Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Tregub A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія: Соціологія   
1.

Tregub A. 
Pragmatic value of service-expert programs in Ukrainian television space = Прагматична цінність сервісно-експертних програм в українському телевізійному просторі / A. Tregub // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр.: 23 назв. - англ.

Мета дослідження - емпіричним шляхом визначити перелік прагматичних цінностей сервісно-експертних програм власного виробництва та виробництва за спеціальним замовленням рейтингових загальнонаціональних телеканалів України. У процесі дослідження використано методи аналізу, синтезу, абстрагування та узагальнення, а також опитування, реалізоване шляхом заочного масового анкетування в електронному (письмовому) вигляді за допомогою Google-інструментів. У результаті проведеного опитування шляхом анкетування телевізійних глядачів було розроблено, емпірично підтверджено та доповнено перелік прагматичних цінностей за кожною з тематичних категорій сервісно-експертних програм власного виробництва та виробництва за спеціальним замовленням рейтингових телеканалів України загальнонаціонального мовлення, а саме за такими: "подорожі", "облаштування житлового середовища", "психологія стосунків", "медицина та здоров'я", "кулінарія", "побут", "краса", "мода та стиль", "сфера обслуговування". За відповідями респондентів на додаткові запитання анкети було визначено п'ятірку тематичних категорій сервісно-експертних програм, що базуються на позачасових цінностях: "подорожі", "кулінарія", "психологія стосунків", "медицина та здоров'я", "сфера обслуговування", - які становлять пріоритет щодо перегляду архівних випусків, а також ретрансляції одержаної корисної інформації для більше ніж половини опитаних телеглядачів. Уперше визначено та емпірично підтвержено прагматичну цінність сервісно-експертних програм для телевізійного глядача. Результати дослідження можуть бути використані у практиці телевізійного виробництва сервісно-експертних програм, зокрема враховані при розробці концепцій та сюжетів програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.320.1/6 в811 + Ч632.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
2.

Tregub A. 
Representation of service-expert programs in the broadcast of highly rated national-wide TV channels of Ukraine = Представленість сервісно-експертних програм в ефірі рейтингових загальнонаціональних телеканалів України / A. Tregub // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 16 назв. - англ.

Мета дослідження - визначити ступінь представленості сервісно-експертних програм власного виробництва та виробництва за спеціальним замовленням в ефірному наповненні рейтингових загальнонаціональних телеканалів України. У процесі дослідження використано методи аналізу, синтезу, абстрагування та узагальнення, а також контент-аналіз для визначення представленості та переліку сервісно-експертних програм в українському загальнонаціональному телевізійному просторі. Наукове зацікавлення в межах цього дослідження становили програми власного виробництва телеканалів або виробництва на спеціальне замовлення телеканалу в дочірніх та партнерських продюсерських центрах і студіях. Джерелом для дослідження стали офіційні веб-ресурси українських телеканалів загальнонаціонального мовлення, а саме: "1+1", "Україна", "ICTV", "СТБ", "Новий канал", "Інтер", "2+2", "ТЕТ", "НТН", що входять до топ-10 за даними провідних рейтингових агентств, таких як BIG DATA UA та індустріальний телевізійний комітет, результати моніторингів яких офіційно визнаються та репрезентуються Національною радою з питань телебачення та радіомовлення. Переглянуто і проаналізовано за критеріями щонайменше по чотири випуски з 273 програм власного виробництва загальнонаціональних телеканалів та визначено серед них 94 сервісно-експертні програми, які відповідають чотирьом і більше відмінним критеріям. Визначено, що сервісно-експертні програми - це широка група телевізійних програм, об'єднаних спільними рисами, яка становить третю частину від загального обсягу програм власного виробництва телеканалів. Уперше визначено ступінь представленості сервісно-експертних програм власного виробництва та виробництва за спеціальним замовленням в ефірному наповненні рейтингових загальнонаціональних телеканалів України. Результати дослідження можуть бути використані в практиці телевізійного виробництва сервісно-експертних програм, зокрема враховуватись при розробці концепцій та сюжетів програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.320.1/6 + Ч632.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
3.

Tregub A. M. 
Genre differentiation of service-expert programs within the general genre-specific division of Ukrainian television = Жанрова диференціація сервісно-експертних програм у межах загального жанрово-видового поділу українського телебачення / A. M. Tregub // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 4. - С. 55-61. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Мета дослідження - визначити загальну жанрово-видову приналежність та жанрові домінанти сервісно-експертних програм на українському телебаченні. У процесі дослідження використано методи аналізу, синтезу, абстрагування та узагальнення, а також моніторинг, контент-аналіз для визначення жанрової приналежності сервісно-експертних програм власного виробництва рейтингових загальнонаціональних телеканалів та жанрових домінант, притаманних цьому типу журналістики. Розглянуто жанрову диференціацію сучасного українського телебачення, яку закріплено в Законі України "Про телебачення і радіомовлення", у рекомендаціях ліцензіатам від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення та запропоновано журналістикознавцями. Спираючись на теоретично обгрунтовані характеристики телевізійних жанрів та їх груп, а також на емпіричні дані моніторингу загальнонаціонального ефірного наповнення, визначено спільні риси сервісно-експертних програм із документальними (інформаційно-аналітичними, художньо-аналітичними), розважальними та пізнавальними. Водночас у сервісно-експертних програмах можуть комплексно поєднуватись риси, притаманні й документальному, і пізнавальному, і розважальному телебаченню. У результаті контент-аналізу встановлено жанрову приналежність сервісно-експертних програм, представлених на українському рейтинговому телебаченні та їх жанрові домінанти. Уперше досліджено місце сервісно-експертних програм у загальному жанрово-видовому поділі телевізійного мовлення та емпірично визначено жанрові домінанти. Результати дослідження можуть бути використані в практиці телевізійного виробництва сервісно-експертних програм, зокрема враховані при розробці концепцій та сюжетів програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.32 + Ч632.13 + Ч632.162/163

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського