Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Pratsiovytyi M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Albeverio S.  
Singular probability distributions and fractal properties of sets of real numbers defined by the asymptotic frequencies of their IsD-adic digits = Сингулярні ймовірнісні розподіли та фрактальні властивості множин дійсних чисел, що задані асимптотичною частотою їх IsD-адичних цифр / S. Albeverio, M. Pratsiovytyi, G. Torbin // Укр. мат. журн. - 2005. - 57, № 9. - С. 1163-1170. - Библиогр.: 8 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В148

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26161 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Albeverio S. 
On fine structure of singularly continuous probability measures and random variables with independent $E bold Q Tilde-symbols / S. Albeverio, V. Koshmanenko, M. Pratsiovytyi, G. Torbin // Methods of Functional Analysis and Topology. - 2011. - 17, № 2. - С. 97-111. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж41243 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Pratsiovytyi M. V. 
Level sets of asymptotic mean of digits function for 4-adic representation of real number / M. V. Pratsiovytyi, S. O. Klymchuk, O. P. Makarchuk // Methods of Functional Analysis and Topology. - 2016. - 22, № 2. - С. 184-196. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В182.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж41243 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Pratsiovytyi M. V. 
Approximation and estimates in the periodic representation of real numbers of the closed interval [0, 5; 1] by AVB2D-continued fractions / M. V. Pratsiovytyi, O. P. Makarchuk, A. S. Chuikov // Журн. обчислюв. та приклад. математики. - 2019. - № 1. - С. 71-83. - Бібліогр.: 20 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.11 + В192.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23887 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія: Математика   
5.

Pratsiovytyi M. 
Dual education as a mean of ensuring proper quality of professional training of mathematics teachers in modern Ukraine = Дуальна освіта як засіб забезпечення належної якості професійної підготовки вчителів математики в сучасній Україні / M. Pratsiovytyi, O. Trebenko, O. Shkolnyi, Ya. Goncharenko // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 36, № 4. - С. 64-69. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Якісна підготовка вчителів, зокрема, вчителів математики, завжди була та є першочерговим завданням педагогічного університету. Наразі в педагогічних університетах України підготовка магістрів відбувається традиційним шляхом, який передбачає читання лекцій, проведення практичних, лабораторних та семінарських занять, а також практику в школі. Однак, традиційна схема підготовки магістрів не завжди може бути належним чином забезпечена, оскільки значна частина студентів вимушена працювати в школі, а отже, не відвідує потрібну кількість лекцій і практичних занять, а практика в школі зводиться до "відпрацювання" її на робочому місці. Одним з ефективних шляхів вирішення вказаної проблеми є створення ефективної системи якісного поєднання теоретичної та практичної підготовки майбутніх вчителів із професійною діяльністю ще в період навчання в університеті. Для досягнення мети роботи - використано теоретичний метод аналізу методичної літератури з досліджуваного питання. Також використано деякі емпіричні методи: опитування студентів щодо їх працевлаштування, спостереження за навчальним процесом підготовки вчителів у педагогічних університетах, аналіз навчальних досягнень майбутніх учителів математики в сфері їх теоретичної та практичної підготовки; комплекс методів наукового пізнання: порівняльний аналіз для з'ясування різних поглядів на проблему; систематизацію та узагальнення з метою зробити висновки та сформулювати рекомендації щодо напрямків удосконалення методики підготовки майбутніх учителів математики; узагальнення педагогічного досвіду та спостережень авторів. Усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх фахівців, подолати розрив між програмою підготовки педагога в університеті та актуальними вимогами шкільної практики та підвищити показники якості підготовки кваліфікованих кадрів з урахуванням вимог роботодавців із метою набуття здобувачами освіти досвіду практичного застосування практичних навичок та їх соціальної і професійної адаптації до умов реальної практичної діяльності можна, шляхом упровадження дуальної форми здобуття освіти. Вирішення проблеми передбачається шляхом реалізації комплексу заходів із модернізації структури, змісту, технологій і методик підготовки вчителів математики, в тому числі розробки та впровадження моделей взаємовигідного партнерства між закладами вищої освіти, роботодавцями та здобувачами освіти, спрямованих на підвищення ефективності практичної підготовки майбутніх учителів до практичного застосування набутих знань і вмінь, їх соціальну та професійну адаптацію в умовах реальної професійної діяльності. Зазначено, що дуальна форма освіти - не єдиний спосіб подолання кризи підготовки вчителів математики в Україні. Однак, саме ця форма надає можливість гармонійно поєднати теоретичну та практичну підготовку майбутнього педагога, сприятиме налагодженню механізмів тісної взаємодії закладів вищої освіти, які готують вчителів, із закладами загальної середньої освіти для врахування потреб шкіл і вимог роботодавців до фахової підготовки вчителя. Введення дуальної форми здобуття освіти допоможе змінити ставлення до власної професії в середовищі самих учителів, оскільки процес передавання досвіду від вчителя-наставника до студента забезпечує усвідомлення потрібності власної професії як для всього суспільства, так і для наступних поколінь вчителів.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського