Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Kucheruk T$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Kucheruk T. G. 
Consumer decision making on the WEB / T. G. Kucheruk, M. V. Arkhypov, G. O. Burlachenko // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Досліджено ключовий аспект прийняття рішень споживача онлайн, а саме вплив електронного середовища на здатність покупців. Основним завданням дослідження є розуміння того, як деякі функції електронних середовищ надають позитивний вплив на здатність споживачів приймати більш обгрунтовані рішення, а також визначення стратегій обробки інформації, які дозволять споживачам приймати більш зважені рішення під час здійснення покупок в Інтернеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського