Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Kharytonov O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Kutsenko O. G. 
An analytical basis for the generation of NPP emergency operation limiting pressure-temperature curves = Аналітичний підхід до побудови граничних кривих тиск-температура аварійних умов експлуатації АЕС / O. G. Kutsenko, I. M. Kadenko, O. M. Kharytonov, N. V. Sakhno // Math. modeling and computing. - 2016. - 3, № 1. - С. 79-89. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.

Надано аналітичний розв'язок вісесиметричної задачі нестаціонарної термопружності для події теплового удару нескінченного двошарового пружного циліндра. Фізико-механічні властивості матеріалів циліндра вважалися незалежними від температури. Температурні граничні умови відповідають стрибкоподібній зміні температури середовища на внутрішній поверхні циліндра. Зовнішня поверхня циліндра вважається теплоізольованою. Цей розв'язок використано для розроблення аналітичного базису для побудови граничних кривих "температура - тиск", які застосовуються в аварійних інструкціях атомних електричних станцій. Проведено порівняння результатів застосування цього аналітичного підходу із результатами скінченно-елементного аналізу, одержаними в припущенні залежності властивостей матеріалів від температури. Результати порівняння свідчать про достатню практичну точність запропонованого методу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З47-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
2.

Kharytonov O. M. 
Optimization of sprint interplanetary trajectories with nuclear bimodal thermal propulsion = Оптимізація швидких міжпланетних траекторій з використанням ядерного дворежимного двигуна / O. M. Kharytonov, S. R. Savchenko, N. Miranda // Вісн. Київ. нац. ун-ту. Сер. Фіз.-мат. науки. - 2019. - № 1. - С. 74-77. - Бібліогр.: 3 назв. - англ.

Міжпланетні місії вимагають швидких і економічних трансферів. З цією метою поєднання короткотривалих перельотів з використанням великої та малої тяги може забезпечити хороший компроміс. Збереження певної кількості палива за початкового імпульсу з великою тягою і його використання для корекції траєкторії надає змогу зекономити паливо і збільшити корисне навантаження. Досліджено оптимальний шлях, для одержання переваг від двигунів як великої, так і малої тяги з метою збільшення корисного навантаження. З використанням простої моделі ідеального двигуна обмеженої потужності і методу транспортуючої траєкторії знайдено аналітичний вираз для знаходження остаточного корисного навантаження. Розв'язання задачі оптимізації надало змогу відшукати оптимальний розподіл палива між маневрами з використанням двигунів великої та малої тяги. Оскільки маса системи з малою тягою залежить від електричної потужності, автори використали її, щоб визначити оптимальну електричну потужність для перельоту за заданий час. У результаті було встановлено інтервал часу перельоту, для якого комбінація двигунів великої та низької тяги стає оптимальною.


Індекс рубрикатора НБУВ: О651.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28079/фіз.-мат. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського