Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Шпилик С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Шпилик С. В. 
Оцінювання маркетингового середовища видавничого бізнесу : Препр. наук. доп. / С. В. Шпилик; Ін-т регіон. дослідж. НАН України. - Л. : Синтез-Поліграф, 2006. - 47 c. - Бібліогр.: с. 47. - укp.

На підставі стратегічного бізнес-аудиту видавничо-поліграфічної галузі, аналізу конкуренції на ринку Тернополя та регіону проведено аналіз зовнішнього макросередовища видавничого бізнесу України. Розкрито суть поняття маркетингового середовища підприємства. Визначено фактори політико-правового, природньо-географічного, науково-технічного, демографічного, соціально-культурного середовища підприємства.

На основе стратегического бизнес-аудита издательско-полиграфической отрасли, анализа конкуренции на рынке Тернополя и региона проведен анализ внешней макросреды издательского бизнеса Украины. Раскрыта сущность понятия маркетинговой среды предприятия. Определены факторы политико-правовой, природно-географической, научно-технической, демографической, социально-культурной среды предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051-211.1-09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р108712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шпилик С. В. 
Розвиток конкурентної стратегії на засадах маркетингу (на прикладі видавничого підприємництва) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. В. Шпилик; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І.Пулюя. - Т., 2010. - 19 c. - укp.

Розроблено теоретико-методичні засади розвитку стратегічного управління видавничого підприємства, подано аналіз галузі у цілому та деяких видавничо-поліграфічних підприємств зокрема. Проаналізовано вплив маркетингового середовища на діяльність досліджуваного підприємства, проведено SWOT-аналіз. Удосконалено організаційний механізм управління конкурентною стратегією підприємства, запропоновано блок-схему процесу стратегічного управління конкурентною стратегією підприємства, що відображає сукупність логічних і взаємопов'язаних етапів управлінського процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-13-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шпилик С. В. 
Процес формування конкурентної стратегії на прикладі видавництва "Підручники & посібники" / С. В. Шпилик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 124-130. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що у боротьбі за ринки та на ринках важливе значення мають базові конкурентні стратегії - стратегії, що обумовлюють поведінку на ринку, використання суб'єктами бізнесу своїх переваг у боротьбі за здобуття, утримання, розширення ринкових позицій. Сформовано комплекс конкурентних стратегій на прикладі видавничого підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шведа Н. М. 
Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України / Н. М. Шведа, С. В. Шпилик, І. Л. Піняк // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 43-48. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено механізми організації транспортно-логістичних потоків в Україні та країнах Європейського Союзу (ЄС). Аналізуючи наукові праці багатьох учених, було розглянуто заходи, вжиті країнами ЄС, які зводяться до усунення адміністративних бар'єрів, пов'язаних із об'єктивною нездатністю підприємців та їх працівників відповідати вимогам, встановленим у нормативних актах ЄС. Визначено, що транспортно-логістичні потоки відіграють не лише стратегічну роль у розвитку всіх галузей промисловості, а й соціальну, оскільки здатні підвищувати якісний рівень життя громадян. У процесі дослідження впливу світової пандемії на транспортну галузь діагностовано основні макроекономічні заходи, яких необхідно дотримуватися для мінімізації наслідків, з метою уповільнення різкого зменшення вантажопотоків і недопущення транспортного колапсу. Враховуючи тенденції в діяльності транспортних компаній, прогнозувати віддалене майбутнє ринку в нинішній ситуації надзвичайно складно. Проте всі без винятку компанії потребують підтримки з боку урядів. Позитивним прикладом у цьому плані є пакет мобільності в транспортному менеджменті, представлений Європейським Союзом. Основні екстрені заходи та правила, розроблені ЄС, також рекомендовані для застосовування і громадянам інших країн, зокрема й України, якщо вони необхідні для забезпечення вільного руху товарів всередині ЄС. Визначено, що однією із особливостей діяльності в період пандемії є скорочення обсягу наданих послуг, зокрема власники компаній уже розраховують на їх зниження за підсумками поточного року. Досвід в управлінні транспортно-логістичними системами свідчить про надзвичайно тісні та динамічні інтеграційні процеси в даній сфері, однак вона не завжди може впоратися з викликами, які стоять перед світовим співтовариством. Перспективи розвитку вітчизняної логістики у глобальному вимірі будуть залежати від покращення економічної ситуації в країні та її найважливіших торгових партнерів, а на рівні суб'єктів ринку - від застосування ними найефективніших інструментів в управлінні транспортно-логістичними потоками.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.460-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського