2. |
Drabik I. Non-capital strategies of the foreign expansion of enterprises / I. Drabik // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 657. - С. 346-352. - Библиогр.: 5 назв. - англ.Описано можливості та обмеження застосування обраної стратегії розширення зовнішньоекономічної діяльності підприємств: непрямий експорт і кооперативні форми (ліцензійні угоди та франчайзинг). Непрямий експорт здійснюється без посередників, через прямі контакти з іноземними клієнтами. Вона заснована на продажі продукції національного виробника для національного експортера або внутрішньої філії іноземного імпортера. Ліцензування є методом розширення, у відповідності до якого іноземний ліцензіат одержує право виробляти та продавати продукти на базі одержаного від підприємства (ліцензіара) досвіду. Франчайзинг - в основному схожий на ліцензування - означає угоду, в якій одна зі сторін (франчайзі) самостійно здійснює підприємницьку діяльність за згодою та контролем іншої сторони (франчайзер) за фіксованих платежів. Товари (послуги) виробляються у відповідності до франшизи та стратегії франчайзера і під його товарним знаком. Стратегії закордонної експансії, такі як ліцензійні угоди і франчайзинг суттєво впливають на сучасну світову економіку. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0 + У9(4УКР)843
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Polyanska A. The effect of globalization factors on the selection of management technologies / A. Polyanska, I. Drabik // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2017. - 4, № 2. - С. 59-68. - Бібліогр.: 25 назв. - англ.The influence of globalization trends on the choice of management technologies with the consideration of both objective factors of global progress and subjective obstacles and determinants of modern development at domestic industrial enterprises is researched. Emphasis was placed on the activities of enterprises of the oil and gas complex. The modern management technologies are analyzed, which allow to solve modern problems and are based on modern achievements of management science. It is highlighted that adaptation to modern market relations in the energy sector provides the activation of relevant areas of activity and the use of appropriate modern management technologies, for example, Benchmarking, BSC, business process reengineerin, Supply Chain Management, Outsourcing, Consumer Segmentation, Mission and Vision Formation, Cost Optimization, CRM, Budgeting, Strategic Planning, Strategic Alliances, Mergers and Acquisitions, Knowledge Management, Key Competences, Human Resources Management Concept, TQM, Change Management, Satisfaction and Loyalty Management, Scenario planning, Innovation; Analytical activity. Індекс рубрикатора НБУВ: У530.1-212.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж43975 Пошук видання у каталогах НБУВ
|