Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Шматков Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 488 c. - Бібліогр.: с. 479-483. - укp.

Розглянуто методику професійного навчання як науку та навчальний предмет. Висвітлено особливості формування програми професійної підготовки студентів технічних спеціальностей. Увагу приділено методиці аналізу, конструювання та прогнозування змісту та мети навчання, діагностиці стану навчального процесу. Наведено інформацію про мотиваційні технології навчання, технологію нових знань і професійних дій. Охарактеризовано основні типи систем організації теоретичного навчання.

Рассмотрена методика профессионального обучения как наука и учебный предмет. Освещены особенности формирования программы профессиональной подготовки студентов технических специальностей. Уделено внимание методике анализа, конструирования и прогнозирования содержания и цели обучения, диагностики состояния учебного процесса. Дана информация о мотивационных технологиях обучения, технологии новых знаний и профессиональных действий. Охарактеризованы основные типы систем организации теоретического обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я73 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шматков Є. В. 
Новітні інноваційні технології навчання : навч. посіб. / Є. В. Шматков, Д. В. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 172 c. - укp.

Розкрито сутність і зміст сучасних технологій навчання у вищій школі. Охарактеризовано найбільш поширені інноваційні технології, зокрема, навчання у співробітництві (метод малих груп), різнорівневе навчання, метод проектів, еврестичне навчання, навчальні ігри. Увагу приділено таким інноваційним методам навчання, як мозковий штурм, евристичні запитання, тренінг, багатовимірні матриці.

Раскрыты сущность и содержание современных технологий обучения в высшей школе. Охарактеризованы наиболее распространенные инновационные технологии, в частности, обучение в сотрудничестве (метод малых групп), разноуровневое обучение, метод проектов, эврестическое обучение, учебные игры. Уделено внимание таким инновационным методам обучения, как мозговой штурм, эвристические вопросы, тренинг, многомерные матрицы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. Ч. 1. Дидактичне проектування / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 263 c. - Библиогр.: 55 назв. - укp.

Викладено основні теоретичні положення та системний підхід у методиці професійного навчання, загальну характеристику дидактичного проектування. Описано методики аналізу і конструювання змісту освіти, прогнозування мети навчання, діагностики стану навчального процесу, проектування дидактичних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я75

Шифр НБУВ: В352788/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. Ч. 2. Основні технології навчання / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 254 с. - Бібліогр.: 61 назв. - укp.

Розкрито засади проектування технологій навчання (ТН), мотиваційних технологій, формування нових знань (ФНЗ), професійних дій, проблемного навчання (ПН), контролю діяльності студентів (КНД), а також організацію навчального процесу за різних ТН. Наведено основні положення теорії поетапного формування розумових дій та їх реалізації під час розробки ТН. Висвітлено особливості мотивації та мотиваційної поведінки, мотиву, стимулу, мотивування, зовнішньої та внутрішньої мотивації, її взаємозв'язок з навчальною діяльністю. Визначено завдання проектування технологій ФНЗ, наведено критерії вибору різних типів навчання. Описано методику формування діяльності в практичному навчанні та структуру діяльності викладача під час проектування технологій формування дій. Подано загальну характеристику ПН у контексті сучасних педагогічних теорій, дидактичні характеристики ПН. Особливу увагу приділено проблемному викладу навчального матеріалу. Наведено вимоги до технологій КНД студентів і способів їх реалізації, дидактичні характеристики контролю й алгоритм діяльності викладача під час проектування системи контролю. Висвітлено основні типи систем організації теоретичного навчання, зокрема, індивідуальна, індивідуально-групова, класно-урочна.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203я73


      
Категорія:    
5.

Шматков Є. В. 
Навчання майбутніх інженерів-педагогів формуванню у учнів ПТНЗ технологічного мислення / Є. В. Шматков, Д. І. Шматков, Н. А. Шишенко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 246-251. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Запропоновано шляхи формування в майбутніх інженерів-педагогів умінь навчати учнів ПТНЗ технологічному мисленню, що забезпечить їх конкурентоспроможність на ринку праці за умов розбудови промисловості України.

Предложен путь формирования у будущих инженеров-педагогов умений обучать учащихся ПТУ технологическому мышлению, что обеспечит их конкурентоспособность на рынке труда в условиях развития промышленности Украины.

The authors describe the way of teaching future teacher-engineers to form technological thinking in students of vocational technical educational establishments which will provide them competitiveness at the labour market in conditions of developing Ukrainian industry.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2 + Ч461.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шматков Д. І. 
Про психофізіологічне супроводження майбутніми інженерами- педагогами виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 205-211. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Акцентовано увагу на засвоєнні майбутніми інженерами-педагогами особливостей психофізіологічного супроводження процесу виробничого (практичного) навчання учнів у ПТНЗ. Висвітлено вплив психофізіологічних факторів на успішність освоєння робітничих професій. Зазначено, що це є важливим резервом підвищення якості підготовки майбутніх кваліфікованих робітників до професійної діяльності за умов ринкової економіки.

Акцентировано внимание на усвоении будущими инженерами-педагогами особенностей психофизиологического сопровождения процесса производственного (практического) обучения учащихся в ПТЗО. Освещено влияние психофизиологических факторов на успешность освоения рабочих профессий. Подчеркнуто, что это является важным резервом повышения качества подготовки будущих квалифицированных рабочих к профессиональной деятельности в условиях рыночной экономики.

The emphasis is laid on future teacher-engineers' mastering the peculiarities of psychophysiological content of the students' of technical vocational educational establishment practical training. The influence of psychophysiological factors on successful mastering working professions is shown. It is stressed that this is an important reserve of improving quality of training future qualified workers to professional activities in conditions of market economy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.266.6 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Придатько І. В. 
Рейтингове оцінювання суб'єктів навчально-виховного процесу в технікумі / І. В. Придатько, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 294- 302. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено методику рейтингового оцінювання результатів навчально-виховної діяльності основних суб'єктів навчально-виховного процесу в технікумі: студентів, викладачів, кураторів (наставників) академгруп, голів циклових комісій та ін.

Приведена методика рейтинговой оценки результатов учебно-воспитательной деятельности основных субъектов учебно-воспитательного процесса в техникуме: студентов, преподавателей, кураторов (наставников) академгрупп, председателей цикловых комиссий и др.

The article deals with rating methods of estimating educational activity results of major educational process subjects at colleges: students, instructors, supervising teachers of academic groups, chairmen of cycle committees, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шматков Д. І. 
Про можливість використання різнорівневого навчання при підготовці інженерів-педагогів / Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 289-295. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено методику використання однієї з інноваційних технологій навчання у процесі підготовки майбутніх інженерів-педагогів. Наведено технологію здійснення різнорівневого навчання як в межах однієї навчальної групи, так і при формуванні окремих навчальних груп у процесі засвоєння різних навчальних дисциплін. На прикладах показано її високу ефективність за рахунок підвищення навчальної мотивації поточних показників успішності.

Освещено использование одной из инновационных технологий обучения при подготовке будущих инженеров-педагогов. Приведена методика возможного использования разноуровневой технологии как в пределах одной учебной группы студентов, так и при формировании отдельных учебных групп при усвоении разных учебных дисциплин. На примерах показана ее высокая эффективность за счет повышения учебной мотивации и показателей успеваемости.

The use of one of innovational teaching technologies by training future teacher-engineers is dealt with. Methodology is given of possible using different level technology both within students’ group and while forming separate groups at mastering different disciplines. Examples illustrate its high efficiency owing to rising learning motivation and current progress indices.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.223.4 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Галушко І. В. 
Формування в майбутніх інженерів-педагогів умінь навчати учнів аграрних ліцеїв водінню сільськогосподарської техніки / І. В. Галушко, Д. І. Шматков, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 127-132. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено технологію формування в майбутніх інженерів-педагогів умінь навчати учнів аграрних ліцеїв водіння сільськогосподарської техніки, що забезпечує їх успішне навчання й дозволяє в майбутньому працювати з високою продуктивністю та використовувати цю техніку на повну потужність.

Приведена технология формирования у будущих инженеров-педагогов умений обучать учащихся аграрных лицеев вождению сельскохозяйственной техники, что обеспечивает их успешное обучение и позволяет в будущем работать с высокой производительностью труда и использовать эту технику на полную мощность.

The technology of formation in future teacher-engineers skills of training students of agrarian lycees to driving agricultural machines is given. It gives them opportunity to work in future with great productivity and use these machines with full power.


Індекс рубрикатора НБУВ: П. р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського