![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Sapic S$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Sapic S. Entry marketing strategies of foreign companies: a case study on Western Serbia / S. Sapic, M. Jovanovic, S. Furtula // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 51-61. - Бібліогр.: 61 назв. - англ.Описаны стратегии выхода компаний на новые рынки на примере региона Западной Сербии после 2000 года. Для анализа использованы данные опроса 76 менеджеров касательно их отношения к прямым иностранным инвестициям (ПИИ), их влияния на развитие экономики и повышение конкурентоспособности компаний, а также к необходимости контроля притоков ПИИ и координации деятельности на макро- и микроуровнях в процессе формулирования стратегического подхода к управлению потоками ПИИ. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4СЕР-6СЕР)290-56
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|