Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Янковська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Янковська І. М. 
Методика формування у молодших школярів уміння організовувати художню діяльність на уроках образотворчого мистецтва : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. М. Янковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено та науково обгрунтовано зміст і структурні компоненти формування уміння організовувати художню діяльність (ФУОХД) на уроках образотворчого мистецтва у молодших школярів, визначено критерії, показники та рівні сформованості цього вміння. Наведено модель ФУОХД та методику поетапного формування дослідженого процесу. Подальшого розвитку дістали положення про використання в педагогічній практиці початкової образотворчої освіти комплексу функцій образотворчого мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380021 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Янковська І. М. 
Формування у молодших школярів умінь організовувати художню діяльність з образотворчого мистецтва : навч.-метод. посіб. для вчителів почат. кл. та образотв. мистец. / І. М. Янковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 200 c. - Бібліогр.: с. 171-180 - укp.

Розкрито сутність поняття "уміння організовувати художню діяльність на уроках образотворчого мистецтва" у молодших школярів. Обгрунтовано особливості інноваційної методики формування у молодших школярів уміння організовувати художню діяльність на уроках образотворчого мистецтва, яке складає підгрунтя для подальшої практичної роботи вчителя з формування у молодших школярів спеціальних організаційних і художніх умінь, чим полегшується процес керування художньою діяльністю учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Янковська І. М. 
Формування творчого компонента організаційно-образотворчих умінь молодших школярів у процесі експериментально-дослідної роботи / І. М. Янковська // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 116-119. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування творчого компонента організаційно-образотворчих умінь молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва в процесі експериментально-дослідницької роботи. Визначено умови підвищення рівня сформованості організаційних умінь молодших школярів. Акцентовано увагу на проблемі активності особистості у художньо-творчому процесі, яка проявляється на підставі засвоєння нею багатств матеріальної і духовної культури, поняттях "художня діяльність" і "художня творчість". Наведено творчі завдання та вправи творчо-пошукового етапу дослідно-експериментальної роботи. Зроблено висновок, що упровадження в практику образотворчої діяльності комплексу творчих вправ, завдань сприяє формуванню зовнішньої та внутрішньої організації молодших школярів, створює атмосферу творчого засвоєння знань учнями на уроках образотворчого мистецтва.

Рассмотрена проблема формирования творческого компонента организационно-изобразительных умений младших школьников на уроках изобразительного искусства в процессе экспериментально-исследовательской работы. Определены условия повышения уровня сформированности организационных умений младших школьников. Внимание сосредоточено на проблеме активности личности в художественно-творческом процессе, который проявляется на основе усвоения ею богатств материальной и духовной культуры, понятиях "художественная деятельность" и "художественное творчество". Приведены творческие задания и упражнения творчески поискового этапа опытно-экспериментальной работы. Сделан вывод, что внедрение в практику изобразительной деятельности комплекса творческих упражнений, заданий способствует формированию внешней и внутренней организации младших школьников, создает атмосферу творческого усвоения знаний учащимися на уроках изобразительного искусства.

The problem of the formation of the creative component of the organizational and visual skills to younger students in class fine art in the process of experimental research. The conditions of formation of improving the organizational skills of youngerstudents. Focused on the problem of activity in individual artistic and creative process, which manifests itself on the basis of assimilation of its wealth of material and spiritual culture, the term "artistic activity" and "artistic creativity". Given creative tasks and exercises creative-search-phase experimental work. Concluded that the introduction in the practice of graphic activity of the complex creative exercises, assignments, promotes the formation of the external and the internal organization of younger students, creates an atmosphere of creative learning students on the lessons of art.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)31-3 + Щ10 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Янковська І. М. 
Художня ерудиція ― як ключова компетентність молодших школярів в образотворчому мистецтві / І. М. Янковська // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 154-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему компетентності молодших школярів і поняття художньої ерудиції в образотворчому мистецтві. Проаналізовано сутність класифікації загальних компетентностей молодших школярів, розкрито поняття художньої ерудиції як ключової компетентності в образотворчому мистецтві дітей цього віку.

Рассмотрена проблема компетентности младших школьников и понятие художественной эрудиции в изобразительном искусстве. Проанализирована сущность классификации общих компетентностей младших школьников, раскрыто понятие художественной эрудиции как ключевой компетентности в изобразительном искусстве детей данного возраста.

The problem of competence of Junior schoolchildren and concepts of the art knowledge in the visual arts are considered. Analyzed the essence of classification of general competencies of junior schoolchildren, reveals the concept of artistic erudition as a key competence of the visual arts such children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10р

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Янковська І. 
Методика формування художнього образу в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів / І. Янковська // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 78-83. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Сконструйовано художній образ в процесі образотворчої діяльності учнів початкових класів. Визначено психолого-педагогічні умови щодо удосконалення процесу формування у молодших школярів уміння організовувати художню діяльність для створення художнього образу на уроках образотворчого мистецтва. Виділено психолого-педагогічні умови організації педагогічної діяльності на уроках образотворчого мистецтва, що допоможуть учням практично сформувати і зафіксувати в своєму досвіді уміння організувати художню діяльність, доступність бесід та пояснень і відповідність їх віковим і психофізичним можливостям; незагострення уваги на невдачах, поразках під час роботи, враховування бажань, індивідуальних особливостей дітей, демонстрування своїх організаційних та художніх вмінь, а також результатів своєї художньої діяльності, вміння вислуховувати учня; вміння адекватно коригувати виконання художніх завдань молодшими школярами, формування позитивних емоцій.

Сконструирован художественный образ процесса изобразительной деятельности в учащихся начальных классов. Определены психолого-педагогические условия по совершенствованию процесса формирования у младших школьников умения организовывать художественную деятельность для создания художественного образа на уроках изобразительного искусства. Выделены психолого-педагогические условия организации педагогической деятельности на уроках изобразительного искусства, которые помогут ученикам практически сформировать и зафиксировать в своем опыте умение организовать художественную деятельность, соответствие бесед и объяснений возрастным и психофизическим возможностям детей, умение выслушивать ученика и адекватно корректировать выполнение художественных задач младшими школьниками, формирование положительных эмоций.

The article considers the problem of the formation of the artistic image in the process of fine art activity primary school students; defined psycho-pedagogical conditions, regarding the improvement of the process of formation in primary school skills to organize artistic activities for the creation of artistic image on the lessons fine art.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського