Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Шуть М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Шуть М. М. 
Формування творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / М. М. Шуть; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 22 c. - укp.

Виокремлено й обгрунтовано групи творчих умінь школярів. Класифіковано музичні ігри за змістом і дидактичною спрямованістю. Обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичну систему формування творчих умінь учнів початкової школи засобами музичних ігор у навчальному процесі. Описано методику організації спеціального навчального процесу для реалізації впровадженої системи. Розроблено різновиди творчих музичних ігор, програму спеціального курсу, викладено дидактичні інструменти досягнення педагогічної мети.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373842 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шуть М. М. 
Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі / М. М. Шуть // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 125-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти.

Обоснована система критериев и показателей сформированности творческих умений младших школьников средствами музыкальных игр в учебном процессе, что делает возможным педагогическое диагностирование личностной характеристики. Определены подходы к формированию у детей младшего школьного возраста способностей творчески действовать.

In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children by means of music games during the classes is substantiated. The approaches to formation of abilities to act creative are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.252.46 + Ч421.221.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського