1. |
Subhani M. I. Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan = Опитування щодо активності бренда: на прикладі сегменту снеків у Пакистані / M. I. Subhani, A. Osman, S. A. Hasan // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 411-424. - Бібліогр.: 423 назв. - англ.Проаналізовано рівень впізнаваності кукурудзяних чіпсів "Тікіт", рівень конкуренції в даному сегменті та рейтинг чіпсів на даному ринку. Порівняльне дослідження проведено у м. Карачі (Пакистан), що включало в себе експеримент та опитування, проведене в Східному та Центральному районах міста. Описова статистика та графічне представлення проаналізованих даних одержано у "SPSS". Під час вибору кукурудзяних або картопляних чіпсів споживачі насамперед враховують різновид смаку, загальні смакові характеристики, ціну та пакування. Більшість респондентів вважають телевізійну рекламу найбільш вдалим засобом для просування такого товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ПАК)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ
|