Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Koryuhina C$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Riashchenko V. 
Organizational-economic conditions for the development of youth tourism = Організаційно-економічні умови розвитку молодіжного туризму / V. Riashchenko, C. Koryuhina, T. Shamshina // Економіка і регіон. - 2016. - № 5. - С. 12-18. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.

Молодь є найактивнішою частиною суспільства, якій не завжди приділяється достатня увага. Освіта та благополуччя молодих людей багато в чому визначає розвиток і майбутнє країни. Останнім часом, особливо в контексті Європейського Союзу, мобільність молоді й молодіжний туризм як компонент мобільності свідчили про це, але молодіжний туризм не може розглядатися тільки з урахуванням перспективи туристичної індустрії. Він вивчається більше стосовно процесів і молоді, включаючи освіту. Молодіжний туризм за своєю суттю є сталим туризмом, якщо він має правильне управління й молодь переміщується зі своєї власної волі. На жаль, молодіжний туризм, що досліджується у Латвії, а також в інших країнах, через свій невизначений статус і місце в суспільній системі досі залишається недооціненим, хоча ідея мобільності - одна із центральних у питанні молодіжної політики в Європейському Союзі. Цей вид туризму є актуальним, оскільки є багато молодих людей у важливих сферах життя - освіти, практичного досвіду, культури, місця в суспільстві тощо. Мета роботи - представлення найбільш поширених форм молодіжного туризму, їх розвитку у світі та в Латвії. Висновки показали найбільш поширені види молодіжного туризму на європейському і латвійському рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4)441.358.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Riashchenko V. 
Modern business education problems and challenges = Сучасні проблеми та виклики бізнес освіти / V. Riashchenko, C. Koryuhina // Економіка і регіон. - 2017. - № 3. - С. 11-14. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

У сучасному суспільстві значення освіти (як загальної, так і професійної) має тенденцію до значного зростання. Глобальні зміни в технологічному, економічному й соціальному розвитку світової цивілізації зробили освіту рушійним чинником суспільного прогресу. Зростання наукового, технічного, соціокультурного й духовного потенціалу суспільства безпосередньо пов'язане з рівнем та умовами освітньої системи, підвищуючи освітньо-професійний рівень населення. Слід також відзначити вплив постіндустріального суспільства на освіту. Головне питання, котре при цьому виникає: який тип суспільного ладу замінить індустріальну систему, і відповідь на це питання стає нагальною. Постіндустріальне суспільство розвивається в руслі машинно-інформаційних технологій, основою котрих є зростаючий інтелектуальний потенціал, що набуває все більшого значення. Це явище має отримати відповідне оновлення системи освіти. Якщо освіта не може забезпечити підтримку змін кар'єрних пріоритетів, то освіта як незалежна категорія бізнесу може залишити ринок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Koryuhina C. 
Developing marketing strategy for Ramada Encore Kiev = Розвиток маркетингової стратегії для готелю "Ramada Encore Kiev" / C. Koryuhina, O. Sorokin // Економіка і регіон. - 2017. - № 3. - С. 60-66. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Надано аналіз маркетингової стратегії готелю Ramada Encore Kiev, висвітлено важливість маркетингової концепції та стратегії. Запропоновано способи покращання ситуації за допомогою маркетингових дій. Теоретичною базою дослідження є змішана модель маркетингу готельної індустрії. Для досягнення поставлених цілей дослідження використано фінансові звіти, дані міжнародних організацій, SWOT-аналіз (при якому враховуються сильні сторони, слабкі сторони, можливості, ризики), PESTEL-аналіз (при якому враховуються політичні, економічні, соціальні, технологічні, екологічні, законодавчі чинники) та інші методи. За сучасних умов готельна індустрія є галуззю, що швидко розширюється й розвивається. Мета роботи - пошук відповідних нових рекламних стратегій, які сприяли б розвитку готельного бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Koryuhina C. 
Conceptual framework for corporate governance in crisis period on example of hospitality industry in Latvia = Концептуальні основи корпоративного управління під час кризи на прикладі сфери гостинності Латвії / C. Koryuhina, V. Riashchenko, A. Stankevics, I. Chernysh // Економіка і регіон. - 2021. - № 3. - С. 55-61. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Пандемія, викликана COVID-19, спричинила кризу в усіх сферах життя, існує багато обмежень, у тому числі щодо перетину національних кордонів та переміщення в межах однієї країни. Щоб обмежити поширення пандемії, було вжито багато міжнародних заходів, які мали далекосяжний, навіть катастрофічний вплив на туризм та готельний бізнес. Багато готелів у всьому світі перебувають під загрозою банкрутства. Тема дослідження - вплив COVID-19 на індустрію гостинності в Латвії та відповідні заходи з управління кризою. Питання дослідження: як поширення пандемії COVID-19 впливає на індустрію гостинності в Латвії та як оцінити заходи кризового управління, які впроваджуються в цій сфері бізнесу, з метою мінімізації зазначеного впливу? Автори проаналізували концептуальні основи антикризового управління в цілому, ураховуючи поточну ситуацію в індустрії гостинності Латвії в контексті кризи, спричиненої COVID-19. Усі суб'єкти ринкової економіки, що діють на макро- й мікрорівнях, залежно від фази економічного циклу використовують різні системи та стратегії для забезпечення своєї стійкості. Майбутній сценарій закриття готелів тісно пов'язаний з тим, чи зможе галузь отримати підтримку від держави та муніципалітету. Без підтримки хвиля закриття готелів може тривати, і лави безробітних поповнять від шести до восьми тисяч працівників сфери гостинності. Автори вважають, що для того, щоб "засипати" всю туристичну галузь і тим самим зберегти її, необхідно максимально продовжити мораторій на неплатоспроможність. Також потрібно знайти рішення, яке дозволить заморозити платежі за кредитами, комунальні платежі та максимально зменшити розмір податку на нерухомість. Крім того, важливо розробити систему критеріїв, наближених до тих, що стосуються пільг за час простою, щоб отримати дотації на заробітну плату персоналу. Мета описаного алгоритму є поетапна оптимізація дій з подолання кризи на макрорівні, що надалі знижує ймовірність її виникнення й гостроту процесів, які відбуваються в ній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ЛАТ)424.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Koryuhina C. 
COVID-19 crisis management on the example of hospitality industry enterprise in Latvia = Кризовий менеджмент в умовах COVID-19 на прикладі підприємства індустрії гостинності в Латвії / C. Koryuhina, T. Shamshina, M. Zivitere, V. Riashchenko, I. Y. Gryshova // Проблеми економіки. - 2022. - № 1. - С. 83-92. - Бібліогр.: 28 назв. - англ.

Визначено, шо основною проблемою, з якою сьогодні стикається вся індустрія гостинності, є пандемія COVID-19 та її наслідки. Під час пандемії багато готелів закрили свої двері, і деякі з них більше не працюватимуть. Більшість працівників індустрії гостинності втратили роботу, а прибутки впали. Наведене дослідження проводилося з метою аналізу стратегії, яку один із відомих латвійських готелів Pullman Riga Old Town реалізував у відповідь на кризу COVID-19 щодо своїх зацікавлених сторін. Дослідження спрямоване на розробку шляхів допомоги підприємству у подоланні труднощів, викликаних COVID-19, та надання пропозицій щодо подолання кризи. Проаналізовано кризові явища, а також концептуальні основи антикризового управління з урахуванням поточної ситуації в індустрії гостинності Латвії в контексті кризи, спричиненої COVID-19 загалом та готелю Pullman Riga Old Town. Дослідження проводилося з 1 квітня 2020 р. по 17 жовтня 2020 р. В ньому було використано методи аналізу даних, такі як: аналіз теоретичних джерел, збір та узагальнення статистичних даних, інтерв'ю з фахівцями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ЛАТ)424.13-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського