Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Штонда О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Штонда О. А. 
Розробка технології ковбасних виробів з використанням гороху : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.18.04 / О. А. Штонда; Нац. ун-т харчових технологій. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Науково обгрунтовано та розроблено технології виробництва домішок рослинного походження та комбінованих м'ясопродуктів, до складу яких вони входять. Запропоновано технологію виробництва горохового білкового концентрату та горохової білкової пасти, яка дозволяє одержати повноцінні харчові продукти. Встановлено залежності якісних показників варених ковбас заданого хімічного складу від застосування в їх рецептурі горохової білкової пасти. Розроблено та затверджено нормативну документацію та патентне супроводження на горохову білкову пасту та комбіновані варені ковбаси.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Л927-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Штонда О. Г. 
Застосування структурно-логічних схем та таблиць у процесі підготовки майбутніх учителів математики / О. Г. Штонда // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2. - С. 168-175. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Процес організації освітнього процесу майбутніх учителів математики передбачає вивчення великого обсягу навчального матеріалу, який необхідно засвоїти та насамперед, встановити логічні зв'язки між окремими елементами, поняттями, властивостями тощо. Однак отримуючи велику кількість теоретичних знань, студенти просто перенасичуються інформацією та їм все важче її опановувати. У цьому випадку ефективність навчання прямолінійно залежить від умінь і навичок узагальнювати, структурувати, взаємопов'язувати окремі елементи навчального матеріалу, переходити від лінійного типу мислення до структурного. Одним із необхідних чинників для якісного засвоєння навчальної інформації є її візуалізація і відповідно візуальне мислення. Візуальне мислення у процесі засвоєння навчального матеріалу передбачає певне структурування, ущільнення інформації. Таким чином сам процес візуалізації навчального матеріалу передбачає основні складові для якісного сприйняття інформації такі як: аналіз, синтез, узагальнення, тобто операції активної розумової діяльності. Засвоєння навчального матеріалу за допомогою структурно-логічних схем (СЛС) і таблиць забезпечує довготривале запам'ятовування, розуміння логічних і структурних зв'язків навчальної інформації, це є потужний візуальний метод навчання. Мета роботи - аналіз питань щодо визначення суті, типів, способів побудови, а також застосування СЛС і таблиць у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Для проведення дослідження застосовано в комплексі наступні методи: аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури, систематизація та узагальнення різних поглядів щодо визначення суті, типів і способів побудови, а також застосування СЛС і таблиць у процесі підготовки майбутніх учителів математики. На підставі проведеного аналізу питань щодо визначення суті, типів, способів побудови, а також застосування СЛС і таблиць у процесі підготовки майбутніх учителів математики, основними традиційними формами візуалізації навчальної інформації визначено навчальні презентації, графіки, таблиці, СЛС, діаграми тощо. Увагу приділено саме СЛС і таблицям, оскільки дані форми є найбільш уніфікованими для всіх типів навчальної інформації. Складання схем у процесі опрацювання навчального матеріалу надає можливість висловити свою думку в більш спрощеному та лаконічному вигляді, застосовуючи для цього умовні елементи. Застосування таблиць у навчальному процесі, так і схем, передбачає графічне представлення кількісної інформації або текстового матеріалу в стислому та лаконічному викладі. Розглянуто напрями, за якими можуть застосовуватись СЛС і таблиці у процесі підготовки майбутніх учителів математики. Проведений аналіз наукової літератури та власний досвід надав підстави стверджувати, що застосовувати СЛС і таблиці можна як на лекційних, практичних, семінарських заняттях, так і в процесі самостійної роботи майбутніх учителів математики, що надає можливість сприймати навчальний матеріал цілісно та виокремлювати певну структуру курсу або дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сухенко В. Ю. 
Розробка комплексної харчової добавки на основі тваринної та рослинної сировини для м'ясних продуктів / В. Ю. Сухенко, О. А. Штонда, Н. М. Сонько, Л. М. Шевчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2019. - 25, № 5. - С. 226-232. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати органолептичних досліджень, основних функціонально-технологічних і структурно-механічних властивостей харчової добавки (ХД). ХД є сумішшю таких складових: альгінату натрію, соєвої клітковини та сироваткового білка. Дослідженню підлягали експериментально-встановлені зразки ХД на основі тваринної (ТС) і рослинної сировини (РС), виготовлені шляхом ретельного змішування сухих складових у певному співвідношенні масових частин, які здатні створювати міцні структурні системи. Кожна складова суміші має свою функціональність для м'ясного продукту в цілому. Комплексна ХД на основі ТС і РС є порошкоподібною, однорідною сипучою масою без сторонніх домішок, що забезпечує її введення до складу рецептури м'ясних продуктів у вигляді порошкоподібного продукту, коли гідратація відбувається безпосередньо при змішуванні та утворенні фаршу. Розроблено оптимальні співвідношення складових суміші та виділено 9 дослідних зразків, які розподілено на 3 дослідні підгрупи, до кожної з яких віднесено по 3 зразки. Встановлено, що ХД на основі ТС і РС має високі показники волого- та жироутворювальної здатності. Дослідження структурно-механічних властивостей з іншими технологічними показниками надали змогу визначити рецептурний склад композиції для отримання стабільних текстурованих гелів при гідратації. Аналіз отриманих результатів доводить, що використання ХД на основі ТС і РС для застосування в м'ясній промисловості має технологічні перспективи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л92-3 + Л987

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Штонда О. А. 
Перспективи використання фруктово-ягідної сировини у технології м'ясних натуральних напівфабрикатів / О. А. Штонда, В. М. Пасічний // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2019. - 25, № 6. - С. 194-200. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Особливості біохімічного складу та властивостей м'ясної сировини обумовлюють необхідність пошуку нових технологій її переробки з метою отримання нових продуктів із високими споживчими властивостями. Високоякісна та безпечна продукція - це запорука успіху будь-якого підприємства. На сьогодні стає перспективним використання в технології м'ясних продуктів ягід і фруктів. Зважаючи на високий вміст біологічно-активних речовин (БАР) у фруктово-ягідній сировині (ФЯС), їх можна використовувати як природні антиоксиданти при виробництві м'ясних продуктів. Проведені дослідження надають змогу покращити якісні показники й органолептичні характеристики нових видів м'ясних продуктів, виготовлених із використанням ягід і фруктів. Встановлено, що ФСС у м'ясній системі проявляє антиоксидантну властивість, що пролонгує терміни придатності продуктів. Тому при виборі перспективних антиоксидантів особлива увага приділялася таким ягодам, які в своєму складі в значній кількості містять фенольні сполуки, передусім флавоноїди, які володіють найбільш сильною антиокислювальною дією, та органічні кислоти. Наведено результати аналітичних досліджень хімічного складу ягід і фруктів, які в перспективі можуть бути використані як сировина для маринадів при виробництві м'ясних маринованих напівфабрикатів. Завдання створення нових продуктів потребує нових підходів і прийомів технологій. Використання натуральних рослинних компонентів з антиокиснювальним ефектом надасть змогу отримати продукт без консервантів і стабілізаторів. А антиокиснювальна дія натуральних рослинних компонентів пояснюється наявністю різних груп БАР. У зв'язку з цим рослинна сировина може бути використана у складі м'ясних продуктів. Внесення активних компонентів ФЯС до складу рецептур м'ясних систем надасть змогу збільшити термін їх придатності та відкоригувати органолептичні показники.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л924-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Штонда О. Г. 
Дидактичні умови забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Г. Штонда; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2017. - 20 c. - укp.

Розкрито суть понять «наступність у навчанні», «забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів»; визначено особливості забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів; уточнено критерії та показники забезпечення наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів. Теоретично обгрунтовані й експериментально перевірені дидактичні умови, які сприяють забезпеченню наступності у навчанні природничо-математичних дисциплін студентів педагогічних університетів (підготовка навчально-методичного забезпечення наступності природничо-математичних дисциплін у навчанні студентів педагогічних університетів; реалізація міждисциплінарних та внутрішньодисциплінарних зв'язків, що передбачають відбір змісту, форм та методів навчання забезпечення наступності).


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)3-28,022

Шифр НБУВ: РА427873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сучасна математична освіта: методологія, теорія, практика : колект. монографія / Ю. Д. Бойчук, С. М. Безкоровайна, А. В. Боярська-Хоменко, Н. С. Вагіна, О. В. Водолаженко, І. В. Гавриш, О. Є. Гречаник, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, С. О. Доценко, О. А. Жерновникова, С. Т. Золотухіна, О. М. Іонова, Л. М. Калашнікова, К. Є. Каліна, Л. С. Колгатіна, С. Є. Лупаренко, І. С. Майстрюк, В. Г. Моторіна, Н. О. Ткачова, Є. П. Нелін, А. В. Остапенко, Н. О. Пономарьова, О. В. Попова, О. І. Проскурня, Ю. С. Простакова, Т. В. Рогова, І. Т. Сіра, Я. В. Цись, О. Д. Чібісов, С. М. Чучуменко, Л. А. Штефан, О. Г. Штонда; ред.: О. А. Жерновникова; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Іванченко І. С., 2021. - 249 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано розвиток сучасної математичної освіти за такими напрямами: тенденції розвитку вищої математичної освіти; історія математики та компаративні дослідження; математика в НУШ (базова та профільна школа); інтердисциплінарність у математичній освіті; інноваційні форми, методи та технології в математичній освіті; інтегративність математичного та методичного компонентів підготовки майбутнього вчителя математики; математичні пакети в підготовці та в професійній діяльності сучасного вчителя математики. Висвітлено особливості організації практичних занять та самостійної роботи студентів з математики в університетах України у XIX ст. Досліджено передумови становлення вищої математичної освіти в Україні. Охарактеризовано процес діагностики навчальних можливостей учнів у реалізації технології педагогічної підтримки за умови групової роботи школярів. Увагу приділено особливостям організації педагогічного тестування для визначення навчальних досягнень учнів та студентів. Досліджено психологічні аспекти розвитку критичного мислення. Охарактеризовано застосування математичних пакетів в підготовці та в професійній діяльності сучасного вчителя математики. Висвітлено деякі аспекти використання математичних пакетів при візуалізації розв'язків математичних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856407 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського