Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ivanytska S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ivanytska S. 
Theory Z application in human resourses management in modern technologies at enterprises = Застосування теорії Z у сучасних технологіях управління персоналом на підприємствах / S. Ivanytska, O. Komarova, N. Ozerna // Економіка і регіон. - 2016. - № 5. - С. 81-84. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Досліджено сутність теорії Z, у якій поєднуються запити і прагнення корпорації й окремої людини, що позитивно впливають на розвиток особистості. Розглянуто основні актуальні принципи формування ефективної системи управління персоналом підприємств. Виявлено, що підхід теорії Z до проблем управління персоналом зводиться до того, що ключовим фактором підвищення продуктивності підприємства є залучення працівників. Визначено необхідність удосконалення існуючих методів мотивації праці персоналу на підприємствах України. Запропоновано основні шляхи формування ефективної системи управління персоналом на підприємствах за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Romanova T. 
A strategy for human resources management in enterprises = Формування стратегії управління кадровим потенціалом підприємства / T. Romanova, S. Ivanytska, T. Halaida // Економіка і регіон. - 2019. - № 1. - С. 83-90. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Досліджено зміст стратегії управління кадровим потенціалом підприємства. Розкрито сутність сучасних проблем у сфері управління кадровим потенціалом, які не завжди успішно розв'язують вітчизняні підприємства. Доведено, що розроблення кадрової стратегії та її реалізація дозволяють підприємству підвищити ефективність використання трудового персоналу й більш повно реалізувати свої конкурентні переваги, а також забезпечити економічний розвиток підприємства. Управління кадровим потенціалом повинно здійснюватися на основі стратегічного підходу з використанням в практиці управління персоналом сучасних методів і персонал-технологій. Сформовано етапи формування стратегічного управління персоналом, які можуть бути застосовані у практиці кадрового менеджменту. Розроблено напрями здійснення управлінської діяльності щодо ефективного формування та використання кадрового потенціалу підприємства. Подано схему відповідності конкретних завдань цілям стратегії управління кадровим потенціалом підприємства. Запропоновано загальну концепцію розроблення стратегії управління кадровим потенціалом для підприємства, яка може бути сформована за рахунок визначення основних напрямів його розвитку. У результаті дослідження визначено, що методи формування стратегії управління кадровим потенціалом підприємства повинні бути засновані на активному використанні можливостей сучасного ринку праці, формуванні активної кадрової політики, вдосконаленні механізмів інноваційного розвитку технологій управління персоналом. Для успішної реалізації стратегії управління кадровим потенціалом підприємству важливо, щоб розроблені заходи виконувалися і підтримувалися всім колективом. У сучасних умовах ефективна кадрова політика в системі стратегічного управління персоналом є одним з інструментів управління бізнес-процесами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ramesh Кumar M. 
The features for formation of favorable sociopsychological climate in the labor collective = Особливості формування сприятливого соціально-психологічного клімату в трудовому колективі / M. Ramesh Кumar, S. Ivanytska, T. Halaida // Економіка і регіон. - 2020. - № 1. - С. 92-98. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Досліджено основи формування сприятливого соціально-психологічного клімату в трудовому колективі. Розглянуто характеристики сприятливого й несприятливого соціально-психологічного клімату. Визначено, що основними факторами, які впливають на стан соціально-психологічного клімату в трудовому колективі, є: зміст праці та ступінь задоволення людей роботою; умови праці й побуту, задоволеність ними; ступінь задоволення характером міжособистісних стосунків зі співробітниками; стиль керівництва, особистість керівника, а також те, чи задоволений він співробітниками. Доведено, що характерними ознаками колективу, в якому наявний несприятливий соціально-психологічний клімат, є висока плинність кадрів та низька ефективність праці. У результаті дослідження визначено, що соціально-психологічний клімат - це стан групової психіки, сукупність ставлення членів колективу до умов і характеру сумісної діяльності, до колег по роботі, до керівника колективу. Провідна роль у формуванні соціально-психологічного клімату в трудовому колективі належить керівництву, яке в першу чергу повинно зрозуміти психологію людей, їх емоційний стан, настрій, душевні переживання, знайти індивідуальний підхід до кожного співробітника, правильно розмежовувати службові обов'язки та права працівника, а також мінімізувати рівень конфліктних ситуацій у колективі. Кожний працівник має прислухатися до думок інших, вислуховувати та поважати один одного, правильно та стримано виявляти власні емоції та толерантно ставитися до їх вияву в інших. Отже, кожний член трудового колективу повинен зробити свій внесок у покращання його соціально-психологічного клімату.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)242.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ivanytska S. 
Brand promotion peculiarities = Особливості просування бренду / S. Ivanytska, A. Aheicheva // Економіка і регіон. - 2021. - № 1. - С. 82-86. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
5.

Ivanytska S. 
Social marketing in the system of local government = Соціальний маркетинг в системі місцевого самоврядування / S. Ivanytska, N. Вakalo, O. Derkatch // Економіка і регіон. - 2022. - № 1. - С. 75-81. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Досліджено особливості використання інструментарію соціального маркетингу органами місцевого самоврядування. Розглянуто аспекти використання маркетингу в державному управлінні та його специфіку. Визначено, що територіальний маркетинг є різновидом маркетингу у державному управління та пов'язаний із забезпеченням інтересів території та функціонує у вигляді відповідної служби органів державного управління та місцевого самоврядування. Виявлено, що соціальний маркетинг - це використання інструментів та засобів маркетингу для проведення соціально-значимих перетворень та зміцнення некомерційних організацій. З'ясовано, що соціальний маркетинг займається вирішенням трьох питань: переконання, соціальна практика, та соціальний продукт. Завданнями місцевого самоврядування є реалізація соціальних програм, а для врахування інтересів громадськості, необхідний діалог місцевих органів влади з населенням. Практика розвитку місцевого самоврядування свідчить, що успішне вирішення питань місцевого значення залежить від таких факторів, як: природно-ресурсного забезпечення, економічного та фінансового забезпечення. При цьому, фінансове забезпечення є найважливішим. Для реалізації принципів місцевого самоврядування та ефективного вирішення питань, доцільно використовувати інструментарій соціального маркетингу. Досліджено особливості планування соціального маркетингу для реалізації соціальних програм органами місцевого самоврядування, а також виявлення можливих способів використання інструментарію у їх просуванні. Визначено місце та роль соціальної реклами у суспільстві та виділено ряд її функцій. Виявлено, що зв'язки з громадськістю виступають важливим інструментом соціального маркетингу в системі органів місцевого самоврядування та визначено основні напрямки РR-активності, а саме застосування різних маніпулятивних технологій. В результаті проведеного дослідження виявлено вплив заходів соціального маркетингу на здійснення суспільної діяльності органами місцевого самоврядування та визначено, що застосування маркетингових прийомів у їх діяльності значно покращить її результативність.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)60-96-18 + С5*25 :У9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського