Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Якимишин Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Якимишин Л. Я. 
Логістичні задачі системного забезпечення організаційно-економічної стійкості підприємства / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 209-214. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто принципи забезпечення організаційно-економічної стійкості підприємства, зокрема з поглядів появи витрат і збільшення доходів. Досліджено концептуально-методологічні положення формування та підтримки логістичних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Якимишин Л. Я. 
Стратегія закупівель в ідентифікації ланцюга пропозиції / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 151-157. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблему формування стратегії закупівель в теоретичному плані та стосовно практичних рішень. Виявлено умови та наслідки стратегічного підходу до формування політики закупівель. Обгрунтовано порядок формування стратегії закупівель та її вплив на функціонування ланцюга пропозиції. Здійснено оцінку стану політики закупівель хлібокомбінатами в Україні та обгрунтовано рекомендації щодо засад інтеграції постачальника з виробником в ланцюгу пропозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.30-803.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васильців Н. М. 
Логістика та ефект масштабу на ринку хлібопродуктів / Н. М. Васильців, Л. Я. Якимишин, О. С. Мельниченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 370-375. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено перспективи трансформації хлібопекарень (хлібозаводів) регіонального масштабу у національних виробників хлібопродуктів. Окреслено напрями логістичних змін у сфері виробництва та дистрибуції хлібопродуктів. Виявлено чинники кон'юнктури на ринку хлібосировини в Україні та здійснено оцінку постачальницького середовища у контексті формування ланцюгів пропозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.512.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Якимишин Л. Я. 
Формування ланцюга пропозиції у виробництві харчових продуктів / Л. Я. Якимишин, Н. Я. Рожко, Н. М. Васильців // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 628. - С. 696-670. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено проблематику формування ланцюга пропозиції на ринку харчових продуктів. Встановлено (визначено) чинники, що мотивують інтеграцію підприємств у ланцюгу пропозиції, та ідентифіковано складові синергічного ефекту у виробництві кондитерських виробів. Обгрунтовано алгоритм формування ланцюга пропозиції кондитерської фабрики та розроблено методику інтегральної оцінки перспективності такої стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Якимишин Л. Я. 
Ідентифікація та оцінка ланцюга пропозиції промислового підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук / Л. Я. Якимишин; Ужгород. нац. ун-т. - Ужгород, 2006. - 24 c. - укp.

Розроблено теоретичні положення й обгрунтовано методичні рекомендації щодо впровадження стратегії ланцюга пропозиції промисловими підприємствами кондитерської галузі. Здійснено узагальнення концептуальних підходів щодо логістичної інтеграції підприємств у ланцюгу пропозиції, окреслено його базову структуру з виокремленням провідної організації та досліджено мотиви аутсорсингу. Обгрунтовано стратегії закупівель у логістичному ланцюгу пропозиції. Розроблено положення щодо розрахунку його синергічного ефекту на прикладі кондитерської галузі. Наведено оцінку актуальних чинників формування системи постачання. Обгрунтовано необхідність формування інтегрованого зв'язку учасників-кооперантів як базової складової реалізації стратегії ланцюга пропозиції. Визначено напрями формування її організаційного забезпечення. Розроблено методичні засади стратегічної оцінки ланцюга пропозиції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347856 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Якимишин Л. Я. 
Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 706. - С. 193-196. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано моделі електронного ланцюга поставок і визначено підхід щодо вибору оптимальної моделі електронного ланцюга поставок товарів повсякденного попиту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)40 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Якимишин Л. Я. 
Оцінювання впливу управління ризиком у логістичних процесах на додану вартість товарів повсякденного попиту / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 171-176. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто новий підхід для моделювання оцінки впливу управління ризиком на зміну доданої вартості в сфері транспортування товарів повсякденного попиту у вигляді логічних функцій і граф-моделей із використанням принципу характеризації, що дозволило прискорити процес квантифікації зміни доданої вартості та побудувати діаграму Хассе.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)400-99-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Якимишин Л. Я. 
Оцінювання рівня обслуговування клієнтів у ланцюгу поставок продукції харчової промисловості / Л. Я. Якимишин, Н. І. Хтей // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 762. - С. 258-268. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено рішення, пов'язані з еволюцією задоволення клієнтів у ланцюзі поставок макаронних виробів. На прикладі ланцюга поставок макаронних виробів досліджено питання щодо підвищення рівня обслуговування клієнтів. Проведене опитування клієнтів надало змогу проаналізувати проблеми задоволення клієнта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.8-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Якимишин Л. Я. 
Детермінанти процесів у ланцюгу поставок продукції повсякденного попиту / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 789. - С. 172-181. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Ідентифіковано основні процеси в ланцюгах поставок (ЛП) та окреслено основні детермінанти в ланцюгах поставок продукції повсякденного попиту. Здійснено оцінку впливу на вибір підприємства-лідера конфігурації ланцюга поставок і типу зв'язків, які утворені між учасниками ЛП і характеризують відносини між ними. Окреслено умови (в масовому виробництві ДП "ДПЗКУ" "Львівський комбінат хлібопродуктів") здійснення логістичної оптимізації виробничої програми, що передбачає прискорення процесу виробництва, формування внутрішнього замовлення та поділ його на партії, максимальне використання обладнання за потужністю, тобто актуалізується розроблення планів-графіків його використання в часі (призупинення на певний час, неперервне виробництво, неповне використання денного, тижневого або місячного робочого часу). Внутрішнє замовлення на підприємстві повинно бути узгоджене з інтересами інших учасників ланцюга поставок за умови оптимізації загальних витрат підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Якимишин Л. Я. 
Специфіка ланцюгів поставок органічної продукції / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 811. - С. 446-453. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено ринок органічної продукції та виявлено тенденцію щодо його зростання. Ідентифіковано напрями розвитку ринку органічної споживчої продукції в Україні. Доведено доцільність упровадження програм розвитку ринку органічної продукції та створення нових коротких ланцюгів поставок на місцевому і регіональному ринках збуту не тільки органічної продукції, але й традиційної продукції споживання на місцевих ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.35-591 + У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Якимишин Л. 
Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту : монографія / Л. Якимишин; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя, Львів. ун-т бізнесу та права. - Тернопіль : Паляниця В.А., 2017. - 218 c. - Бібліогр.: с. 180-193 - укp.

Узагальнено змістові характеристики категорійного апарату управління ланцюгами поставок з урахуванням продуктового аспекту. Обгрунтовано ключові фактори одержання довготермінових конкурентних переваг ланцюгами поставок товарів повсякденного попиту за сучасних економічних умов. Розглянуто механізм управління обслуговування клієнтів у ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту. Сформовано комплекс актуальних рішень традиційної логістики для вітчизняних ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту. Розроблено положення щодо компромісного вирішення проблеми поєднання еластичності й ефективності в ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту. Обгрунтовано потенціал реконструкції бізнес-процесів у ланцюгах поставок товарів повсякденного попиту з погляду забезпечення одночасної ефективності й еластичності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА813705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Якимишин Л. Я. 
Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб / Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 863. - С. 245-258. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Ідентифіковано найбільш суттєві потреби споживачів товарів повсякденного попиту (ТПП), які має задовольняти конкретний ланцюг. Проаналізовано особливості ТПП, що надало змогу ідентифікувати їх типовий перелік з погляду вітчизняного споживача. Виокремлено дві великі групи ТПП, які покладено в основу досліджуваного ланцюга поставок: продукти харчування і напої; нехарчові продукти. Виявлено найбільш суттєві характеристики ТПП із позиції виробника, ринку та інших його учасників. Встановлено наявність серйозних бар'єрів в Україні розвитку ланцюгів поставок, що є стимулом для перегляду підприємствами своїх бізнес-процесів і пошуку шляхів підвищення їх ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: І9(4УКР)400

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шандрівська О. Є. 
Пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів в Україні / О. Є. Шандрівська, Л. Я. Якимишин, Н. М. Васильців // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 873. - С. 154-161. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено пошук шляхів підвищення конкурентоспроможності річкових портів України. З цією метою досліджено кон'юнктуру в галузі річкових вантажних перевезень і конкурентних сил у ній на підставі аналізу п'яти сил конкуренції за М. Портером. Ідентифіковано специфіку конкурентних переваг річковим портом, який з огляду на виконувані функції та роль у доставці вантажів розглянуто як центральний елемент логістичних утворень у системі обраних маршрутів перевезень. Конкурентні переваги річкових портів представлені як затребуваність потенціалу споживчої цінності порту відповідним сегментом ринку за певних умов його функціонування. До конкурентних переваг річкових портів, активованих логістикою, віднесено географічне розташування; транспортна доступність порту; приналежність до міжнародних транспортних коридорів і формування логістичних кластерів; мобільність і пропускна спроможність порту; забезпечення належного рівня безпеки та схоронності вантажів під час перевезень, пріоритетність вантажопотоків; рівень розвитку складських комплексів; можливість обслуговування суден типу "ріка-море"; наявність контейнерних терміналів; рівень пропускної спроможності порту; наявність на території порту інших вантажогенерувальних підприємств. Сформовано групи параметрів конкурентоспроможності портів, до основних з яких віднесено характеристики порту, готовність причалів і терміналів до прийняття та обробки контейнерних вантажопотоків, стан інфраструктури порту, характеристика вантажу та методи перевезення, асортимент портових послуг, специфіка ринкового середовища, географічне положення з погляду логістики, менеджмент порту, цінова та сервісна політика порту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)374.51-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бочко О. Ю. 
Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О. Ю. Бочко, Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 25-31. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обгрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес "купівля-продаж". Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають "Facebook" та "Твіттер", що становить більше ніж 80 % всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі "купівля-продаж". Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для "Facebook", "Твіттер", "Instagram", вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шандрівська О. Є. 
Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну / О. Є. Шандрівська, Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 212-221. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено стан глобального ринку логістичних послуг, проаналізовано глобальні витрати на логістику та доходи 3PL-операторів у 2016 р. у регіональному розрізі, стан ринку логістичних послуг країн, які демонструють найвищі темпи зростання, в т.ч. структура ринку 3PL-операторів у США, виявлені чинники розвитку логістичного середовища у країнах з розвинутою економікою та країнах з економікою, що розвивається. Наведено економічні показники результатів функціонування ринку логістичних послуг за країнами Євразії. Проаналізовано основні інноваційні технології технічного, технологічного та іншого спрямування, які мають найбільший потенціал для підвищення ефективності бізнесу, серед яких є поширення автоматизації та робототехніки, застосування логістичних технологій на базі інтелектуального програмного забезпечення посилення спеціалізації та прибутковості у нішах ринку логістичних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У540.0 + У9(4Укр)400

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій : монографія / В. А. Фалович, С. М. Ілляшенко, Л. Я. Якимишин, Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич; ред.: В. А. Фалович; Терноп. нац. техн. ун-т ім. І. Пулюя. - Тернопіль : Шпак В.Б., 2019. - 231 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій. Розглянуто маркетингові аспекти моделювання вибору стратегій інноваційного розвитку. Приділено увагу питанням управління ризиками на промислових підприємствах, сформульовано орієнтири розвитку бізнесу. Вказано на особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг. Досліджено роль корпоративного іміджу у виробничій діяльності підприємства. Проаналізовано стратегічні та тактичні орієнтири розвитку бізнесу. Розглянуто поняття та особливості використання інтернет ресурсу у сучасному маркетингу. Висвітлено шляхи вирішення проблем мотивацій праці у контекстах реалізації економічних, соціальних та маркетингових технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА832442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Якимишин Л. Я. 
Логістична парадигма формування ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Л. Я. Якимишин; Львівський університет бізнесу та права. - Львів, 2017. - 40 c. - укp.

Актуалізовано змістовну частину терміна «товари повсякденного попиту» (ТПП) згідно з логістичною концепцією. Ідентифіковано характерні (особливі) ознаки ланцюгів поставок (ЛП) ТПП. Розкрито реляційну сутність trade off між ефективністю та гнучкістю ланцюга поставок. Обгрунтовано чинникову базу формування результативності ЛП ТПП. Обґрунтовано засади квантифікації рівня задоволення споживачів на волатильному ринку ТПП. Ідентифіковано механізм впливу системи стратегічного маркетингу на ключові фактори успіху ЛП ТПП. Встановлено умови застосування технології Vested в ланцюгу поставок у відносинах аутсорсингу. Визначено метод обгрунтування доцільності аутсорсингу ключових компетенцій. Адаптовано механізм АНР (аналітичний метод ієрархій) до обгрунтування логістичного аутсорсингу в ЛП ТПП Розвинуто термінологічний апарат явища та відносин аутсорсингу. Ідентифіковано значення логістичних рішень у формуванні ефекту масштабу в ЛП ТПП. Імплементовано логістичну концепцію в оптимізацію виробничої програми в ЛП ТПП. Обгрунтовано можливість генерування ефекту синергії за рахунок спільного упровадження в управління ЛП ТПП концепції Lean та Agile. Розроблено механізми упровадження логістичної концепції у функціонуванні електронних, коротких і зворотних ЛП ТПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)400

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Управління комерціалізацією інноваційної продукції : монографія / С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська, В. Я. Вовк, М. П. Денисенко, О. В. Жегус, О. В. Захарова, Н. Е. Ковшун, О. П. Косенко, М. В. Мальчик, П. Г. Перерва, Н. Л. Савицька, В. А. Фалович, О. Ю. Чубукова, Ю. С. Шипуліна, Л. Я. Якимишин, О. П. Афанасьєва, О. Ю. Будякова, Н. А. Гонтаренко, О. Ф. Грищенко, І. В. Долина, Ю. В. Жежерун, Н. С. Ілляшенко, Т. О. Кобєлєва, А. В. Косенко, М. В. Маслак, В. О. Матросова, Ю. М. Мельник, Є. І. Нагорний, О. О. Носирєв, І. В. Пономаренко, М. О. Попов, О. М. Проскурня, О. Г. Шевлюга, С. М. Березова, А. А. Кайнова, І. В. Меркун, Є. Г. Приходько, Н. С. П'ятка, Д. В. Хоменчук; ред.: С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська. - Суми : Триторія, 2019. - 302 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Досліджено актуальні проблеми формування методологічних та теоретико-методичних засад управління комерціалізацією інновацій на державному, регіональному, галузевому рівнях та рівні окремих підприємств та установ. Удосконалено критеріальну базу, систему показників і методичні засади оцінювання комерційних перспектив інноваційної продукції. Висвітлено маркетингово-логістичне забезпечення комерціалізації інноваційної продукції, зокрема, управління виставковою діяльністю як засіб просування промислового підприємства. Проаналізовано комерціалізацію інновацій туристичних підприємств на основі системи економічних важелів, особливості комерціалізації еколого-орієнтованої інноваційної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-59 + У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фалович В. А. 
Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації : монографія / В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин, О. С. Корчак; ред.: В. А. Фалович; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль : Бескиди, 2023. - 495 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано сучасні теоретичні та прикладні аспекти розвитку маркетингу. Розглянуто питання логістичної інфраструктури й аутсорсингу в дистрибуції продуктів харчування, особливостей маркетингового потенціалу туристичної галузі, креативності у розвитку особистості майбутнього фахівця. Визначено вплив концепції пермакультури на візію сучасного екомаркетингу та сталого розвитку інноваційних виробництв. Увагу приділено реалізації інноваційної та маркетингової інтеграційних стратегій розвитку промислових підприємств, впровадженню принципів сталої міської мобільності в територіальних громадах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295 + У529.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863222 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського