Шуть М. М. Критерії сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі / М. М. Шуть // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 125-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано систему критеріїв та показників сформованості творчих умінь молодших школярів засобами музичних ігор у навчальному процесі, що уможливлюють педагогічне діагностування визначеної особистісної характеристики. Окреслено підходи до формування в дітей молодшого шкільного віку здатностей творчо діяти. Обоснована система критериев и показателей сформированности творческих умений младших школьников средствами музыкальных игр в учебном процессе, что делает возможным педагогическое диагностирование личностной характеристики. Определены подходы к формированию у детей младшего школьного возраста способностей творчески действовать. In the article the system of criteria of formation of creative skills of primary school children by means of music games during the classes is substantiated. The approaches to formation of abilities to act creative are determined. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.252.46 + Ч421.221.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ
|