![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Marchuk N$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Marchuk N. Generalized exterior algebras / N. Marchuk // Укр. фіз. журн. - 2012. - 57, № 4. - С. 422-425. - Библиогр.: 5 назв. - англ. Індекс рубрикатора НБУВ: В152.7 + В313.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Kravchuk I. I. The information means to promotion green tourism = Інформаційні засоби сприяння зеленому туризму / I. I. Kravchuk, I. A. Kravchuk, H. I. Haponenko, I. M. Shamara, N. A. Marchuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 4. - С. 497-505. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Визначено, що сільський зелений туризм в Україні впевнено займає вагому частку на туристичному ринку. Але його поширенню скоріше сприяють не державні інституції, а зусилля громадських організацій і суб'єктів ринку зеленого туризму. Водночас розвиток зеленого туризму може розв'язати комплекс проблем у депресивних сільських районах. Інструментом поширення зеленого туризму в Україні могли б стати сучасні програмні засоби реклами, маркетингу, вивчення потреб туристів, стимулювання до підвищення якості послуг. Мета дослідження - розроблення нового підходу до створення інформаційних інструментів організації, маркетингу, реклами зеленого туризму, підвищення якості послуг цього виду діяльності сільського населення та розробка програмного продукту, який реалізує цей підхід. Для досягнення мети і вирішення завдань запропоновано використання зустрічної рейтингової системи і сучасних хмарних технологій, на базі яких розроблено пілотний зразок програмного продукту. Оцінка суб'єктів зеленого туризму і пакет типових потреб туристів будуть формуватися у ході аналізу запитів споживачів. Проведено огляд наукової літератури та проаналізовано, як виявлені вимоги споживачів до надавачів послуг зеленого туризму, так і можливий спектр невиявлених вимог, основні групи критеріїв оцінки діяльності суб'єктів ринку зеленого туризму та інші показники, за атрибутами яких сформовано бази даних. Наукова новизна одержаних результатів полягає у формуванні оригінального підходу до створення універсального програмного комплексу для зеленого туризму, впровадження цифрових технологій у галузь, маркетинг, реклама якої досі проводилися аматорськими методами. Розроблений пілотний зразок програмного комплексу довів, що він є максимально адаптованим для користування, оновлення та поповнення баз даних, а також надає можливість зменшення витрат як на комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення, так і на його супроводження. Його створено як універсальний інструмент, у тому числі для маркетингу і реклами, стимулювання до підвищення якості послуг зеленого туризму. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Kravchuk I. I. The information means to promotion green tourism = Інформаційні засоби сприяння зеленому туризму / I. I. Kravchuk, I. A. Kravchuk, H. I. Haponenko, I. M. Shamara, N. A. Marchuk // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 4. - С. 497-505. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.Визначено, що сільський зелений туризм в Україні впевнено займає вагому частку на туристичному ринку. Але його поширенню скоріше сприяють не державні інституції, а зусилля громадських організацій і суб'єктів ринку зеленого туризму. Водночас розвиток зеленого туризму може розв'язати комплекс проблем у депресивних сільських районах. Інструментом поширення зеленого туризму в Україні могли б стати сучасні програмні засоби реклами, маркетингу, вивчення потреб туристів, стимулювання до підвищення якості послуг. Мета дослідження - розроблення нового підходу до створення інформаційних інструментів організації, маркетингу, реклами зеленого туризму, підвищення якості послуг цього виду діяльності сільського населення та розробка програмного продукту, який реалізує цей підхід. Для досягнення мети і вирішення завдань запропоновано використання зустрічної рейтингової системи і сучасних хмарних технологій, на базі яких розроблено пілотний зразок програмного продукту. Оцінка суб'єктів зеленого туризму і пакет типових потреб туристів будуть формуватися у ході аналізу запитів споживачів. Проведено огляд наукової літератури та проаналізовано, як виявлені вимоги споживачів до надавачів послуг зеленого туризму, так і можливий спектр невиявлених вимог, основні групи критеріїв оцінки діяльності суб'єктів ринку зеленого туризму та інші показники, за атрибутами яких сформовано бази даних. Наукова новизна одержаних результатів полягає у формуванні оригінального підходу до створення універсального програмного комплексу для зеленого туризму, впровадження цифрових технологій у галузь, маркетинг, реклама якої досі проводилися аматорськими методами. Розроблений пілотний зразок програмного комплексу довів, що він є максимально адаптованим для користування, оновлення та поповнення баз даних, а також надає можливість зменшення витрат як на комп'ютерне обладнання, програмне забезпечення, так і на його супроводження. Його створено як універсальний інструмент, у тому числі для маркетингу і реклами, стимулювання до підвищення якості послуг зеленого туризму. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73250 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|