Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Шубін С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Шубін С.  
Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент. - 2005. - № 2. - С. 127-137. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошено на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії.


Ключ. слова: політичний маркетинговий аналіз, політична влада, політичний інститут, політичний процес, політична поведінка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шубін С.  
Генезис політичного маркетингу як галузі політичного знання / С. Шубін // Політ. менеджмент. - 2007. - № 4. - С. 65-73. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання політичного аналізу з точки зору політичного маркетингу. Зазначено, що політичний аналіз, його дані та висновки є основою для складання політичних прогнозів, на базі яких політичним менеджментом приймаються політичні рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шубін С. П. 
Політичні конфлікти: зміст та маркетинговий аналіз : Автореф. дис... канд. політ. наук / С. П. Шубін; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П.Могили. - Миколаїв, 2006. - 16 c. - укp.

Наведено наукове обгрунтування процесу виникнення політичних конфліктів (ПК), виявлено суб'єкти конфліктної спрямованості. З'ясовано ступінь наукової розробки даної проблеми, проаналізовано стан джерельної бази. Визначено умови, етапи виникнення та розвитку ПК як чинника політичного процесу, його динаміку, спрямованість. Показано роль, яку відіграють соціально-політичні конфлікти у суспільстві, розкрито суть політичного маркетингу як інноваційного й ефективного методу дослідження політичних процесів. Висвітлено завдання теоретичного маркетингового аналізу з виявлення суб'єктів і об'єктів політичного процесу, які спроможні стати генераторами конфліктних дій. Досліджено різні варіанти побудови моделей розвитку конфліктних процесів на підставі даних, одержаних внаслідок політичного маркетингового аналізу ситуації, що склалася.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф043.2 + Ф080 + Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бенюх Н. Ф. 
Еволюція і розвиток громадянського суспільства в Україні та євроінтеграційні процеси / Н. Ф. Бенюх, А. Й. Яскевич, І. В. Рейтерович, С. П. Шубін, О. О. Мельник, О. А. Вітенко, С. О. Грибань; ред.: С. О. Телешун; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Упр. орг. фундам. та приклад. дослідж., Ін-т пробл. держ. упр. та місц. самоврядування, Центр європ. інтегр. України та адапт. зарубіж. досвіду. - К., 2010. - 50 c. - (Б-ка слухача НАДУ. Публіч. політика та упр). - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан і проблеми розвитку громадянського суспільства (ГС) у межах євроінтеграційного напряму розвитку України. Розкрито сутність середнього класу (СК), його економічні, політичні, соціальні, культурні та правові функції в українському суспільстві. Розглянуто питання вдосконалення та запровадження нових механізмів державної підтримки СК як основи ГС в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф3(4УКР)12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шубін С. П. 
Політичний маркетинг в державному управлінні України: теоретико-методологічні засади та механізми впровадження : монографія / С. П. Шубін; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 411 c. - Бібліогр.: с. 373-411. - укp.

Розкрито сутність політичного маркетингу, обгрунтовано на науково-теоретичному рівні застосування політичних маркетингових технологій у державному управлінні України як інноваційних та ефективних засобів дослідження, аналізу та впливу на соціально-політичні процеси в державі. Розроблено практичні рекомендації щодо застосування механізмів регулювання соціально-політичних відносин, вирішення соціально-політичних протиріч за допомогою політико-маркетингових технологій, а також здійснено адаптацію їх до сучасних потреб державно-управлінської діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР) в6 + Ф3(4УКР)123

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шубін С. П. 
Політичний маркетинговий аналіз: метод, теорія, практика : монографія / С. П. Шубін; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Генеза, 2007. - 112 c. - укp.

Розкрито сутність політичного маркетингу. Запропоновано інноваційну систему підходу до дослідження світу політики методом політичного маркетингового аналізу як невід'ємної частини й інструменту політичного маркетингу. Увагу приділено особливостям побудови якісних політичних прогнозів на базі даних, одержаних в результаті політичного маркетингового аналізу політичних процесів.

Раскрыта сущность политического маркетинга. Предложена инновационная система подхода к исследованию мира политики методом политического маркетингового анализа как неотъемлемой части и инструмента политического маркетинга. Уделено внимание особенностям построения качественных политических прогнозов на базе данных, полученных в результате политического маркетингового анализа политических процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шукаєв С. М. 
Вплив концентрації напружень на втомну міцність сталі 20 / С. М. Шукаєв, М. М. Гладский, С. М. Шубін // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Машинобудування. - 2012. - Вип. 65. - С. 96-100. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено вплив концентрації напруження на втомну міцність сталі 20. Втомні випробування здійснювалися на тонкостінних трубчатих зразках з концентратором і без концентратора. Втомна міцність зразків з концентратором напружень була меншою за втомну міцність зразків без концентратора напружень. Вплив концентрації напружень на циклічну довговічність зразків був найбільшим за бази випробувань 106 циклів. Із збільшенням амплітуди напружень вплив концентратора на довговічність зменшувалась і сходила нанівець у діапазоні квазістатичного руйнування. Розглянуто застосування силового підходу, правила Нейбера та правила Глінки до оцінки довговічності сталевих елементів конструкцій у діапазоні малоциклового навантажування за наявності концентраторів напруження. Результати розрахунку за силовим підходом та правилом Нейбера добре узгоджуються з дослідними даними.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.062.23-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126/маш. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шубін С. П. 
Теоретико-методологічні засади впровадження політичного маркетингу в державному управлінні України : автореф. дис. ... д-ра наук з держ. упр. : 25.00.01 / С. П. Шубін; Харк. регіон. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - Х., 2012. - 39 c. - укp.

Проведено всебічне, цілісне розкриття сутності дослідницько-аналітичних, прогностичних, контрольно-управлінських механізмів політичного маркетингу й обгрунтовано, на теоретико-методологічному рівні, необхідність їх впровадження в практику державного управління України. Висвітлено теоретичні засади та методологія впровадження політичних маркетингових механізмів дослідження, запропоновано ефективні методи та технології механізму прикладного політичного маркетингового аналізу, розроблено концепцію моделі політичної маркетингової стратегії конкурентного політичного позиціювання. Проаналізовано особливості механізму державного впливу на соціально-політичні процеси та відносини в Україні за допомогою політичного маркетингового інструментарію: політичної реклами, політичного РR, прямого або інтерактивного маркетингу. З'ясовано можливості інтегрованих політичних маркетингових комунікацій. Досліджено маркетингові механізми та технології регулювання соціально-політичних відносин і процесів суспільного розвитку в системі державного управління України, а також вказано методологічні особливості вирішення проблемних питань у стосунках між владою та недержавними суспільними інститутами: політичними партіями, опозицією, громадянським суспільством тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)01 + Ф3(4УКР)123

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391630 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського