Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Шилкунова З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Шилкунова З. И. 
О необходимости формирования самоуважения в младшем школьном возрасте / З. И. Шилкунова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 206-211. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Розглянуто проблему необхідності цілеспрямованого формування позитивного ставлення до себе у молодших школярів як чинника, що в значній мірі впливає на розвиток особистості, а також неможливість реформування системи освіти, побудованої на принципах особистісно-орієнтованого навчання, природовідповідності без зважання на особливості розвитку самосвідомості, зокрема, лінії емоційно-ціннісного ставлення до себе у молодших школярів. Зроблено припущення, що саме молодший шкільний вік є сенситивним для формування емоційного та раціонального компонентів самоставлення. Охарактеризовано сучасний стан проблеми, наголошено на недостатності теоретичних і практичних досліджень у вивченні розвитку та формування позитивного ставлення до себе у дітей даної вікової групи. Доведено необхідність формування позитивного ставлення до себе у молодших школярів як головного компонента в педагогічній практиці, оскільки воно є визначальним у системі відношень суб'єкта до світу, що задає змістовні орієнтири життєдіяльності людини.


Ключ. слова: молодші школярі, позитивне самоставлення, педагогічна психологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шилкунова З. І. 
Педагогічні умови формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів у процесі навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / З. І. Шилкунова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію цілеспрямованого формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів та визначено педагогічні умови підвищення ефективності даного процесу. Визначено сутність поняття "конструктивне ставлення" особистості до себе як позитивне, критичне, рефлексивне відношення, що передбачає сформованість адекватної самооцінки, рівня досягань, упевненості у власних силах і здібностях, наявність системи моральних цінностей і позитивного мислення, а також розвиток пізнавальних інтересів і теоретичного відношення до дійсності. Досліджено особливості формування ставлення до себе учнів I і III класів, які навчаються за традиційних та спеціалізованих (з використанням системи розвивального навчання Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова) умов. Розроблено педагогічний інструментарій, що об'єктивізує для дітей власні зміни, соціальний статус, особистісні особливості. Експериментально доведено ефективність і доцільність використання нової технології формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів у процесі навчальної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339581 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського