Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ястребова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Організація та зміст освітнього процесу в навчально-виховних закладах Запорізької області у 2008 - 2009 навчальному році : метод. рек.:у 2 ч. Ч. 1 / упоряд.: В. Я. Ястребова; Упр. освіти і науки Запоріз. обл. держ. адмін. - З. : ЛІПС, 2008. - 296 c. - Библиогр.: с. 252 - укp.

Наведено методичні рекомендації управлінцям, методичним службам Запорізької області та педагогічній громаді щодо покращання організації навчально-виховного процесу. Висвітлено положення про моніторинг діяльності загальноосвітнього навчального закладу нового типу (гімназії, ліцею, колегіуму) щодо реалізації галузевої програми впровадження профільного навчання на 2008 - 2010 рр. Проаналізовано досвід реалізації завдань державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю в діяльності науково-дослідницької лабораторії КЗ "ЗОІППО" ЗОР. Розкрито психолого-педагогічні аспекти організації навчально-виховного процесу за умов реалізації гуманістичної освітньої парадигми. Розглянуто питання оновлення технології організації методичної роботи з учителями початкових класів на регіональному рівні, а також проектування й реалізації акмеологічної програми розвитку та саморозвитку управлінської майстерності керівника закладу освіти. Наведено рекомендації учителям української мови та літератури, математики, біології, географії, економіки, хімії, фізики й астрономії щодо організації навчально-виховного процесу.

Приведены методические рекомендации управленцам, методическим службам Запорожской области и педагогической общественности об улучшении организации учебно-воспитательного процесса. Освещены положения о мониторинге деятельности общеообразовательного учебного заведения нового типа (гимназии, лицея, коллегиума) по реализации отраслевой программы внедрения профильного обучения на 2008 - 2010 гг. Проанализирован опыт реализации задач государстенной целевой программы работы с одаренной молодежью в деятельности учебно-опытной лаборатории КЗ "ЗОИППО" ЗОР. Раскрыты психолого-педагогические аспекты организации учебно-воспитательного процесса в условиях реализации гуманистической образовательной парадигмы. Рассмотрены вопросы обновления технологии организации методической работы с учителями начальных классов на региональному уровне, а также проектирования и реализации акмеологической программы развития и саморазвития управленческого мастерства руководителя образовательного заведения. Приведены рекомендации для учителей украинского языка и литературы, математики, биологии, географии, экономики, химии, физики, астрономии по организации учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-4ЗАП) + Ч421.46 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350962 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ястребова В. Я. 
Управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів загальноосвітніх шкіл (за матеріалами вивчення гуманітарних дисциплін) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. Я. Ястребова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.

Досліджені зміст та основні умови здійснення управління пізнавальною діяльністю учнів старших класів у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Теоретично обгрунтована та експериментально апробована системно-цільова програма оптимізації діяльності вчителя гуманітарних дисциплін на засадах системно-суб'єктного, діяльнісного та аксіологічного підходів, визначено критерії та показники продуктивності пізнавальної діяльності учнів, розроблено діагностичний інструментарій моніторингу продуктивності пізнавальної діяльності старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302953 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Здобутки освітян Запорізького регіону : антол. перспект. пед. досвіду закл. освіти Запоріз. обл. Вип. 11 / ред.: , В. Я. Ястребова, Р. М. Ніколаєвська, Т. М. Путій; упоряд.: Р. М. Ніколаєвська,. - Запоріжжя : ЛІПС, 2010. - 164 c. - укp.

Висвітлено педагогічні ідеї, тематику, технології, результати, адреси авторів та об'єктів актуального досвіду області, який узагальнений викладачами та методистами. Розглянуто проблеми управління закладами освіти, виховання та розвитку особистості школяра, впровадження різних технологій і методів у начально-виховний процес.

Освещены педагогические идеи, тематика, технологии, результаты, адреса авторов и объектов актуального опыта области, обобщенного преподавателями и методистами. Рассмотрены вопросы управления учреждениями образования, воспитания и развития личности школьника, внедрения различных технологий и методов в учебно-воспитательный процесс.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР5) + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352702/11 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науково-методичне забезпечення розвитку інноваційних процесів у системі післядипломної освіти педагогічних кадрів сільських регіонів : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 08 - 09 квітня 2010 р., Запоріжжя / ред.: В. В. Пашков, В. В. Мелешко, В. Я. Ястребова; Ін-т педагогіки АПН України, Ун-т менедж. освіти, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Дніпропетр. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В.Остроградського. - Запоріжжя : [Вид-во Класич. приват. ун-ту], 2010. - 355 c. - укp.

Висвітлено теоретичні й організаційно-методичні проблеми розвитку сучасної післядипломної освіти в соціокультурному середовищі сільського регіону, питання впровадження інноваційних технологій у процес підвищення кваліфікації педагогічних кадрів таких регіонів. Розкрито інноваційну діяльність районних методичних кабінетів відділу освіти сільської місцевості як фактор розвитку професійної компетентності педагогічних працівників. З'ясовано питання психолого-педагогічного супроводу професійного розвитку особистості в системі післядипломної освіти.

Освещены теоретические и организационно-методические проблемы развития современного последипломного образования в социокультурной среде сельского региона, вопросы внедрения инновационных технологий в процес повышения квалификации педагогических кадров таких регионов. Раскрыта инновационная деятельность районных методических кабинетов отдела образования сельской местности как фактор развития профессиональной компетентности педагогических работников. Вияснены вопросы психолого-педагогического сопровождения профессионального развития личности в системе последипломного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Особливості управління сільською школою на сучасному етапі розвитку суспільства : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 25 - 26 жовт. 2007 р., Запоріжжя / ред.: В. Я. Ястребова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти, Упр. освіти і науки Запоріз. облдержадмін., Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2007. - 296 c. - укp. - рус.

Проаналізовано організаційно-педагогічні засади управління сільською школою. Висвітлено основні напрями та зміст підготовки вчителя до організації позаурочної проектної діяльності учнів у системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито механізми управлінської діяльності менеджера освіти. Розглянуто проблеми науково-методичного супроводу визначення рівня навчальних досягнень з фізики засобами розв'язування задач. Запропоновано технологію підготовки учнів до професійного самовизначення за умов профільного навчання. Увагу приділено методам вдосконалення управлінських умінь керівника, створенню умов для самореалізації особистості вчителя, особливостям використання педагогічних технологій у навчально-виховному процесі сільської школи.

Проанализированы организационно-педагогические основы управления сельской школой. Освещены основные направления и содержание подготовки учителя к организации внеурочной проектной деятельности учащихся в системе последипломного педагогического образования. Раскрыты механизмы управленческой деятельности менеджера образования. Рассмотрены проблемы научно-методического сопровождения определения уровня учебных достижений по физике средствами решения задач. Предложена технология подготовки учеников к профессиональному самоопределению в условиях профильного обучения. Уделено внимание методам усовершенствования управленческих умений руководителя, созданию условий для самореализации учителя, особенностям использования педагогических технологий в учебно-воспитательном процессе сельской школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ястребова В. Я. 
Феномен сільської школи в освітньому просторі України : наук.-метод. посіб. / В. Я. Ястребова, О. В. Варецька, І. О. Гашенко, Л. Г. Кондратова; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя, 2010. - 204 c. - укp.

Висвітлено філософсько-методологічні аспекти гуманізації освітнього простору (ОП) сільського регіону (СР). Розглянуто питання реалізації провідних дидактичних основ ОП СР в контексті гуманістичної парадигми (ГП) освіти, моделювання виховного процесу сільської школи (СШ) на засадах ГП, управління освітніми системами СР. Описано технологію духовно-економічного виховання школярів, особливості її впровадження в СШ.

Освещены философско-методологические аспекты гуманизации образовательного пространства (ОП) сельского региона (СР). Рассмотрены вопросы реализации ведущих дидактических основ ОП СР в контексте гуманистической парадигмы (ГП) образования, моделирования воспитательного процесса сельской школы (СШ) на основе ГП, управления образовательными системами СР. Описаны технология духовно-экономического воспитания школьников, особенности её внедрения в СШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ястребова В. Я. 
Управління освітою сільської місцевості : наук.-метод. посіб. / В. Я. Ястребова, О. В. Варецька, Л. Г. Кондратова, Т. М. Бабко; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти Запоріз. облради. - Запоріжжя : Акцент Інвест-Трейд, 2012. - 266 c. - укp.

Розглянуто методологічні основи управління сучасними ЗНЗ сільської місцевості, до яких поряд із традиційним системним підходом включено соціокультурний підхід, ноосферну парадигму освіти, віталістську теорію села й інші теоретичні напрацювання філософії та соціології освіти, теорії управління освітою кінця XX - початку XXI ст. Проведено теоретичне обгрунтування мережевих форм взаємодії суб'єктів соціокультурного простору, аналіз методик визначення способів соціального партнерства закладу освіти із громадою, огляд моделей освітніх закладів сільської місцевості, які існують у вітчизняній та зарубіжній освітній практиці. Зазначено, що соціально-педагогічна модель управління освітою сприяє виробленню та прийняттю рішень щодо розвитку освіти й управління, дозволяє прогнозувати перспективи та виробляти оптимальний варіант розвитку освітньої системи на основі врахування реальної ситуації та можливостей освітньої системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ястребова В. 
Теоретичні засади та практичний досвід організації науково-педагогічної роботи обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти / В. Ястребова // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 11-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обговорено висновки наукових досліджень провідних вітчизняних і закордонних вчених, які складають теоретичну основу науково-методичної роботи. Розглянуто компоненти науково-методичної роботи інститутів післядипломної педагогічної освіти (ІППО) після зміни статусу інститутів у 2000 р. З урахуванням мети науково-методичної роботи та напрямів діяльності визначено зміст роботи кожного підрозділу ІППО (кафедр і лабораторій). Як важливий напрям науково-методичної роботи ІППО висвітлено методологічне забезпечення інноваційної діяльності сучасних навчальних закладів.

Обсуждены выводы научных исследований ведущих отечественных и зарубежных ученых, составляющих теоретическую основу научно-методической работы. Представлены компоненты научно-методической работы институтов последипломного педагогического образования (ИППО) после изменения статуса институтов в 2000 г. С учетом цели научно-методической работы и направлений деятельности определено содержание работы каждого подразделения ИППО (кафедр и лабораторий). Как важное направление научно-методической работы ИППО освещено методологическое обеспечение инновационной деятельности современных учебных заведений.

Discussed the findings of research by leading domestic and foreign scientists that make up the theoretical basis of scientific and methodical work. It's shown the components of scientific and methodical work of the institutes of postgraduate pedagogical education (IPPE) after changing the status of institutions in 2000. With the goal of scientific and methodical work and activities determined by the contents of each unit IPPE (departments and laboratories). Important scientific and methodological work of the IPPE lit methodological support for innovation of modern educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР-4)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ястребова В. Я. 
Управління закладами освіти сільської місцевості: теорія та практика : монографія / В. Я. Ястребова, Т. М. Бабко, О. В. Варецька. - Запоріжжя : Кругозір, 2015. - 203 c. - укp.

Розглянуто заклади освіти сільської місцевості як об'єкт управління. Вивчено особливості діяльності загальноосвітнього навчального закладу зазначеної місцевості за умов мережевої взаємодії. Охарактеризовано розвиток соціальної компетентності вчителя початкових класів сільської місцевості. Приділено увагу науково-дослідній експедиції як формі реалізації методичного супроводу процесу вдосконалення міжшкільної взаємодії закладів сільської місцевості в Запорізькій області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797604 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського