Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Raksha S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Raksha S. V. 
Functional materials for dye-sensitized solar cells / S. V. Raksha, V. I. Kondrashin, E. A. Pecherskaya, K. O. Nikolaev // Журн. нано- та електрон. фізики. - 2015. - 7, № 4. - С. 04062-1-04062-2. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

A review on the analysis of characteristics of dye-sensitized solar cells (DSSC) is provided. DSSC design, materials that are used for the manufacture of functional layers and the characteristics of elements depending on their properties are analyzed. The basic disadvantages DSSC, the factors leading to their appearance, as well as solutions to eliminate or reduce the impact of these factors are revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: З252.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Raksha S. V. 
Mathematical and s-models of cargo oscillations during movement of bridge crane = Математичні та s-моделі коливань вантажу під час руху мостового крана / S. V. Raksha, P. G. Anofriev, V. M. Bohomaz, O. S. Kuropiatnyk // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2019. - № 2. - С. 108-115. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

The effectiveness of research on the basis of mathematical models (linear, nonlinear) describing the dynamics of bridge cranes and cargo oscillations during transitional modes of movement, increases significantly with the use of numerical methods and simulation models created by visual programming tools. Purpose. To develop and evaluate proposed simulation models of bridge crane dynamics. Methodology. On the basis of well-known mathematical models, simulation models of the "bridge crane (trolley) - cargo on a flexible suspension" system are developed. The simulation models are created using the visual programming tools of the SIMULINK application running on the MATLAB system. Simulink libraries and DSP System Toolbox components are used in the simulation. Findings. S-models of cargo oscillations during the bridge crane movement have been developed and adjusted. A comparative analysis of the proposed models has been performed. Originality. With the help of SIMULINK visual programming tools for the first time we received a set of simulation models of cargo oscillations during the transition modes of the bridge crane movement for linear and nonlinear formulation of the task. Practical value. The proposed s-models allow automating and visualizing studies of dynamics of bridge crane movement in order to determine their rational kinematic and dynamic characteristics. The models are provided with examples of calculation of dynamic motion modes.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Raksha S. V. 
Justification of criteria for ropeways energy efficiency = Обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг / S. V. Raksha, O. S. Kuropiatnyk, O. L. Krasnoshchok // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 6. - С. 60-71. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Основа мети статті - формування та обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами на основі порівняння їх величин. Обгрунтування показників енергоефективності канатних доріг дозволяє в повному обсязі визначитися з напрямом подальших досліджень у сфері розвитку альтернативного виду міського транспорту. Для отримання вихідних даних проведено огляд світових напрямів розвитку канатних доріг. Запропоновано аналітичні формули для визначення показників енергоефективності, за якими виконано порівняння канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами. При цьому враховано вплив ступеня завантаженості й номінальної потужності на коефіцієнт корисної дії електродвигуна. З метою врахування розсіювання енергії в тяговому канаті через його пружні властивості було введено поняття коефіцієнта корисної дії тягового канату. Сформовано методику підрахунку коефіцієнта корисної дії канатних доріг. Розроблено формули для визначення енергоефективності й оцінено вплив характеристик канатних доріг на їх розрахункові значення. Побудовано графіки залежності коефіцієнта корисної дії самохідної канатної дороги від номінальної потужності електродвигуна та коефіцієнта корисної дії від завантаженості приводу підвісної канатної дороги. Порівняно загальні коефіцієнти корисної дії для канатних доріг із самохідними вагонами та для доріг традиційної конструкції. Наведені результати грунтуються на усереднених значеннях параметрів електродвигунів за умови їх різного завантаження. Вперше запропоновано та обгрунтовано показники енергоефективності, які дозволяють здійснювати порівняльний аналіз канатних доріг традиційної конструкції та доріг із самохідними вагонами. Визначено залежність цих показників від параметрів канатної дороги. Результати проведеного порівняльного аналізу канатної дороги традиційної конструкції з дорогами, які містять самохідні вагони, за запропонованими показниками енергоефективності можуть бути використані для обгрунтування доцільності застосування певних видів канатних доріг з метою реалізації окремих транспортних процесів. Розроблену конструктивну схему самохідного вагона можна застосовувати під час розробки енергоефективних проектів пасажирських канатних доріг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О864

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського