Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Яковенко-Глушенкова Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Теорія та методика формування культури поведінки молодших школярів : метод. посіб. / Є. В. Яковенко-Глушенкова; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : КУТЕП-Інформ, 2009. - 158 c. - Бібліогр.: с. 156-157. - укp.

Розглянуто проблеми методологічного та методичного забезпечення процесу підготовки майбутніх вчителів до формування культури поведінки молодших школярів за сучасних умов поліетнічного середовища. Увагу приділено виховним задачам, педагогічним ситуаціям, емоційній гімнастиці, діагностиці етнічних упереджень.

Рассмотрены проблемы методологического и методического обеспечения подготовки будущих учителей к формированию культуры поведения младших школьников в современных условиях полиэтнической среды. Уделено внимание воспитательным задачам, педагогическим ситуациям, эмоциональной гимнастике, диагностике этнических предубеждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 р + Ч421.331.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Підготовка майбутніх учителів-філологів до формування культури поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Є. В. Яковенко-Глушенкова; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано рівень дослідженості проблеми в педагогічній теорії та практиці вищої школи. Уточнено зміст понять "культура поведінки молодших школярів", "уміння формувати культуру поведінки молодших школярів", "поліетнічне середовище". Визначено критерії та рівні розвитку у майбутніх учителів-філолгів умінь формувати культуру поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі. Розроблено авторську методику, діагностичну карту-схему розвитку у майбутніх учителів-філологів умінь формувати культуру поведінки майбутніх школярів у поліетнічному середовищі. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх учителів-філологів до формування культури поведінки молодших школярів у поліетнічному середовищі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.331.1 + Ш.р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Труднощі сприйняття аудіотекстів майбутніми вчителями французької мови на початковому ступені навчання / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 147-154. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

На основі результатів емпіричного дослідження проаналізовано труднощі сприйняття аудіотекстів майбутніми вчителями французької мови. Охарактеризовано роль опор і способів контролю розуміння почутої інформації на початковому ступені навчання.

На основе результатов эмпирического исследования проанализированы трудности восприятия аудиотекстов будущими учителями французского язика. Охарактеризована роль опор и способов контроля понимания услышанной информации на начальной ступени обучения.

Based on the results of empirical research analyzed the difficulties of perception audiotexts by future French language teachers.The role of help signs and ways of control at the first stage of training characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Підходи до формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 24. - С. 141-150. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Охарактеризовано системний, особистісно-діяльнісний, свідомо-комунікативний, рівневий, культурологічний, ситуативно-функціональний підходи до формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені начання (I - II курсах).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Функції електронних освітніх ресурсів у процесі професійно орієнтованого навчання усного мовлення майбутніх учителів французької мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 20. - С. 84-91. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано використання інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні професійно орієнтованої компетентності в аудіюванні та говорінні (монологічному, діалогічному мовленні) у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (I - II курсах). З метою забезпечити ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій під час формування професійно орієнтованої усномовленнєвої компетентності у майбутніх учителів французької мови на основі аналізу, систематизації та узагальнення науково-довідкових джерел автором виділено такі критерії відбору електронних ресурсів як навчального матеріалу: актуальність (сучасність); автентичність; змістовність; тематичність; інформативність; вживаність; доступність; відповідність комунікативним потребам майбутніх учителів французької мови, їх інтелектуальному рівню й інтересам; професійно інформативна значущість; інтерактивність; контекстуальність; медіа насиченість; соціокультурна цінність; виховна цінність. У свою чергу, функціональне використання інформаційно-комунікаційних технологій під час формування професійно орієнтованої усномовленнєвої компетентності у майбутніх учителів французької мови представлено класифікацією, відповідно до якої усі електронні ресурси за своїми функціями поділяються на комунікативні, спільні, документативні, генеративні та інтерактивні, що продемонстровано відповідними прикладами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яковенко-Глушенкова Є. 
Особливості предметного аспекту змісту навчання професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності майбутніх учителів французької мови / Є. Яковенко-Глушенкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 32-36. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Зроблено порівняльний аналіз особливостей типової та проблемної ситуацій спілкування на основі формулювання завдання для майбутніх учителів французької мови ІІ курсу навчання (тема “Політичний устрій Франції та України”, підтема “Судова система Франції”). Охарактеризовано компоненти предметного аспекту змісту навчання формування професійно орієнтованої усно-мовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (І – ІІ курсах) на основі характеристики форм дієслова, якими володіють студенти наприкінці І та ІІ курсів. Розглянуто засоби спілкування, що використовуються майбутніми вчителями французької мови на різних етапах навчання для вираження ідентичних намірів у близьких за змістом темах і ситуаціях спілкування.

Сделан сравнительный анализ особенностей типичной и проблемной ситуаций общения на основе формулировки задачи для будущих учителей французского языка II курса обучения (тема "Политическое устройство Франции и Украины", подтема "Судебная система Франции"). Охарактеризованы компоненты предметного аспекта содержания обучения формирования профессионально ориентированной устно-речевой коммуникативной компетентности у будущих учителей французского языка на начальной ступени обучения (I - II курсах) на основе характеристики форм глагола, которыми обладают студенты в конце I и II курсов. Рассмотрены средства общения, используемые будущими учителями французского языка на разных этапах обучения для выражения идентичных намерений в близких по смыслу темах и ситуациях общения.

The article deals with analysis, systematization and synthesis of scientific resources with the aim to reveal the subject aspect of context of training future French language teachers’ professional oral speech communicative competence at the first stage of studying (I – II years): spheres, subjects, situations, roles, intentions of conversation, language and speech means, texts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Теоретико-методичні засади формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів французької мови : [монографія] / Є. В. Яковенко-Глушенкова; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Біла Церква : Пшонківський О.В., 2015. - 391 c. - Бібліогр.: с. 334-391 - укp. - фр.

Проаналізовано навчальні посібники, підручники, навчально-методичні комплекси щодо формування в майбутніх учителів французької мови професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності (УМКК) на початковому ступені навчання. Визначено вихідні методологічні передумови формування такої компетентності, з'ясовано ступінь впливу психологічних особливостей студентів на успішність цього процесу. Уточнено зміст поняття "професійно орієнтована усномовленнєва комунікативна компетентність". Конкретизовано складники системи (підходи, принципи, цілі, зміст, етапи та ін.) формування УМКК на початковому ступені навчання, розроблено методику такого формування. Обгрунтовано критерії та рівні сформованості в майбутніх учителів французької мови професійно орієнтованої УМКК, запропоновано методику їх контролю й оцінювання. Окреслено перспективи подальших наукових досліджень, пов'язаних з формуванням в майбутніх учителів французької мови професійно орієнтованої УМКК на початковому ступені навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Система вправ для формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів французької мови: вимоги та класифікація / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Пед. науки. - 2015. - Вип. 67. - С. 430-436. - Бібліогр.: 12 назв - укp.

На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел висвітлено вимоги до системи вправ для формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності в майбутніх учителів французької мови на початковому ступені навчання (І - ІІ курси), обгрунтовано критерії класифікації та типи вправ.

На основе анализа, систематизации и обобщения научных источников описаны требования к системе упражнений для формирования профессионально ориентированной коммуникативной компетентности в устной речи у будущих учителей французского языка на начальной ступени обучения (І - ІІ курсы). Обоснованы критерии классификации и типы упражнений.

Based on the analysis, systematization and generalization of scientific sources describes the requirements to the system of exercises for training future French language teachers’ professional oral speech communicative competence at the beginning stage of studying (І-ІІ years). The criteria of classification and types of exercisesgrounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2014. - № 22. - С. 64-69. - Бібліогр.: с. 69 - укp.

На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел визначено особливість поняття «принцип» у контексті сучасних напрямків розвитку освіти, охарактеризовано принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання, а саме принципи комунікативності, апроксимації, інтенсивності, інтегрованого навчання усіх видів мовленнєвої діяльності, врахування рідної мови, професійної спрямованості іншомовного навчального спілкування, автентичності, автономності. Деталізовано теоретичний і методичний рівні їх запровадження у навчальний процес.

На основе анализа, систематизации и обобщения научных источников определены особенности понятия «принцип» в контексте современных тенденций развития образования, дана характеристика принципам формирования профессионально ориентированной коммуникативной компетентности в устной речи у будущих учителей иностранного языка на начальной ступени обучения, а именно принципы коммуникативности, апроксимации, интенсивности, интегрированного обучения всем видам речевой деятельности, учёт родного языка, профессионализация иноязычного обучающего общения, аутентичности, автономности. Детализированы теоретический и методический уровни их применения в учебном процессе.

Principles of development of professionally-oriented communicative competence in oral speech among future foreign language teachers 44 Based on the analysis, systematization and generalization of scientifi c sources it is defi ned the concept “principle” in the context of modern tendencies of development of education, charachterized principles of future foreign language teachers’ professionally-oriented oral speech communicative competence at the beginning of training, in particular, principles of communicative approximation, intensity, integrated training all kinds of speech activity, including native language, professional approach of foreign language teaching communication, authenticity and autonomy. It is detailed theoretical and practical levels of their implementation in the teaching process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.330

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського