Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Kravchenko I$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Prokhorov V. G. 
Nature of critical current and coherent phenomena in granular MoNsub; ix/i; /sub thin films / V. G. Prokhorov, G. G. Kaminsky, Y. P. Lee, I. I. Kravchenko // Физика низ. температур. - 2000. - 26, № 12. - С. 1191-1196. - Библиогр.: 27 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В368.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14063 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Bagratyan H. 
Megaeconomics and global macroeconomic problems = Мегаекономіка і глобальні економічні проблеми : навч. посіб. для студ. ВНЗ / H. Bagratyan, I. Kravchenko; The university of banking of the national bank of Ukraine. - K., 2013. - 247 c. - англ.

The fundamentals of the new discipline - megaeconomics - are presented in conditions of continued globalization of world's economy. In megaeconomics in contrast to the macroeconomics, the processes of globalization and formin of a single market for goods and services aren't balanced by the similar resource flows. The equilibrium in the world's economy is broken: developed countries have a chance to export the economic problems in to less developed countries.

Викладено основи нової дисципліни - мегаекономіки - з урахуванням умов глобалізації світової економіки. Показано, що на відміну від макроекономіки, у мегаекономіці формування єдиного простору товарів і послуг не підтримується аналогічними потоками ресурсів. Рівновага у світовій економіці порушується, розвинені країни одержують шанс експортувати свої економічні проблеми у менш розвинені.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.4 я73 + У5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Loginov V. 
Experimental research into aerodynamic characteristics of a nacelle with the enabled system of engine thrust neutralization / V. Loginov, Ye. Ukrainets, I. Kravchenko, A. Yelanskiy // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2018. - № 6/8. - С. 65-73. - Бібліогр.: 34 назв. - англ.

Проведено експериментальне дослідження аеродинамічних характеристик конструктивної схеми "крило - мотогондола з двоконтурним двигуном". Дані отримані під час роботи перспективної системи нейтралізації тяги двоконтурного двигуна великого ступеня двоконтурності під час посадки пасажирського літака. Актуальність проведених досліджень обумовлена поліпшенням експлуатаційних характеристик пасажирського літака. На підставі проведеного аналізу функцій і принципових схем реверсивних пристроїв на транспортних і пасажирських літаках запропоновано перспективний метод нейтралізації тяги двоконтурного двигуна з великим ступенем двоконтурності. Фізична сутність методу нейтралізації тяги двигуна полягає в істотному обмеженні потоку повітря в двигун способом повороту робочих лопаток вентилятора в момент посадки літака. Розроблено спеціальну методику проведення вагового та дренажного експерименту з моделлю мотогондоли турбореактивного двоконтурного двигуна в аеродинамічній трубі. Отримані експериментальні дані надають можливість оцінити граничні можливості досліджуваного методу нейтралізації тяги для зменшення довжини пробігу літака. Дренажним експериментом і візуалізацією шовковинками виявлено відрив потоку на зовнішній поверхні моделі мотогондоли з повністю закритим входом. Наявність відриву потоку зумовило виявлене ваговим експериментом збільшення лобового опору моделі мотогондоли приблизно в 2,5 разу. У ваговому експерименті встановлено, що наявність екранувальної поверхні (наближення мотогондоли двигуна до злітно-посадкової смуги) збільшує лобовий опір моделі мотогондоли приблизно на 14 %. У дренажному експерименті встановлено, що це збільшення лобового опору обумовлено істотним перерозподілом тиску по поверхні моделі мотогондоли. Дослідження показали, що ідея закриття входу в двигун великого ступеня двоконтурності в момент посадки літака є одним із перспективних методів зменшення довжини дистанції пробігу літака.


Індекс рубрикатора НБУВ: О551.413-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Loginov V. 
Analysis and selection of the parametric profile of a powerplant engine for a light trainer aircraft / V. Loginov, Ye. Ukrainets, I. Kravchenko, A. Yelanskiy // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2019. - № 1/1. - С. 59-68. - Бібліогр.: 38 назв. - англ.

Актуальність проведених досліджень обумовлена поліпшенням паливної ефективності літака і, як наслідок, зменшенням вартості життєвого циклу авіаційного двигуна у складі силової установки навчально-тренувального літака типу DART-450. Теоретично обгрунтовано льотно-технічні та економічні характеристики сучасного легкого літака для навчання льотного складу. В основі методів дослідження використовується набір параметрів, характеристик і показників, що в цілому відображають техніко-економічну досконалість двигуна силової установки технічної системи силова установка - планер легкого навчально-тренувального літака. Наукова новизна одержаних результатів полягає у формуванні нового параметричного обрису турбогвинтових двигунів силової установки для легкого навчально-тренувального літака типу DART-450 з урахуванням моделювання заданого польотного циклу літака та життєвого циклу двигуна. Числовими дослідженнями встановлено, що максимальна дальність польоту літака з різними двигунами за однакової злітної маси визначається, в основному, запасом палива, а не економічністю витрати палива. Тому двигун найменшої потужності має перевагу у всіх характеристиках, крім злітної дистанції, яка є найменшою у літака з двигуном найбільшої потужності. Результатами обгрунтовано, що для виконання задач по навчальному тренуванню льотного складу доцільно встановлення двигуна АІ-450СР, який має найменшу вартість життєвого циклу. Очевидно, що даний літак із встановленим двигуном буде мати найнижчу вартість льотної години. Однак для виконання розвідувальних та ударних задач на літаку типу DART-450 доцільно встановлення двигуна АІ-450СР-2. Для виконання тільки ударних задач на літаку типу DART-450 доцільно встановлення двигуна МС-500В-С, який має більшу потужність, ніж розглянуті двигуни.


Індекс рубрикатора НБУВ: О535.4-02

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Bagratyan H. 
Globalization and the sociality of the economy = Глобалізація і соціальність економіки / H. Bagratyan, I. Kravchenko, I. Klipa // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 2. - С. 524-534. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.

Визначено, що проблеми поєднання цілей соціального та економічного розвитку в Україні не вирішені. Тобто економічний розвиток потребує інвестицій, що в коротко- та середньостроковій перспективі обмежує споживання. Своєю чергою, низький рівень споживання не надає змоги звільнити достатні ресурси для заощаджень та інвестицій. Для реального підвищення рівня життя на довгостроковий період необхідні випереджаючі темпи технологічного прогресу (зростання продуктивності праці) у порівнянні з економічним зростанням. Досліджено конкретні фактори для країн із високим рівнем доходу, які суттєво впливають на співвідношення споживання та інвестицій. Визначено, що розподіл багатства в суспільстві, міждержавне (міжрегіональне) порівняння цього розподілу та історичні тенденції розподілу капіталу на його приватні та державні форми мають велике значення для співвідношення заощаджень до споживання в усьому світі. Важливою ланкою у взаємозв'язку між економікою, споживанням і соціальним розвитком є витрати на навчання "робочої сили" та очікуваний дохід від неї. Іншими словами, соціальні витрати певною мірою розглядаються як мета економічного розвитку. Доведено, що розвиток економіки України за останні 30 років відбувся в основному за рахунок стимулювання споживання. Це призвело до браку інвестиційних ресурсів, концентрації багатства і доходів, спотворення структури активів інститутів фінансового посередництва, утворення олігархії та кланових структур, злиття влади і власності, державного управління та бізнесу, а також порушення прав малого бізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Kravchenko I. A. 
Cross-platform practices for mobile application development of automated trade accounting = Кросплатформова практика розробки мобільних додатків для автоматизованого торговельного обліку / I. A. Kravchenko, V. O. Speranskyy // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1. - С. 48-58. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.1 + У9(4УКР)242.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101736 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Kravchenko I. 
Analysis of functioning of social policy institutions in Ukraine = Аналіз функціонування інститутів соціальної політики в Україні / I. Kravchenko, A. Berezynets // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 3. - С. 451-459. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Досліджено сутність і проведено аналіз проблематики функціонування інститутів соціальної політики (ІСП) держави. Встановлено, що ІСП є важливим елементом соціально орієнтованої держави і надають можливість підтримувати на належному високому рівні життя її громадян. Поняттям "соціальний інститут" (СІ) позначається різноманітне коло явищ і процесів у суспільстві. Сукупність усіх наявних СІ характеризує спосіб організації суспільного життя в цілому. Виникнення СІ є результатом потреб соціальної практики. На основі аналізу відповідної нормативно-правової бази здійснено періодизацію розвитку ІСП в Україні. Результати аналізу надали змогу зробити висновок про те, що в нашій державі сформовано комплексну систему СІ, які забезпечують підтримання особистості в багатьох сферах. Але, попри їх існування, в Україні все ще залишаються проблемними питання їхньої якості та ефективності. Аналіз фінансового забезпечення СІ в окремих країнах світу і в Україні, за підсумками 2018 р., надав змогу говорити про те, що ця сфера є вкрай недофінансованою в Україні у порівнянні з іншими країнами світу. Проведений поглиблений огляд проблематики функціонування ІСП проведено на основі аналізу СІ у сфері матеріальної винагороди працівників на ринку праці, а також соціального забезпечення пенсіонерів. Зроблено висновок про те, що темпи поліпшення соціальних стандартів в Україні не відповідають умовам і вимогам сьогодення, коли за період з 2014 до 2019 рр. вартість життя зросла більше ніж утричі без відповідного нарощення фінансування ІСП. Отже, події останніх років в Україні негативно вплинули на рівень фінансового забезпечення функціонування ІСП України. Подальші наукові розвідки варто здійснити в напрямі пошуку шляхів розвитку ІСП в Україні та підвищення ефективності їх функціонування на основі використання передового досвіду розвинених країн.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)270-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Kutsevol N. 
Evaluation of a dextran-poly(N-isopropylacrylamide) copolymer as a potential temperature-dependent nanocarrier for photosensitizers with different properties = Дослідження кополімеру декстран-полі(N-ізопропілакриламіду) як потенційного температурозалежного наноносія для фотосенсибілізаторів з різними властивостями / N. Kutsevol, Yu. Kuziv, V. Zorin, I. Kravchenko, T. Zorіna, A. Marynin, L. Bulavin // Укр. фіз. журн. - 2020. - 65, № 7. - С. 632-640. - Бібліогр.: 24 назв. - англ.

Останніми роками термочутливий полімер Декстран-полі(N-ізопропілакриламід) (ПNIПАМ), конформаційний перехід якого знаходиться в інтервалі фізіологічних температур, обговорено як новітню систему доставки ліків. Фотосенсибілізатор Хлорин е6 (Се6) використовується для фотодинамічної протиракової терапії. Проведено порівняльне дослідження інкапсуляції Се6 та його похідного Диметилового ефіру Хлорину е6 (ДМЕ Се6) у водорозчинний зіркоподібний кополімер на основі ПNIПАМу для запобігання процесу агрегації фотосенсибілізатора у водному середовищі. Досліджено та обговорено фотофізичні властивості комплексів кополімер/фотосенсибілізатор в залежності від температури в області конформаційного переходу полімерної матриці. Показано, що Ce6 при низьких температурах слабо взаємодіє з полімерною фазою. В результаті властивості поглинання та флуоресценції Ce6 у водних та полімерних розчинах практично однакові. Характеристики флуоресценції Ce6 в кополімерному розчині при нагріванні залишаються незмінними, що свідчить про відсутність у цього сенсибілізатора можливості зв'язуватися в основній масі полімерної фази. На підставі даних флуоресценції при температурі, вищій за нижню критичну температуру розчинення (НКТР) полімеру всі молекули ДМЕ Ce6 зв'язані з полімерною матрицею. Утворені комплекси досить стійкі. За наявності сироваткових білків молекули фотосенсибілізатора тривалий час залишаються зв'язаними з полімером. При температурі нижче НКТР ДМЕ Ce6 не зв'язується полімером. Крім того, охолодження розчину комплексів ДМЕ Ce6/полімер призводить до швидкої дисоціації молекул фотосенсибілізатора з подальшою агрегацією або зв'язуванням з біологічними структурами у водному середовищі. Отримані результати показали, що можливість використання полімеру ПNIПAM в якості термочутливого наноносія дуже залежить від властивостей завантаженого препарату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л719.22 + Л719.96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Prokopchuk E. G. 
Neurotropic properties of new complex compounds of SnClsub4/sub with salicyloyl hydrazones of benzaldehyde and 4-bromobenzaldehyde = Нейротропні властивості нових комплексних сполук SnClsub4/sub з саліцилоїлгідразонами бензальдегіду та 4-бромбензальдегіду / E. G. Prokopchuk, A. I. Aleksandrova, I. A. Kravchenko // Фармакологія та лікар. токсикологія. - 2020. - 14, № 5. - С. 308-315. - Бібліогр.: 21 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.702

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100063 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Petrova I. 
Employment flexibility in Ukraine: advantages and limitations = Гнучкість зайнятості в Україні: переваги та обмеження / I. Petrova, I. Kravchenko, L. Lisogor, V. Chuvardynskyi // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 3. - С. 490-498. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Досліджено зміни в економічній і соціальній сферах, що відбуваються в умовах стрімких технологічних зрушень і впливають на структуру, форми та характер зайнятості населення. Обгрунтовано, що посилення гнучкості зайнятості, яка відповідає ідеї розширення економічної свободи для роботодавців і працівників, може призводити до загострення соціальних ризиків, пов'язаних, передусім, із зниженням соціальної захищеності працюючого населення. Проаналізовано наявні в міжнародній практиці механізми попередження соціальних ризиків за сприяння гнучкості зайнятості, що знайшло відображення в концепції флексик'юриті. Доведено, що в українській практиці посилення гнучкості зайнятості супроводжується трьома тенденціями: урізноманітненням форм зайнятості, яким притаманна гнучкість; утриманням суворості трудового законодавства про зайнятість і самої зайнятості в державному секторі; збереженням недостатнього та неефективного рівня соціального захисту гнучкої зайнятості. Проаналізовано думки вітчизняних і зарубіжних науковців на гнучкість зайнятості, що надало змогу дослідити особливості форм гнучкої зайнятості в українській економіці. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення умов розвитку гнучкої зайнятості, які охоплюють організаційно-економічні та інституційний вектори.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
11.

Kravchenko I. 
New approach to injection of pressurizing gas into fuel tanks of power units = Новий підхід до введення газу наддування в паливні баки рушійних установок / I. Kravchenko, Yu. Mitikov, Yu. Torba, O. Zhyrkov // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2021. - № 6. - С. 90-95. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Purpose. Determination a rational way to injection of high-temperature pressurizing gas into fuel tanks of large elongation. Determination of longitudinal overload effect on the Archimedes force during the gas jet penetration in the tank. Reducing the need for pressurizing gas, the mass of the storage system. Methodology. A retrospective design analysis of devices for injecting the gas into tanks and taxonomy basics are used. With their help, it is possible to determine the causes of a wide variety of device designs for injecting gas into tanks and the common fundamental disadvantages of all known devices. Findings. As a result of the research carried out, a new method for supplying hot gas to the tanks has been found and substantiated. It is suitable for most conditions and provides a reduction in the need for pressurizing gas, does not reduce the operating fuel reserves, shows the trends for further research. Originality. The main reason for the differences between the results of ground tests and flight tests in terms of the gas parameters in the tank and the temperature of its upper bottom has been determined. This is overload effect on the increase in the buoyancy force on hot pressurizing gas jet, which is injected traditionally - from the upper tank bottom to the side of the lower tank bottom. In this case, the buoyancy force acts against the dynamic component, reduces the jet range and presses the hot gas to the upper bottom. A new method for injecting the hot pressurizing gas, devoid of the indicated drawback, has been proposed and developed by using a theory of similarity. This makes it possible to mix the gas in the free volume of the tank as much as possible due to the action of the Archimedes force, to equalize gas temperature, reducing the maximum temperature at the upper bottom, and noticeable mass transfer processes in the tank are excluded. Practical value. The application of the proposed method permits defining correctly and accurately the gas flow rate for tank pressurization, using it with a temperature of up to ~ 1800 K. The drop in gas pressure disappears in the tank at the initial moment of operation of the pressurization system, caused by the injection of a hot gas jet into the fuel surface. Depending on the conditions, the pressurizing gas requirement can be reduced by up to 50 %. In this case, the main fuel reserves in the tank are not reduced.



Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
12.

Ulitenko Yu. 
Improving the efficiency of an aircraft power plant with a turboprop engine based on water-methanol mixture injection = Підвищення ефективності авіаційної силової установки з турбогвинтовим двигуном на основі впорскування водометанолової суміші / Yu. Ulitenko, V. Loginov, I. Kravchenko, V. Popov, O. Rasstrygin, O. Yelans'ky // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 2/1. - С. 6-15. - Бібліогр.: 28 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О55-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
13.

Kravchenko I. 
The new migration wave from Ukraine to EU countries: scale, factors, consequences = Нова міграційна хвиля з України до країн ЄС: масштаб, чинники, наслідки / I. Kravchenko, R. Zhuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 6. - С. 458-468. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Повномасштабна війна, розпочата російською федерацією, викликала величезну хвилю мігрантів з України до країн ЄС. Це суттєво змінило ситуацію і в політичній, і в соціально-економічній сфері України та приймаючих країн. На сьогодні ситуація з міграцією є непередбачуваною та наближається до катастрофічної та без перебільшення несе в собі загрозу національній безпеці України. Недопущення обвалу економічного потенціалу країни неможливе без зваженої державної політики в цьому напрямі. Мета роботи - дослідження нової міграційної хвилі з України до європейських країн після початку повномасштабної агресії російської федерації 24.02.2022 р., актуалізація даних щодо масштабів вимушеної міграції українців до європейських країн, аналіз чинників, що впливають на розмір міграційних потоків вимушених мігрантів з України до європейських країн, і наслідків, що спричинені цією хвилею. У результаті проведених досліджень систематизовано дані щодо кількості українських вимушених мігрантів у різних європейських країнах. Проаналізовано статистичні дані щодо розмірів фінансової допомоги, яку отримують українські вимушені мігранти в різних європейських країнах, та дані щодо наявності вакансій у європейських країнах. На підставі цих даних проведено кореляційний аналіз взаємозв'язку між кількістю українських вимушених мігрантів і сумою щомісячної фінансової допомоги та кількістю вакансій. Виявлено та систематизовано чинники, які вливають на розподіл українських вимушених мігрантів між європейськими країнами, показано важливість розгляду цих чинників для вирішення проблеми повернення українських вимушених мігрантів до України. Зроблено висновки, що розмір соціальної допомоги не має тісного зв'язку з кількістю українських мігрантів у певній країні. Суттєвішим є вплив фактору можливості працевлаштуватися та адаптуватися до умов життя в нових країнах. Це свідчить про наміри українських вимушених мігрантів перебувати в цих країнах протягом тривалого часу, а можливо, і залишитися в цих країнах у майбутньому. Для повернення більшої кількості вимушених мігрантів і зменшення міграційних утрат населення України запропоновано розробити на державному рівні програму повернення українських вимушених мігрантів, яка охоплює інституційний та організаційно-економічний вектори, використовуючи досвід європейських країн.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(4УКР)64-25 + С496(4) + С5*425.831(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
14.

Zhornik O. 
Comparative evaluation of the efficiency of the ring-type and bucket inlet devices for a power plant with a turbopropfan engine = Порівняльна оцінка ефективності кільцевого і ковшового вхідного пристрою силової установки з турбогвинтовентиляторним двигуном / O. Zhornik, I. Kravchenko, M. Mitrakhovych, K. Balalaieva // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 4/1. - С. 6-12. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

The increase in losses in the inlet device leads to an increase in specific fuel consumption. When integrating the inlet device and the propeller or propfan, it is necessary to take into consideration their interaction to ensure the maximum efficiency of the power plant. The object of this study is a coaxial propfan with the channel of the inlet device. The results reported here are of practical value: a methodology for designing a bucket S-shaped channel of the inlet device of a power plant with a turboprop engine has been developed. The dependence of the coefficient of preservation of the total pressure of the inlet device on the height and speed of flight was obtained, which makes it possible to take into consideration the influence of the propfan of a turboprop engine. A comparison of the characteristics of the ring-type and bucket S-shaped channel of the inlet device of the power plant with the turboprop engine was carried out. Specifically, it was found that the change in flight conditions has a less significant effect on the change in the coefficient of preservation of the total pressureof the ring-type inlet device than the bucket one. A comparative assessment of the obtained results of mathematical modeling of the flow in the bucket S-shaped channel of the inlet device, taking into account the influence of the propfan, with the results of flight tests of the ring-type inlet device of the prototype is given. The comparative evaluation shows that the use of a bucket inlet device, instead of a ring-type inlet device, makes it possible to increase the full pressure recovery factor by 5 - 7 %. Thus, there is reason to argue that replacing the ring-type with a bucket inlet device will minimize hydraulic losses at the inlet to the engine and reduce the uneven flow at the inlet. That, in turn, will improve engine efficiency.



Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського