Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Шмельова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Шмельова С. А. 
Пестициди у колодязях з питною водою / С. А. Шмельова, С. В. Щербина, Є. Л. Дудка, К. П. Маслікова, О. П. Моторіна, І. О. Сейць. - Д., 1999. - 16 c. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

У роботі роз'яснено, яким чином пестициди потрапляють до колодязів з питною водою, які захворювання вони можуть викликати, а також надано поради щодо перевірки водних джерел і заходів, яких треба вжити при виявленні забруднення.


Індекс рубрикатора НБУВ: П121.545я9

Шифр НБУВ: Р86954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Падерін І. Д. 
Маркетинг : навч. посіб. для студ. / І. Д. Падерін, К. В. Комарова, К. О. Сорока, С. А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Д., 2007. - 200 c. - Бібліогр.: с. 184. - укp.

Розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також сутність товарної, цінової політики та політики розподілу. Розглянуто питання реклами та стимулювання збуту. Запропоновано класифікацію ринків. Визначено внутрішні та зовнішні фактори маркетингу, показано роль його дослідницької функції. Надано оцінку ринкових можливостей фірми. Виявлено типи маркетингових систем. Проаналізовано особливості організації маркетингової діяльності, оптової та роздрібної торгівлі, регулювання діяльності учасників товароруху. Наведено методи стимулювання збуту товарів, ціноутворення на підставі рівня поточних цін.

Раскрыты сущность и содержание основных понятий маркетинга, а также сущность товарной, ценовой политики и политики распределения. Рассмотрены вопросы рекламы и стимулирования сбыта. Предложена классификация рынков. Определены внутренние и внешние факторы маркетинга, показана роль его исследовательской функции. Дана оценка рыночных возможностей фирмы. Выявлены типы маркетинговых систем. Проанализированы особенности организации маркетинговой деятельности, оптовой и розничной торговли, регулирования деятельности участников товародвижения. Приведены методы стимулирования сбыта товаров, ценообразования на основе уровня текущих цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Редіна Н. І. 
Управління групами у схемах, таблицях і коментарях : навч.-наоч. посіб. / Н. І. Редіна, К. В. Комарова, В. В. Гавяда, С. А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Д., 2008. - 190 c. - Бібліогр.: с. 184-189. - укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні проблеми управління групами. Розкрито сутність таких понять, як організаційна поведінка, цінності, установки, ставлення, сприйняття, здобуття знань, трудова пасивність. Охарактеризовано причини створення, етапи розвитку, типи формальних, неформальних груп і команд, прийоми ефективного управління ними.

Рассмотрены теоретические и прикладные проблемы управления группами. Раскрыта сущность таких понятий, как организационное поведение, ценности, установки, отношение, восприятие, получение знаний, трудовая пассивность. Охарактеризованы причины создания, этапы развития, типы формальных, неформальных групп и команд, приемы эффективного управления ими.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-640-21я73 + У9(4УКР)290-640-21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського