Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Novytskyi Y$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Novytskyi Y. 
Prerequisites for the implementation of the European experience in the use of ash slag materials in the construction of highways: а review = Передумови імплементації європейського досвіду використання золошлакових матеріалів у будівництві автомобільних доріг: огляд / Y. Novytskyi, V. Yatsenko, N. Topylko // Theory and Building Practice. - 2022. - 4, № 2. - С. 90-97. - Бібліогр.: 95 назв. - англ.

Станом на друге півріччя 2019 р. в Україні у відвалах ТЕС накопичилося близько 360 млн т золошлакових продуктів (ЗШП). З огляду на недостатні темпи розвитку інших джерел енергії, збереження статусу вугілля як важливого енергоресурсу у найближчі 15 - 20 років залишається, і відповідно, масштаб проблеми накопичення золошлаків збільшиться. Якщо не підвищити рівень утилізації сьогодні, то обсяг відвалів до 2035 р. зросте ще на 55 млн т. Підвищення рівня використання ЗШП - це питання загальнонаціонального масштабу. Національний поточний рівень утилізації золошлаків становить 8,3 %, що кардинально відрізняється від ЄС, де щорічно утилізується не менше 44 % золошлакових матеріалів (ЗШМ). Досягнення високого рівня утилізації золошлаків передбачає створення зваженої екологічної та економічної політики держави, а саме: розробку стандартів для ЗШП; запуск системи "зелених" державних закупівель; ініціювання реалізації програми будівництва цементобетонних доріг; застосування фінансових інструментів для стимулювання ресайклінгу; затвердження механізму компенсації витрат на перевезення шлаків залізничними шляхами. В ЄС основний напрям утилізації ЗШМ - це виробництво цементу та бетону, і близько 17 % золошлаків споживається на потреби будівництва доріг. В Україні галузь виробництва цементу та бетону вже використовує той максимум ЗШП, якого можливо досягти за поточного рівня активності будівництва. Однак, за даними "Укравтодору", Україна практично не використовує ЗШП у дорожньому будівництві. Отже, дорожнє будівництво є важливим напрямом, що надасть змогу збільшити рівень утилізації ЗШП в Україні. Це дуже перспективний напрям, оскільки в країні реалізуються масштабні проєкти з відновлення автомобільних доріг.



Шифр НБУВ: Ж44353 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського