнає, що індивідуалізація повинна стати основою, на якій будується навчальний процес. Зауважено, що засадами індивідуалізації навчання іноземних мов у сучасній педагогічній науці Великої Британії є концепція навчальних стилів і концепція гнучкого навчання, яка охоплює усі сторони навчального процесу. Рассмотрены когнитивные основы индивидуализации учебного процесса средствами организации гибкой системы обучения иностранным языкам в современной высшей школе, которые разрабатываются в последнее время в педагогической науке Великобритании. Изложено схему составляющих теории гибкого обучения: гибкая форма обучения, гибкая методика обучения, гибкая программа, гибкие учебные материалы, гибкий подход к оценке. Выяснено, что современная зарубежная педагогическая наука, опираясь на результаты исследований в области когнитивной психологии и психолингвистики признает, что индивидуализация должна стать основой, на которой строится учебный процесс. Отмечено, что принципами индивидуализации обучения иностранным языкам в современной педагогической науке Великобритании является концепция учебных стилей и концепция гибкого обучения, которая охватывает все стороны учебного процесса. The author examines the cognitive foundations of individualization by means of a flexible organization of language learning process in high education, that are being developed in modern teaching science of Great Britain. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.0(4ВЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ
|