Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Hnatov A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Hnatov A. 
External magnetic-pulse straightening of cars body panels = Зовнішнє магнітно-імпульсне рихтування кузовних панелей автомобілів / A. Hnatov // Автомоб. трансп.. - 2014. - Вып. 35. - С. 34-40. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Розкрито основи магнітно-імпульсного притягання як феромагнітних, так і неферомагнітних тонкостінних листових металів. Наведено розрахункові моделі індукторних систем - інструментів магнітно-імпульсного рихтування. Надано остаточні аналітичні вирази для розрахунку збуджених зусиль у розглянутих інструментах. Наведено практичну апробацію магнітно-імпульсного рихтування з досліджуваними інструментами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Hnatov A. 
Estet - new innovative specialty for master students = Estet - нова інноваційна спеціальність для магістрів / A. Hnatov, O. Ulyanets, Shch. Arhun // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 42. - С. 103-110. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

На цей час в Україні активно впроваджуються нові освітні реформи. Це досягається, зокрема, шляхом розробки та впровадження нових інноваційних спільних навчальних програм. До того ж, через зростання інноваційних енергоефективних та енергозберігаючих технологій важливо поліпшувати вищу освіту відповідно до змін у потребах економіки та соціальної сфери у секторі автомобільного транспорту, підвищувати конкурентоспроможність випускників у сфері зайнятості, впроваджувати продуктивну співпрацю між університетами. До того ж, енергетичні й екологічні проблеми в Україні змушують знижувати споживання енергії та заміняти традиційні джерела на "зелені" види енергії в усіх сферах життя і діяльності держави, зокрема і в транспортному секторі, що сприяє приєднанню навчального процесу до вирішення цих проблем. Проведено аналіз існуючих спільних освітніх програм для магістрів. Проведено аналіз та моніторинг ринку праці з визначенням його поточніх та майбутніх потреб, з урахуванням розвитку сучасного електричного транспорту. Розроблено проект впровадження нової інноваційної магістерської програми зі спеціальності "Енергозберігаючі технології на транспорті". Запропоновано структуру нової спеціальності. Коротко описані робочі пакети, що стосуються конкретних завдань у загальній системі реалізації проекту "Енергозберігаючі технології на транспорті". Проведено поділ нової спеціальності магістрів на структурні елементи. Реалізація нових інноваційних спільних спеціальностей у сфері вищої освіти в Україні надає можливість підвищити рівень самої вищої освіти України. Це дозволить студентам набути відповідних компетенцій у галузі навчання та розширити їх застосування. Крім того, одержання студентами двох дипломів (українського та європейськиого) значно розширить можливості для працевлаштування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3р(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Hnatov A. V. 
Electrical power unit of the transformer oil centrifugal cleaning unit = Електрична силова частина приладу відцентрового очищення трансформаторної оливи / A. V. Hnatov, Shch. A. Arhun, R. V. Bagach, A. O. Nechaus, V. V. Tarasova, O. O. Ruchka, A. V. Don, A. Patlins // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 48. - С. 101-112. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Очищення трансформаторної оливи є одниміз важливих технічних завдань, вирішення якого пов'язано зі значними витратами матеріальних і енергетичних ресурсів. У зв'язку зі збільшенням споживачів електроенергії, зокрема на автотранспортних підприємствах, збільшується навантаження на трансформаторні підстанції та ускладняється дотримування вимог щодо забезпечення надійності та безвідмовності роботи електричних та електронних пристроїв. Важливим чинником для вирішення цих проблем є очищення та вторинне перероблення трансформаторної оливи. Мета роботи - дослідження та розроблення ефективного приладу для відцентрового очищення трансформаторної оливи з системою керування приводом, що забезпечує автоматизацію режиму запуску й гальмування приводом. Використовуються аналітичні методи дослідження, методи теорії електричних машин та електроприводів, методи розрахунку електричних кіл, методи аналізу схем та керування приладами силової електроніки, принципи роботи та методи керування статичними перетворювачами. Розроблено структурну схему обладнання для очищення трансформаторної оливи. Здійснено розрахунки основних елементів силової частини приладу очищення трансформаторної оливи. Розроблено структурну схему перетворювача напруги з частотою f = 50 Гц на змінну напругу з частотою f = 400 Гц. Вибрано схеми керування електропривода відцентрового сепаратора. Здійснено аналіз роботи схем керування електропривода та проаналізовано принципи їх роботи щодо двох складових частин: випрямляча, що регулюється, та інвертора. Розроблено схему перетворювача змінного трифазного струму, напругою 220 В з частотою 50 Гц, на змінний трифазний струм, напругою 220 В з частотою 400 Гц. Така частота, крім забезпечення необхідних характеристик нафтового сепаратора, дозволяє розробити перетворювальний пристрій порівняно невеликої ваги і об'єму, а також забезпечує високу надійність роботи. Використання відпрацьованої трансформаторної оливи у зазначений спосіб дозволить вирішити декілька питань. З'являється можливість знизити об'єм первинного виробництва трансформаторної оливи. Вирішується питання утилізації відпрацьованої оливи, що дозволить вирішити екологічний аспект цієї проблеми. Все це призведе до зниження вартості оливи, що заливається до трансформаторів, тобто до зниження експлуатаційної вартості трансформаторних підстанцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л543.91/99

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Hnatov A. 
Technical and economic calculation of a solar-powered charging station for electric vehicles = Техніко-економічний розрахунок сонячної зарядної станції для електромобілів / A. Hnatov, Shch. Arhun, H. Hnatova, P. Sokhin // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 49. - С. 71-78. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

Розробка та впровадження зелених технологій є не тільки актуальною, а й економічно вигідною науковою та інженерною задачею. Тому питання пов'язані з дослідженням роботи поновлювальних джерел енергії, які використовуються як основні джерела енергії для електротранспорту є достатньо актуальними та перспективними. Разом з цим, не менш актуальним питанням є наскільки вигідно не лише з екологічної точки зору, а й з економічної розбудовувати сонячні зарядні станції. Мета роботи - розрахунок та аналіз техніко-економічних показників сонячної зарядної станції для електромобілів (EV). Використані аналітичні методи дослідження з розробки та застосування методів та пристроїв для перетворення енергії сонця на електричну. Використано методи експериментальних досліджень та математичні методи обробки та модулювання отриманих результатів. Методи розрахунку техніко-економічних показників. Проведено огляд літературних джерел щодо розвитку поновлювальних джерел енергії, зокрема, сонячних електростанцій, та поширенню електромобілів з поступовим витісненням (заміною) традиційних автомобілів з ДВЗ електромобілями (BEV and PHEV). Проведено дослідження основних параметрів та технічних характеристики сонячної зарядної станції (СЗС). Для проведення аналізу та розрахунку техніко-економічних показників СЗС для EV запропоновано взяти за основу СЕС потужністю 20 кВт. Проведено розрахунок генерації електроенергії СЗС як для власного споживання, так і для живлення EV та продажу надлишку електроенергії у загальну мережу за "зеленим тарифом". Проведено техніко-економічний розрахунок СЗС з урахуванням подорожчання електроенергії на території Харківської області (Україна). За аналізом отриманих результатів можна зазначити, що термін окупності СЗС для EV складає близько 7,9 років. Якщо врахувати постійне зростання вартості електроенергії (приблизно на 15 % в рік), то можна очікувати, що окупність настане на 6,8 році її експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.2-082.057

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
5.

Hnatov A. 
Electric vehicles and energy-saving technologies - master's degree program under the Erasmus project Cybphys = Електромобілі та енергозберігаючі технології - магістерська освітня програма за Еразмус проєктом Cybphys / A. Hnatov, Shch. Arhun // Автомоб. трансп. : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 51. - С. 85-95. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Якість вищої освіти досягається дотриманням умов провадження освітньої діяльності та результатів навчання вимогам законодавства та стандартам вищої освіти, професійним та міжнародним стандартам, а також потребам стейкхолдерів і суспільства. Очевидно, що, вимоги, рекомендації та думки стейкхолдерів відіграють одну з основних ролей в процесі забезпечення якості вищої освіти. Тут, слід зазначити, що без забезпечення та вдосконалення якості вищої освіти неможливо отримати акредитацію освітньої програми (ОП) за відповідною спеціальністю. Мета роботи - аналіз та обробка отриманого зворотного зв'язку від роботодавців та представників академічної спільноти, які мають досвід роботи та викладання за 141 спеціальністю "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" для покращення якості освіти за ОП магістрів "Електромобілі та енергозберігаючі технології". Метод анкетування, що полягає в отриманні інформації шляхом письмових відповідей респондентів на систему стандартизованих запитань. Методи обробки інформації та синтез метод - вивчення об'єкта в його цілісності, в єдності і взаємного зв'язку його частин. Проведено аналітичний огляд рішень, щодо ОП та публікацій стосовно впровадженню в навчальний процес інноваційних методів навчання та методів дотримання якості освітнього процесу. В ряд освітніх компонентів буде розширено перелік літератури за рахунок технічної документації автовиробників та посилань на сучасні дослідження іноземних авторів. Запропоновано вдосконалення існуючих та розробка нових лабораторних та практичних робіт на сучасному обладнанні, що придбано за рахунок проєкту "CybPhys" та на обладнанні зацікавлених роботодавців. Запропоновано розширити практичну складову освітніх компонентів ОП, що відносяться до циклу дисциплін професійної підготовки. До циклу дисциплін вільного вибору здобувача (розділ професійної підготовки) запропоновано додати тему "Альтернативні джерела живлення". Запропоновано проводити практичні та лабораторні заняття та виконувати дослідження за темою дипломної роботи безпосередньо на виробництві та в умовах повсякденної роботи станцій технічного обслуговування та сервісу автомобілів. За результатами отриманого зворотного зв'язку від стейкхолдерів будуть внесені відповідні зміни до курсів, які покращать якість навчання та зроблять магістерську ОП "Електромобілі та енергозберігаючі технології" ще більш нагальною та актуальною для ринку праці у сфері електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, зокрема, що стосується галузі електромобілів та енергозберігаючих технологій.



Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського