Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Янишин О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Янишин О. 
Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу / О. Янишин // Вища освіта України. - 2010. - № 4. - С. 48-54. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Показано ефективність інтеграції медіаосвіти у фахову підготовку майбутніх документознавців (МД) за умов запровадження Болонського процесу. На прикладі навчального курсу "Етика та психологія ділового спілкування", особливо теоретичного опрацювання теми "Застосування нейролінгвістичного програмування у діловому спілкуванні" та медіапроекту, метою якого є підтвердження вмінь практично застосовувати знання ділової етики. Розглянуто ефективність застосування медіаосвітніх підходів у фаховій підготовці МД. Висвітлено завдання, що стоять перед вітчизняною вищою школою, варіанти запровадження медіаосвіти шляхом уведення окремого курсу медіаосвіти або шляхом інтеграції медіаосвітніх технологій до вже існуючої системи НВП. Доведено, що впровадження медіаосвітніх технологій сприяє формуванню соціальної, інформаційної, комунікативної та полікультурної компетентностей, а також компетентності продуктивної творчої діяльності. Запропоновано тематику подальших досліджень у галузі формування медіаграмотності майбутніх інженерів, економістів, менеджерів.

Показана эффективность интеграции медиаобразования в профессиональную подготовку будущих документоведов (БД) в условиях внедрения Болонского процесса. На примере учебного курса "Этика и психология делового общения" и медиапроекта, целью которого является подтверждение умений практически применять знания деловой этики. Рассмотрена эффективность медиаобразовательных подходов в профессиональной подготовке БД. Освещены задачи, стоящие перед отечественной высшей школой, варианты внедрения медиаобразования путем введения отдельного курса медиаобразования или путем интеграции медиаобразовательных технологий к уже существующей системе УВП. Доказано, что внедрение медиаобразовательных технологий способствует формированию социальной, информационной, коммуникационной и поликультурной компетенций, а также компетентности продуктивной творческой деятельности. Предложена тематика дальнейших исследований в области формирования медиаграмотности будущих инженеров, экономистов, менеджеров.

Media education promotes the formation of core competencies of high school students (communication, social, multicultural, ability to self-development, self-education and productive creative activity). For example, the course "Ethics and Psychology of Business Communication" has proven that integrating media education technologies into training of students majoring in documentation information management is a effective way to implement the Bologna process ideas.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч241 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Янишин О. К. 
Формування комунікативних умінь майбутніх документознавців засобами медіаосвітніх технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. К. Янишин; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано ефективність залучення медіаосвітніх технологій до формування комунікативних умінь (КУ) майбутніх документознавців. На основі аналізу роботи закордонних ВНЗ КУ віднесено до групи трансферабельних умінь, які найбільш актуальні для працедавців, формуються в академічному навчанні та переносяться у фахову діяльність. Запропоновано теоретичний підхід до формування КУ у ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель формування КУ майбутніх документознавців і трьохетапну структурно-логічну схему її запровадження у ВНЗ, яка поєднує наскрізне формування КУ на всіх етапах професійної підготовки документознавців з інтеграцією медіаосвітніх технологій до навчальних дисциплін різних циклів, практики, науково-дослідної та позааудиторної роботи студентів. Визначено педагогічні умови її впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч241 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Янишин О. К. 
Герменевтична модель перекладу текстів нафтогазової сфери / О. К. Янишин // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Слово. - 2018. - № 4. - С. 311-318. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Проблеми науково-технічного перекладу у нафтогазовій сфері зумовлені значною кількістю термінології, метафоричної лексики та граматичних конструкцій. Оскільки переклад безпосередньо базується на розумінні, а адекватність перекладу є основним критерієм його успішності, то герменевтика, як наука про осмислення і тлумачення текстів, може по-праву вважатися методологічною основою адекватності перекладу. Запропоновано герменевтичну модель перекладацького аналізу для перекладу текстів нафтогазової сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.775.2:И

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського