1. |
Шостак У. В. Психологічні умови ефективної взаємодії сім'ї та школи у розвитку особистості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / У. В. Шостак; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.Систематизовано й узагальнено сучасні підходи до визначення поняття взаємодії сім'ї та школи. Теоретично обгрунтувано структуру вказаного феномену та розроблено структурно-функціональну модель ефективної взаємодії сім'ї та школи. Проаналізовано проблему психолого-педагогічної освіти батьків як важливої умови їх включення до навчально-виховного процесу. Емпірично встановлено психологічні особливості впливу ефективної взаємодії сім’ї та школи на розвиток молодшого школяра. Визначено властивості сімейного виховання, які в першу чергу впливають на розвиток і шкільну успішність дитини. Розроблено структурно-функціональну модель і апробовано комплексну психолого-педагогічну програму організації ефективної взаємодії сім'ї та школи, наведено дані щодо ефективності її впровадження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.21-213.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА419072 Пошук видання у каталогах НБУВ
|