Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Atamas A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Atamas A. A. 
Structure effects in concentrated aqueous solutions of ethanol = Структурні ефекти в концентрованих водних розчинах етилового спирту / A. A. Atamas, N. A. Atamas, L. A Bulavin // Укр. фіз. журн. - 2004. - 49, № 6. - С. 552-555. - Библиогр.: 9 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г562.137 + В365.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Atamas A. 
Supercapacitor as a didactic means of teaching students fundamentals of electronics in the NI Multisim environment = Суперконденсатор як дидактичний засіб навчання учнів основам електроніки у середовищі NI Multisim / A. Atamas, I. Slipukhina, I. Chernetskyi, Yu. Shykhovtsev // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - № 2. - С. 7-12. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Навчальні дослідження технологічно актуальних і перспективних моделей девайсів із використанням середовищ симуляції, виокремили особливу дидактичну нішу. Затребуваність NI Multisim як пропедевтичного засобу формування інженерних навичок потребує дослідження організаційних і методичних засад його інтеграції у сучасне освітнє середовище. Застосовано теоретичні (порівняльний аналіз наукових даних, моделювання методичної системи навчання з використанням середовищ симуляції та інші), емпіричні (переважно обсерваційні) методи, а також комп'ютерне моделювання досліджуваних девайсів. Попередня дидактична апробація здійснювалася у межах проєкту "Літні фізико-технічні школи" Національного центру "Мала академія наук України". Особливості суперконденсатора як засобу навчання основам електроніки з використанням STEM підходу систематизовано у вигляді структурно-функціональної схеми. Навчальна методика базується на застосуванні equivalent circuit. Віртуальне дослідження серійних суперконденсаторів складається з розрахунку параметрів і побудови еквівалентної схеми у середовищі NI Multisim, аналізу зарядних (розрядних) характеристик та їх залежності від зовнішніх (внутрішніх) чинників. У натурному експерименті додатково визначають питому енергоємність суперконденсатора. Методика з використанням друкованого макету суперконденсатора доповнює експеримент можливостями визначення питомої ємності вуглецевого матеріалу, впливу концентрації застосованого електроліту на характеристики девайсу. 3D принтинг може бути частиною навчального STEM-проєкту. Зроблено висновки, що методики на основі створення equivalent circuits у середовищах симуляції надають можливість проєктувати навчальні дослідження властивостей і супутніх процесів у реальному, серійному девайсі, так і виготовленому у лабораторних умовах. Можливість використання паспортних даних серійних виробів створює дидактичні можливості для переходу від алгоритмізованої лабораторної роботи до самостійного навчального дослідження, зокрема, дистанційного або mobile learning. Потребують подальшого дослідження відповідні методики на основі 3D принтингу, а також педагогічні аспекти STEM орієнтованого навчання основ електроніки.


Індекс рубрикатора НБУВ: З251 + З85

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського