Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Kamieniev K$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Kamieniev K. 
Construction of a mathematical model and a method for arranging hazardous cargoes on a containership / K. Kamieniev, A. Kamienieva, M. Tsymbal // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 6/3. - С. 20-27. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Складання вантажного плану контейнеровоза, що враховує максимальну кількість факторів, вимагає врахування структурних обмежень контейнерів і судна, обмежень під час розміщення та правил сегрегації в разі небезпечних вантажів. Облік обмежень під час розміщення контейнерів із небезпечними вантажами, так званих IMO контейнерів (International Maritime Organization), видається актуальним, тому що в даний час відзначається тенденція зростання обсягу перевезень небезпечних вантажів. Запропонований підхід для вирішення завдання автоматизації складання вантажного плану на контейнерному судні полягає в поділі завдання на 2 етапи. На першому етапі проводиться розрахунок допустимого положення контейнерів з урахуванням конструктивних обмежень і сумісності небезпечних вантажів, на другому - розрахунок параметрів безпеки (остійності, міцності та інших). Заропоновано булеву математичну модель цілочислового лінійного програмування, що враховує конструктивні особливості контейнерів, судна та правила розміщення небезпечних вантажів відповідно до Кодексу IMDG (International maritime dangerous goods code), а також модифікований адитивний алгоритм для розв'язання задачі складання вантажного плану контейнеровоза. Для перевірки математичної моделі був обраний класичний алгоритм, який спирається на ідеї загального методу гілок і меж. У зв'язку з тим, що отримана математична модель для задачі завантаження контейнерного судна небезпечними вантажами має специфічний вид, цей алгоритм був доповнений тестами, які надають можливість відкидати деякі рішення без безпосередньої перевірки. Наведено приклад рішення задачі з розміщення вантажів у трюмі з урахуванням структурних обмежень контейнерів і правил розміщення небезпечних вантажів відповідно до Кодексу IMDG, який був отриманий за допомогою модифікованого адитивного алгоритму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.6 + О484.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського