Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Petrov L$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Petrov L. Yu. 
Measurements of horizontal motion of the station Simeiz using VLBI = Вимірювання горизонтального руху станції Сімеїз з використанням РНДБ / L. Yu. Petrov, O. E. Volvach, N. S. Nesterov // Кинематика и физика небес. тел. - 2001. - 17, № 5. - С. 424-436. - Библиогр.: 23 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14258 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Petrov L. M. 
Physico-mathematical model of motor vehicle of divided weight with unifying energetic element = Фізико-математична модель автомобільного транспортного засобу розділеної ваги з поєднуючим енергетичним елементом / L. M. Petrov, T. M. Borisenko, O. V. Lysyi // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2015. - Вип. 3. - С. 35-40. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Тягово-зчіпні властивості мають велике значення для забезпечення робочого процесу автомобільного транспортного засобу. При забезпеченні тягово-зчіпних властивостей збільшується середня швидкість переміщення мобільного енергетичного засобу, підвищується значення енерговитрат на виконання робочого процесу, а витрати на експлуатацію зменшуються. Забезпечення реалізації тягово-зчіпних властивостей здійснює трансмісія мобільного енергетичного засобу. Мета роботи - удосконалення технології передачі крутного моменту від двигуна до колісних рушіїв шляхом створення нової конструкції трансмісії автомобільного транспортного засобу розділеної ваги. У якості механічної системи розглядався автомобільний транспортний засіб розділеної ваги, у якому поєднуючий енергетичний елемент здійснює обертальний рух відносно рами. Показано, що момент, який створює обертальний рух, залежить від модуля та напрямку абсолютних швидкостей повороту поєднуючого енергетичного елементу. Вперше запропонована технологія та конструкція трансмісії автомобіля, який відрізняється від попередніх конструкцій значним спрощенням передачі крутного моменту від двигуна до ведучих коліс при підвищеному значенні коефіцієнту корисної дії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-048.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Petrov L. M. 
Improvement of the combustion process of diesel engine fuel = Удосконалення процесу згоряння палива дизельного двигуна / L. M. Petrov, T. N. Borisenko // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2017. - Вип. 2. - С. 24-28. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Для вирішення проблеми перетворення енергії палива у дизельному двигуні з метою підвищення його ККД необхідно створити додаткові умови для турбулізації робочої суміші. Запропоновано в робочий процес двигуна впровадити з певною частотою надлишки повітря, які створюють додаткові очаги згоряння палива й тим самим більш динамічне перетворення енергії палива в динамічний процес руху поршня. Для реалізації запропонованої технології використовували дизельні двигуни та мікрохвильові перепади тиску в зоні робочого процесу, яку створено поршнем та камерою згоряння. Вирішення проблеми повноцінного згоряння палива та підвищення ККД дизельного двигуна відбувалося шляхом створення в поршні отворів з перепускними клапанами. Вперше запропоновано технологію та конструкцію поршня з технологічною порожниною, який відрізняється від попередніх конструкцій наявністю пнемо- та вібропресингу повітря в об'ємі камери згоряння, що дозволяє значно підвищити ККД двигуна. Основні результати проведеної роботи були запатентовані під назвою патенту "Спосіб пневмопресингу робочої суміші дизельного двигуна".


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-011.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Petrov L. 
Application of elements of the theory of unaccounted Coriolis forces in the process of rolling a wheeled propeller = Застосування елементів теорії неврахованих сил Кориоліса у процесі кочення колісного рушія / L. Petrov, T. Borisenko // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2019. - Вип. 2. - С. 15-20. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Робочий процес кочення колісного рушія супроводжується стисканням і розтягуванням шини у разі її деформації. Для підвищення працездатності мобільних енергетичних засобів, велика увага приділяється проблемі збільшення ккд колісних рушіїв, яка передбачена Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України". Розвиток порушеної проблеми буде спрямований на підвищення ккд колісного рушія шляхом удосконалення його конструкції. Врахування сил Кориоліса надасть можливість конструкторам удосконалити конструкцію протектора автомобільного колеса, що своєю чергою підвищить надійність керування тягово-транспортним засобом, тим самим буде збільшена вірогідність безпечності його руху. Розглянуто питання впливу Кориолісової сили на динаміку руху колісного рушія. Мета дослідження - вдосконалення технології кочення колісного рушія, перетворення енергії, підведеної до колісного рушія, в Кориолісову силу, яка є допоміжним фактором до цієї технології. Наукова та практична значущість роботи полягає в тому, що вперше запропонована технологія, в якій врахована частка енергії, яка відповідає за безпеку руху і підведена до колісного рушія під назвою Кориолісова сила. Методологія дослідження - встановити математичний зв'язок Кориолісової сили з динамікою кочення колісного рушія. Результатом є розроблена геометрія роботи колісного рушія у циклі демпфування провалу опорної поверхні, виявлено негативні наслідки дії Кориолісової сили на безпеку руху транспортного засобу. Цінність проведеного дослідження, результати проведеної роботи надають можливість зробити внесок у галузь автомобільного виробництва. Запропоновано модель для підвищення безпеки руху транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Petrov L. 
Theoretical researches of a car wheel with a traction compensator = Теоретичні дослідження автомобільного колеса з компенсатором тягового зусилля / L. Petrov, Yu. Petryk // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2021. - Вип. 1. - С. 27-37. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Робочий процес кочення колісного рушія супроводжується навантаженням колісного рушія силою гравітаційного навантаження, що призводить до стискання та розтягування шини у разі її деформації. Розглянуто питання дослідження механічної системи автомобільне колесо - пружинний компенсатор тягового зусилля (МС АК ПК ТЗ), з застосуванням теореми про зміну кінетичної енергії цієї системи, загального рівняння динаміки, а також рівняння Лагранжа другого роду. Мета дослідження - вдосконалення конструкторсько-технологічної схеми кочення колісного рушія, перетворення енергії підведеної до колісного рушія в обертальний рух колісно-пружного компенсатора (КПК) ТЗ, який є допоміжним фактором до цієї технології. Наукова та практична значущості роботи полягає в тому, що вперше запропоновано технологію в якій під час обертання колісного рушія введено частку енергії обертального руху МС АК ПКТЗ, яка надає можливість значно підвищити ТЗ колісного рушія. Методологія дослідження - встановити математичний зв'язок силою, яку створює "автомобільний КПК ТЗ", із додатковим шляхом, який проходить колесо. Результатом є розроблена геометрія роботи колісного рушія у циклі демпфування "автомобільним КПК ТЗ" провалу опорної поверхні. Цінність проведеного дослідження, результати роботи надають змогу зробити внесок у галузь автомобільного виробництва. Запропоновано модель для підвищення тягових можливостей транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-042.65

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Petrov L. 
Theoretical elements of energy modular layout of automobile system = Теоретичні елементи енергомодульної компоновки автомобільної системи / L. Petrov, T. Borisenko, I. Kishianus, Y. Petrik // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2021. - Вип. 1. - С. 13-26. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Наведено фізико-математичну модель енергомодульної компоновки транспортного засобу. Розглянуто методику моделювання руху автомобільної системи (АС) із головними зв'язками на основі рівнянь Лагранжа. У ході проектування АС запропоновано дослідження й обгрунтування взаємодії рухомих платформ у складі безпосередньої АС. Така АС тісно пов'язана з механічною та технологічною її підсистемами, які використовуються в роботі шляхом їх взаємодії. Для опису АС використано математичні залежності, які узгоджують безпосередньо параметри, які впливають на виконавчі органи АС. Такий підхід надає можливість представити модель АС як сукупність двох платформ, силових факторів і механічних зв'язків, що забезпечує їх поєднання в одному робочому процесі. Складено рівняння та проведено розрахунки для змінення кінетичної енергії за різних режимів руху АС. Мета дослідження - вдосконалення технології переміщення АС із-за використання в ній сукупності двох рухливих платформ. Наукова та практична значущості роботи полягає в тому, що вперше запропоновано технологію, в якій для переміщення АС використано енергію взаємодії двох платформ. Методологія дослідження - встановити математичний зв'язок узагальненої сили з динамікою взаємодії платформ, які відповідають за рух АС. Результат - розроблено геометрію роботи взаємодії платформ у циклі демпфування взаємодіючих платформ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського