Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Lasic-Lazic J$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Lasic-Lazic J. 
Innovations in Education of Information Professionals at the University of Zagreb / J. Lasic-Lazic, A. Slavic, Zorica M. Banek // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 315-319. - англ.

Розглянуто існуючі та перспективні концепції освіти інформаційних працівників, відображені в навчальних планах кафедри інформатики Загребського університету. У навчальних планах факультету виділено 4 основні групи інформаційних працівників: бібліотекарі, архівні працівники, музейні працівники і розробники програмного забезпечення. Проаналізовано, як протягом 10-ти років існування факультету в навчальних планах розвивалося розуміння ролі кожної із названих вище груп. Висвітлено можливі напрямки розвитку навчальних планів факультету інформатики з точки зору відповідності інформаційному суспільству, а також принципам організації знання, комунікації та управління інформацією.

Рассмотрены существующие и перспективные концепции образования информационных работников, отраженные в учебных планах кафедры информатики Загребского университета. В учебных планах факультета выделены 4 основные группы информационных работников: библиотекари, архивные работники, музейные работники и разработчики программного обеспечения. Проанализировано, как на протяжении 10 лет существования факультета в учебных планах развивалось понимание роли каждой из названных выше групп. Обсуждены возможные направления развития учебных планов факультета информатики с точки зрения соответствия информационному обществу, а также принципам организации знания, коммуникации и управления информацией.

The paper will examine the existing and perceived conception of information professionals' education in the curriculum of The Department of Information Sciences at the University of Zagreb. In the curriculum the Department has always been specific in the way it views the field of information sciences and embraces four different profiles of information professionals within its undergraduate and postgraduate programme: librarians, archive specialists, museum specialists and software engineers. The paper also examines how different profiles have envisaged their role and realised their mission within the Department curriculum since its foundation a decade ago. Communication and information technologies have greatly influenced the way information is organised, stored, disseminated and used. The organisation and presentation of information becomes more and more important as technological development introduces information overload. The threatening phenomenon of information overload is present not only inscientific research, industry, commerce and a wide area of international business, but in every aspect of human life. This paper attempts to envisage how the joint curriculum of The Department of Information Sciences could be further developed in order to fit into the broader framework of information society, its knowledge organisation, communication and management.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч73р31(4Пол)10 + Ч77р31(4Пол)10 + Ч81р31(4Пол)10

Шифр НБУВ: В347001/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського