![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Щукіна Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Щукіна Ю. П. Еволюція театру оперети в контексті сценічної культури України другої половини ХХ - початку ХХІ ст.: жанровий аспект : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 26.00.01 / Ю. П. Щукіна; Національна академія наук України, Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології імені М. Т. Рильського. - Київ, 2021. - 20 c. - укp.Уперше розглянуто вистави різних жанрів на сценах Київського Національного театру оперети і Харківського та Одеського академічних театрів музичної комедії. Матеріалом для аналізу стали понад двісті вистав 1940 - 2000-х рр. Еволюцію театру оперети простежено починаючи з 1960-х років, коли названі колективи звернулися до творів із репертуару драматичного театру. Бродвейським мюзиклом і баладною оперою послідовно оволоділи на одеській сцені. Мюзикл став головною відмінністю театру оперети доби "відлиги", приніс на сцену образи і проблематику класичної літератури та підвищив вимоги до виконавської культури. Інші театри спеціалізувалися на опереті і музкомедії. Разом з тим, київський театр новаційно втілив мюзикли радянських авторів, а харківський колектив постановки цих творів підготував до здійснення вистав-рок-опер. Героїчна музична комедія заклала основи жанрового переорієнтування театру. Участь у мюзиклах і водевілях технічно розвинула акторів. У другій половині 1980-х у репертуарі театрів оперети було зменшено долю ідеологічно забарвленого репертуару, натомість показовою стала зацікавленість мюзиклами за творами нещодавно заборонених авторів. Згідно з естетичними принципами постмодернізму, навіть у постановках за традиційними для театрів оперети творами застосовувалися прийоми інтертекстуальності, стилізації, цитатності і колажу. Мюзикли і рок-опери розширили жанрову амплітуду театру, що збагатилася трагедією та екзистенційною драмою, сприяли його інтелектуалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.43(4УКР)65-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА450760 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Щукіна Ю. Творча діяльність театрів оперети і музичної комедії України II половини XX - початку XXI ст.: жанровий аспект : [монографія] / Ю. Щукіна; Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського. - Харків : Колегіум, 2021. - 366, [52] c. - Бібліогр.: с. 248-271 - укp.Вперше розглянуто й проаналізовано зміни жанрових пріоритетів у репертуарній політиці та пов'язаний з ними розвиток режисури одночасно в трьох театрах України: Харківському академічному театрі музичної комедії, Київському національному театрі оперети й Одеському академічному театрі музичної комедії ім. М. Водяного - в період 1950 - 2000-х рр. Увагу приділено генерації провідних акторів, сценографів, балетмейстерів, диригентів трьох театрів. Досліджено понад 200 постановок оперет, музичних комедій, водевілів, мюзиклів, рок-, блюз- і зонг-опер профільних театрів України, а також їх зарубіжних аналогів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ335.433(4УКР)65 + Щ335.3(4УКР)65
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС68686 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|