Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Grigorova V$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Grigorova V. Balanced approach for optimizing marketing networks in tourism = Збалансований підхід до оптимізації маркетингових мереж у туризмі / V. Grigorova // Екон. вісн. Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 44-51. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.Теорія маркетингових мереж, розроблених у сфері туризму, пов'язана з підходом збалансованої системи показників, що пропонують новий метод їх оптимізації. З цією метою здійснено спробу коротко пояснити положення теорії маркетингових мереж, їх специфіку в секторі туризму. Для цього запропоновано ввести поняття маркетингу збалансованої системи показників у сфері туризму як інструменту оперативного управління та оптимізації цих мереж. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.43-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Grigorova V. Strategic marketing decisions of industrial business organizations = Стратегічні маркетингові рішення промислових бізнес-організацій / V. Grigorova // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 132-137. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.Проблемою дослідження цієї статті є стратегічні рішення, прийняті при формулюванні та реалізації маркетингових стратегій організацій промислового бізнесу. Основна мета полягає в тому, щоб розкрити потенціал стратегічних маркетингових рішень як сучасного інструменту управління маркетинговою стратегією, позначивши позицію, яку цей тип рішень займає в стратегічному маркетингу в промисловому секторі, характеризуючи їх специфіку і типологію, показуючи можливі підходи і процедури для прийняття таких рішень, винесення рекомендацій щодо їх успішного впровадження як процесу і подолання можливих проблем. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-131.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Grigorova V. Strategic marketing decisions of industrial business organizations = Стратегічні маркетингові рішення промислових бізнес-організацій / V. Grigorova // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4. - С. 132-137. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.Проблемою дослідження цієї статті є стратегічні рішення, прийняті при формулюванні та реалізації маркетингових стратегій організацій промислового бізнесу. Основна мета полягає в тому, щоб розкрити потенціал стратегічних маркетингових рішень як сучасного інструменту управління маркетинговою стратегією, позначивши позицію, яку цей тип рішень займає в стратегічному маркетингу в промисловому секторі, характеризуючи їх специфіку і типологію, показуючи можливі підходи і процедури для прийняття таких рішень, винесення рекомендацій щодо їх успішного впровадження як процесу і подолання можливих проблем. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-131.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|