Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Bulgakova A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Bulgakova A. V. 
Characteristics of cadmium ion sorption from aqueous solutions on copper(II) sulfide at different temperatures and pH = Особливості сорбції йонів кадмію купрум(II) сульфідом з водних розчинів за різних температур та pH / A. V. Bulgakova, D. S. Sofronov, E. Yu. Bryleva, V. A. Chebanov // Functional Materials. - 2016. - 23, № 1. - С. 98-103. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Досліджено особливості сорбції йонів кадмію купрум(II) сульфідом з водних розчинів за різних температур та pH. Сорбційний процес підпорядковується рівнянню Ленгмюра, за параметрами якого розраховано сорбційні ємності купрум(II) сульфіду. Показано, що сорбційна ємність зростає зі збільшенням pH та зниженням температури розчину та варіюється від 5,6 мг/г за pH 5 і 308 К до 15,2 мг/г за pH 7 і 288 К. Вибір оптимальних умов сорбції надає змогу підвищити сорбційну ємність сульфіду купруму(II). Зміна pH під час сорбції підпорядковується рівнянню Курбатова, що вказує на механізм обміну йонів кадмію на протон поверхні сорбенту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г122.42-2 + Г583.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж41115 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Bulgakova A. S. 
Algorithmic modifications in procedural generation systems = Алгоритмічні модифікації в системах процедурної генерації / A. S. Bulgakova, A. V. Kudriavtsev, V. V. Zosimov, V. A. Pozdeev // Control Systems and Computers. - 2019. - № 3. - С. 52-59. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Процедурна генерація (ПГ) є незамінною для створення штучних хмар, гір, поверхні моря тощо. Саме тому нинішніми дослідженнями є алгоритми генерації тривимірних структур для роботи з ними. На відміну від того, коли дизайнер вручну визначає кожен об'єкт і всі параметри створеного контенту, під час процедурного генерування результат може бути дещо непередбачуваним та може генерувати різний вміст за кожного запуску. Однією з переваг ПГ є зниження витрат на розробку різних комерційних продуктів. ПГ може бути використана для отримання різного цифрового контенту або для створення елемента в об'єкті, який довго та складно робити вручну. Мета роботи - представлення модифікованого алгоритму Diamond Square, в результаті роботи якого можна отримати тривимірну карту (ТВК) фрактальної поверхні. У середовищі Unity створено демонстрація для побудови ігрових рівнів, яка надає можливість будувати карти на базі модифікованого алгоритму Diamond Square. В результаті отримаємо ТВК фрактальної поверхні, яка може бути використана у майбутніх проектах. Вихідна програма слугує для демонстрації роботи алгоритму та базується на трьох сценаріях: модифікованому алгоритмі Diamond Square, допоміжних алгоритмах обробки та сценаріїв камери. Наведено модифікований алгоритм Diamond Square, в результаті роботи якого отримуємо ТВК фрактальної поверхні. Результат використання модифікованого алгоритму показано на прикладі побудови ландшафтної конструкції. Зроблено висновки, що запропонований метод візуалізації процедурної генерації на базі модифікованого алгоритму Diamond Square з використанням вокселей надає можливість створювати рельєфні структури (печери, каньйони, кар'єри), які неможливо створити за допомогою звичайної карти висот.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.63 + Д823

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського