Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Kozlovskyi O$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Kozlovskyi O. 
A measuring transducer in the system of technical diagnosis of overhead lines icing in electrical distribution networks = Вимірювальний перетворювач системи технічного діагностування ожеледоутворення на повітряних лініях розподільних електричних мереж / O. Kozlovskyi, D. Trushakov, S. Rendzinyak // Computational Problems of Electrical Eng.. - 2015. - 5, № 1. - С. 17-22. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Існуючі системи діагностування обледеніння (у вигляді утворення ожеледних і паморозних відкладень на проводах повітряних ліній розподільних електромереж використовують недосконалі алгоритми діагностування та сенсори обледеніння. Обгрунтовано структурну схему вимірювального перетворювача (ВП) для діагностування явища обледеніння та конструкцію його сенсора на базі неізольованих проводів повітряних ліній електропередачі типів А, АС. Конструктивно сенсор є основним електродом у вигляді ізольованої дротини, скрученої навколо центральної, та допоміжним електродом у вигляді сусідньої дротини. Для зменшення довжини сенсора можна збільшити кількість основних електродів. Розраховано порогові значення омічного опору сенсора (провід АС-50) для двох видів ожеледно-паморозевих відкладень (ОПВ): паморозі та ожеледі. Показано, що довжина сенсора, за незмінної точності вимірювань, залежить від кількості допоміжних електродів, за рівності центральних кутів між ними. Застосування запропонованого ВП у складі системи технічного діагностування надає змогу прогнозувати та фіксувати утворення ОПВ на ранній стадії і таким чином підвищити ефективність проведення плавки ожеледі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З889.012

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Kozlovskyi O. 
Computer simulation of measuring transducers used for diagnosis of icing in solidworks software package = Комп'ютерне моделювання вимірювального перетворювача ожеледоутворення у програмному комплексі SolidWorks / O. Kozlovskyi, D. Trushakov, S. Rendzinyak // Computational Problems of Electrical Eng.. - 2016. - 6, № 2. - С. 75-81. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Наявні системи діагностування ожеледоутворення на проводах повітряних ліній розподільних електромереж мають низку недоліків і за умов зміни клімату не відповідають сучасним вимогам точності. З метою проведення теплових розрахунків удосконаленої прогнозувальної системи діагностування створено 3D-модель вимірювального перетворювача у програмному комплексі SolidWorks. У модулі Flow Simulation у результаті розв'язку гідродинамічної та теплової задач визначено розподіл температури на поверхні вимірювального перетворювача, проаналізовано режими роботи термоелектричного модуля. Підтверджено відсутність впливу тепла, що виділяє термоелектричний модуль на зону контролю первинного вимірювального перетворювача.


Індекс рубрикатора НБУВ: З889.2-022.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж43601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Avramenko A. 
Revealing the effect of plasma-chemical treatment of propane-butane fuel on the environmental characteristics of the internal combustion engine = Виявлення впливу плазмохімічної обробки пропан-бутанового палива на екологічні характеристики двигуна внутрішнього згоряння / A. Avramenko, N. Vnukova, O. Kozlovskyi, M. Zipunnikov, N. Hradovych, E. Darmofal, K. Khaneichuk // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 3/10. - С. 14-20. - Бібліогр.: 18 назв. - англ.

One of the key problems of modern engine construction is the improvement of environmental performance while ensuring a competitive price of produced engines. This is achieved using state-of-the-art control systems, expensive fuel equipment, and complex exhaust gas neutralization systems. The search for ways to improve the environmental performance of transport engines without significant complication of their structure is a priority area of modern research. Plasma chemical treatment of gas makes it possible to reduce the level of harmful substances in exhaust gases by 1,5 - 4 times relative to operation on propane-butane without processing. This paper considers the possibility of using a plasma dynamic stabilization technique and conducting an electric discharge without contact with metal electrodes for the implementation of endothermic reactions whose implementation requires energy from an external source. During test experiments, volt-ampere characteristics of the system with needle electrodes were established, the distance between which was 2 - 5 mm at different feed pressures of propane-butane gas mixture (75 % propane and 25 % butane). At the outlet of the plasma-chemical reactor, a hydrogen-containing gas mixture is obtained, which is subsequently supplied to the combustion chamber through the regular gas fuel system of the engine. Next, when such a gas mixture burns in the combustion chamber, hydrogen acts as a catalyst for chemical reactions, which reduces the thickness of the flame extinguishing front, increases the speed and completeness of combustion of the gas mixture. Based on the results of comparative motor studies, it was found that plasma-chemical treatment of propane-butane has almost no influence on the effective efficiency of the engine and specific fuel consumption. It should also be noted that the use of plasma-chemical reactors on board a vehicle allows them to be integrated into regular gas fuel engine systems with minimal changes in their structure, which has almost no effect on the mass-size indicators and maintenance conditions of the gas fuel system.



Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського