Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69500<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 200 с. - рус.

Розглянуто теоретичні питання маркетингу, а також досвід реалізації функцій маркетингу у практиці вітчизняних підприємств. Проаналізовано проблеми вивчення кон'юнктури ринку, логістики, управління маркетингом, надано оцінку конкурентоспроможності. Охарактеризовано товарну, інноваційну та комунікаційну політику, товарорух і канали розподілу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 5 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 172 с. - рус. - укp.

Рассмотрены методические подходы к выбору вариантов развития рыночных возможностей предприятий, влияние налоговых параметров на ценовую стратегию предприятия, а также перспективы использования ресурсного подхода к анализу фирмы в маркетинге. Освещен процесс продвижения продукции предприятий в современных условиях, взаимосвязь результатов маркетинговых исследований и процесса внедрения дополнительных услуг на рынке сотовой связи Украины. Исследованы роль управления и развития человеческих ресурсов на предприятиях туристической отрасли, бартерные операции в винодельческой промышленности, содержание маркетинговой деятельности вуза в сфере образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У10.322я54 + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N2 / ред.: З. Ф. Ляпин; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 1998. - 140 с. - рус.

Освещаются некоторые вопросы инновационной политики предприятий в условиях рынка. Обоснована необходимость выбора маркетинговой стратегии в условиях нестабильности переходного периода, применения маркетинговой философии в практике управления коммерческим банком, а также использования рекламы как инструмента коммуникационной политики предприятия. Представлены рекомендации по организации маркетинговых служб в посреднических учреждениях. Предлагается использование инструментов прямого маркетинга в туристической деятельности, показано формирование товарного ассортимента на предприятиях розничной торговли, а также рассмотрены маркетинговые аспекты организационной культуры управления поведением персонала и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295я73 + У9(4УКР)421.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 10 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 250 с. - рус.

Освещена стратегия развития функционально-территориальных систем, представлен подход перестройки производственных систем, базирующихся на создании современной структуры хозяйственного комплекса страны, рассмотрена стратегия создания маркетинговой системы учёта платежей за коммунальные услуги. Изучены особенности маркетинговой среды рынка телекоммуникационных услуг с учётом тенденций развития информационных технологий. Изложена маркетинговая концепция управления региональным развитием промышленного комплекса. Проанализирована эффективность региональной политики в области развития предпринимательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я54(4УКР) + У9(4УКР)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 11 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 286 с. - рус.

Проаналізовано основний напрямок та проблематику реформування оплати праці робітників за умов ринкової трансформації національної економіки. Розглянуто питання аутсорсингу як інструменту підвищення конкурентних переваг підприємств, застосування методу "Фокус-груп" для розробки їх асортиментної політики. Висвітлено ефективність інструментів комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів, перспективи розвитку сільськогосподарських корпоративних структур. Визначено основні напрямки підвищення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних підприємств.

Проанализированы основное направление и проблематика реформирования оплаты труда работников в условиях рыночной трансформации национальной экономики. Рассмотрены вопросы аутсорсинга как инструмента повышения конкурентных преимуществ предприятий, применения метода "Фокус-групп" для разработки их ассортиментной политики. Освещены эффективность инструмента комплекса маркетинговых коммуникаций на рынке банковских продуктов, перспективы развития сельскохозяйственных корпоративных структур. Определены основные направления повышения международной конкурентоспособности отечественных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я54 + У9(4УКР)290-211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2001. - 183 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 7). - укp.

Приведен маркетинговый прогноз состояния рынка высшего образования. Освещены приоритеты стратегии финансово-экономической деятельности хозяйствующего субъекта. Представлены результаты маркетинговых исследований в системе распределения. Рассмотрены проблемы проведения таких исследований в Украине и перспективы их решения. Описана специфика маркетинговой ценовой политики ликеро-водочных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2001. - 199 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 6). - укp.

Освещены особенности применения маркетинговых инструментов в агробизнесе. Проанализировано состояние и перспективы системы электронной коммерции. Приведены результаты экспресс-исследования потребительских предпочтений по отечественным и импортным продовольственным товарам. Приведены аудиторские доказательства при проведении аудита финансовой отчетности. Рассмотрены проблемы предупреждения тенденции маркетинговой деятельности субъектов хозяйствования. Раскрыты организационные аспекты управления маркетинговой деятельностью на предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Маркетинг: теорія і практика / ред.: І. Л. Решетнікова. - Луганськ, 2002. - 258 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту; N 8). - укp.

Висвітлено роль маркетингових досліджень у розвитку міжнародного туризму та покращанні інвестиційного клімату в Криму. Розглянуто особливості процесу ціноутворення на агроринку. Розкрито методологічні засади маркетингових досліджень. Проаналізовано роль маркетингових досліджень в оцінці економічної безпеки підприємства. Описано основні етапи формування цінової стратегії підприємства, інформаційні системи маркетингу. Викладено маркетингові аспекти інноваційної політики підприємства, концепцію перспективного розвитку регіональної політики України в перехідний період. Охарактеризовано можливості підприємства в контексті зниження витрат та розширення бази оподаткування. Висвітлено методику комплексного оцінювання іміджу підприємства на споживчому ринку країни. Розглянуто проблеми оцінки ефективності маркетингової інформації під час прийняття управлінських рішень.

Освещена роль маркетинговых исследований в развитии международного туризма и улучшении инвестиционного климата в Крыму. Рассмотрены особенности процесса ценообразования на агрорынке. Раскрыты методологические основы маркетинговых исследований. Проанализирована роль маркетинговых исследований в оценке экономической безопасности предприятия. Описаны основные этапы формирования ценовой стратегии предприятия, информационные системы маркетинга. Изложены маркетинговые аспекты инновационной политики предприятия, концепция перспективного развития региональной политики Украины в переходный период. Охарактеризованы возможности предприятия в контексте снижения затрат и расширения базы налогообложения. Освещена методика комплексного оценивания имиджа предприятия на потребительском рынке страны. Рассмотрены проблемы оценки эффективности маркетинговой информации при принятии управленческих решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4УКР) + У9(4УКР)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 9 / ред.: І. Л. Решетнікова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2003. - 200 с. - укp.

Проаналізовано формування напрямків розробки нових товарів у системі стратегічного маркетингового планування підприємства, зокрема рекламний ринок лікарських засобів фармацевтичних підприємств. Розкрито сутність кон'юнктурних досліджень банківського ринку, сучасний зміст державної та корпоративної міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено проблеми розподілу витрат на спільну рекламу між учасниками каналу розповсюдження - роздрібними торговельними підприємствами та виробниками, роль маркетингових комунікацій у визначенні рівня трансакційних витрат підприємства. Описано потенціал стратегічного менеджменту українських експортерів.

Проанализировано формирование направлений разработки новых товаров в системе стратегического маркетингового планирования предприятия, в частности рекламный рынок лекарственных средств фармацевтических предприятий. Раскрыты сущность конъюнктурных исследований банковского рынка, современное содержание государственной и корпоративной международной маркетинговой деятельности. Освещены проблемы распределения затрат на общую рекламу между участниками канала распределения - розничными торговыми предприятиями и производителями, роль маркетинговых коммуникаций в определении уровня трансакционных затрат предприятия. Описан потенциал стратегического менеджмента украинских экспортеров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я54(4Укр) + У9(4Укр)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Маркетинг: теорія і практика : Зб. наук. пр. N 12 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 346 с. - рус.

Викладено теоретичні підходи до класифікації маркетингових інновацій. Розглянуто питання менеджменту організацій на різних стадіях життєвого циклу підприємств. Описано тривимірну модель визначення частки складових інформаційно-комунікаційних технологій та телекомунікацій в об'єктах. Наведено оцінку привабливості підприємств щодо застосування механізму венчурного фінансування, характеристику прикладних моделей конкурентоспроможності економічного потенціалу підприємств. Висвітлено проблеми реалізації маркетингового потенціалу підприємств. Проаналізовано трансформаційні процеси брендингу в контексті розвитку вітчизняних товарних ринків.

Изложены теоретические подходы к классификации маркетинговых инноваций. Рассмотрены вопросы менеджмента организаций на разных стадиях жизненного цикла предприятий. Представлена трехмерная модель определения частицы составных информационно-коммуникационных технологий и телекоммуникаций в объектах. Приведены оценка привлекательности предприятий относительно применения механизма венчурного финансирования, характеристика прикладных моделей конкурентоспособности экономического потенциала предприятий. Освещены проблемы реализации маркетингового потенциала предприятий. Проанализированы трансформационные процессы брендинга в контексте развития отечественных товарных рынков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я54 + У9(4УКР)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. N 13 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 279 с. - рус.

Проаналізовано тенденції розвитку ринку консалтингових послуг України. Висвітлено теоретико-методологічні аспекти сучасної стратегії побудови тарифної системи оплати праці. Визначено місце системи збуту в маркетинг-мікс підприємств. Викладено методологічні підходи до управління системи маркетингового механізму моніторингу підприємств, структурно-логічний підхід до формування їх інноваційної політики. Описано особливості управління логістичними процесами на підприємствах регіонів України. Розглянуто питання систематизації концептуальних підходів до стратегічного управління товарно-інноваційною політикою підприємств.

Проанализированы тенденции развития рынка консалтинговых услуг Украины. Освещены теоретико-методологические аспекты современной стратегии построения тарифной системы оплаты труда. Определено место системы сбыта в маркетинг-микс предприятий. Изложены методологические подходы к управлению системы маркетингового механизма мониторинга предприятий, структурно-логический подход к формированию их инновационной политики. Описаны особенности управления логистическими процессами на предприятиях регионов Украины. Рассмотрены вопросы систематизации концептуальных подходов к стратегическому управлению товарно-инновационной политикой предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. N 14 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 252 с. - рус.

Проаналізовано чинники розвитку маркетингової діяльності на підприємствах, роль експортного маркетингу в діяльності підприємств АПК. Визначено соціальний потенціал як функцію інноваційної моделі економічного розвитку підприємств, банківські установи як центральну ланку організації облікової політики за умов фінансово-промислових систем. Розглянуто питання управління вибором цільового ринку для реалізації інноваційного потенціалу підприємств, описано алгоритм формування їх конкурентних переваг. Викладено концептуально-методологічні підходи до дослідження регіональних ринків. Висвітлено досвід проведення інноваційно-інвестиційної моделі розвитку в країнах з ринковою економікою.

Проанализированы факторы развития маркетинговой деятельности на предприятиях, роль экспортного маркетинга в деятельности предприятий АПК. Определены социальный потенциал как функция инновационной модели экономического развития предприятий, банковские учреждения как центральное звено организации учётной политики в условиях финансово-промышленных систем. Рассмотрены вопросы управления выбором целевого рынка для реализации инновационного потенциала предприятий, описан алгоритм формирования их конкурентных преимуществ. Изложены концептуально-методологические подходы к исследованию региональных рынков. Освещен опыт проведения инновационно-инвестиционной модели развития в странах с рыночной экономикой.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я54 + У9(4УКР)211.1я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. пр. N 15 / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2009. - 446 с. - рус.

Проаналізовано чинники розвитку системи маркетингу на підприємствах, маркетингові інновації як основу підвищення інноваційної діяльності промислових підприємств. Розглянуто питання розвитку теоретичних основ управління маркетинговим потенціалом на підприємствах. Висвітлено роль інноваційного потенціалу у формуванні регіональної інноваційної політики, функції малих машинобудівних підприємств у ринковій економіці. Розкрито теоретико-методологічні аспекти інтеграції інноваційних перетворень і стратегічного розвитку підприємств. Описано маркетингові технології інформаційного та комунікаційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств. Наведено результати дослідження результатів діагностики ймовірності банкрутства підприємств різними методами.

Проанализированы факторы развития системы маркетинга на предприятиях, маркетинговые инновации как основа повышения инновационной деятельности промышленных предприятий. Рассмотрены вопросы развития теоретических основ управления маркетинговым потенциалом на предприятиях. Освещены роль инновационного потенциала в формировании региональной инновационной политики, функции малых машиностроительных предприятий в рыночной экономике. Раскрыты теоретико-методологические аспекты интеграции инновационных преобразований и стратегического развития предприятий. Описаны маркетинговые технологии информационного и коммуникационного обеспечения инновационной деятельности предприятий. Приведены результаты исследования результатов диагностики вероятности банкротства предприятий разными методами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я54 + У9(4УКР)290-211.1 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69500 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського